“One learned man is harder on the devil than a thousand ignorant worshippers.”
Prophet Muhammad (P.B.U.H.)
In tegenstelling tot andere mensen (Yasmine en soortgelijken). Weet ik wel waar de islam voorstaat en begrijp ik het beter.
Ik heb nog steeds niks aan jullie kant gezien waaruit blijkt dat de edele Koran niet klopt. Laat me dat nu dan zien als het toch zo makkelijk is om te weerleggen!
Ik zal mezelf nog een keer herhalen:
islam heeft GEEN problemen met de evolutietheorie!
Wij moslims geloven er alleen niet in dat de mens is geëvolueerd. Jij vindt dit tegenstrijdig ik zeg tegen jouw weet waar je over praat.
De mens lijkt gewoon helemaal niet op ieder ander wezens. (het enige wat ietswat in de buurt komt is een bacterie).
Als we de mens bestuderen zie we teveel dingen bij mensen die in tegenstrijd zijn met de evolutietheorie!
Volgens de evolutie theorie hoort de mens zich aan te passen.
De evolutietheorie zegt dat de mens een van de meest geëvolueerde wezens is op de wereld. Maar vind je het ook niet verrassend hoe het kan zijn dat we ongeschikt en slecht uitgerust zijn om op dit planeet te leven? In tegenstelling tot dieren hebben mensen permanent kleren nodig en spullen? Waarom? Waarom zien we dit niet terug bij andere dieren? Wij mensen kunnen niet alleen en op onszelf leven maar andere dieren wel.
In tegenstelling tot andere landdieren hebben mensen vrij snel last van UV straling. Vinden we natuurlijke eten niet smakelijk. Wij geven de voorkeur aan bewerkte eten? Ook als enige op deze wereldbol. Hoe is deze voorkeur ontstaan?
Daarnaast hebben mensen heel veel last van chronisch ziekten en rugpijn. Vrouwen hebben last bij geboorte door ons (abnormale) grote hoofd. Waarom is ons hoofd eigenlijk zo groot geevolueerd.
GEEN ENKEL ANDER LEVEND WEZEN OP DIT AARDBOL HEEFT HIER LAST VAN!!!
Waarom de mens wel?
Blijven jullie maar in je toeval geloven. De kans wordt steeds kleiner (0,0000000001%)
Steeds meer wetenschappers beginnen door de komst van verschillende onderzoeken stapjes terug te zetten in hun claim dat mensen het gevolg zijn van mutaties. Omdat zij simpelweg die claim niet kunnen vasthouden. Met de komst van ieder onderzoek wordt de kans dat de mens het gevolg is van mutatie namelijk kleiner en kleiner.
Hier even een snel voorbeeld waaronder Richard Dawkins, die zelf niet gelooft in een God, maar wel gelooft in de mogelijkheid dat Aliens de mens hebben gemaakt. Omdat mensen onnatuurlijke trekken/hebben:
http://www.youtube.com/watch?v=AiVoS78lNqM