MuscleMeat

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja leuk dat dat voor jou zo is. Maar waarom kan het er bij jou niet in dat dat voor een ander niet zo is?

Dat zeg ik niet zo:

Ik accepteer dat wij dingen anders zien.

De een is blind.

De ander kan zien.

De ander is goed.

De ander is slecht.

That is life.

God (SWT) heeft ons allemaal anders gemaakt.

Ik zie bijvoorbeeld dat 1 + 1 = 2 een ander ziet dat niet. De een zegt bijvoorbeeld 1 + 1 = 3 of 1 + 1 = ?. We zijn gewoon anders en verschillen van elkaar.

God heeft het zo gewild. En alleen god weet wie naar hel of hemel gaat.

Ik ben hier niet om jullie te overtuigen.

Ik geloof dat alleen god (swt) jouw kan overtuigen.

Allah (SWT) knows best.

god heeft mij helemaal niet gemaakt.

Alls je een topicban krijgt thedeen, dan is dat omdat allah het zo gewild heeft en allahs knows best

Misschien denkt hij zo over god omdat diezelfde god iedereen die niet moslim is voor eeuwig wil laten branden in de hel. Zie je niet hoe krom dit is? Welke god gaat zo met zijn creaties om.

Dit is niet waar.

https://www.youtube.com/watch?v=fE50azsAgis

Alleen god weet wie naar hemel en hel gaat.

Hij kan alleen in je hart kijken en zeggen of je echt goed of slecht bent.

Ongelovig staat niet gelijk aan hel!!!

Hadith:

Abu Huraira reported: The Prophet, peace and blessings be upon him, said, “A prostitute saw a dog lolling around a well on a hot day and hanging his tongue from thirst. She drew some water for it in her shoe, so Allah forgave her.”

Source: Sahih Muslim 2245

Grade: Sahih (authentic) according to Muslim

عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ عَنْ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّ امْرَأَةً بَغِيًّا رَأَتْ كَلْبًا فِي يَوْمٍ حَارٍّ يُطِيفُ بِبِئْرٍ قَدْ أَدْلَعَ لِسَانَهُ مِنْ الْعَطَشِ فَنَزَعَتْ لَهُ بِمُوقِهَا فَغُفِرَ لَهَا

2245 صحيح مسلم كتاب السلام باب فضل سقي البهائم المحترمة وإطعامها

Dit is niet waar. http://www.youtube.com/watch?v=fE50azsAgis Alleen god weet wie naar hemel en hel gaat. Hij kan alleen in je hart kijken en zeggen of je echt goed of slecht bent. Ongelovig staat niet gelijk aan hel!!! Hadith:
Abu Huraira reported: The Prophet, peace and blessings be upon him, said, “A prostitute saw a dog lolling around a well on a hot day and hanging his tongue from thirst. She drew some water for it in her shoe, so Allah forgave her.” Source: Sahih Muslim 2245 Grade: Sahih (authentic) according to Muslim عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ عَنْ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّ امْرَأَةً بَغِيًّا رَأَتْ كَلْبًا فِي يَوْمٍ حَارٍّ يُطِيفُ بِبِئْرٍ قَدْ أَدْلَعَ لِسَانَهُ مِنْ الْعَطَشِ فَنَزَعَتْ لَهُ بِمُوقِهَا فَغُفِرَ لَهَا 2245 صحيح مسلم كتاب السلام باب فضل سقي البهائم المحترمة وإطعامها
ja wtf waarom zou ik me dan bekeren :roflol: Als ik me bekeer en ben alsnog een lul brand ik alsnog in de hel

a prostitute saw a dog lolling around.

wow

Dit is niet waar.

http://www.youtube.com/watch?v=fE50azsAgis

Alleen god weet wie naar hemel en hel gaat.

Hij kan alleen in je hart kijken en zeggen of je echt goed of slecht bent.

Ongelovig staat niet gelijk aan hel!!!

Hadith:

Abu Huraira reported: The Prophet, peace and blessings be upon him, said, “A prostitute saw a dog lolling around a well on a hot day and hanging his tongue from thirst. She drew some water for it in her shoe, so Allah forgave her.”

Source: Sahih Muslim 2245

Grade: Sahih (authentic) according to Muslim

عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ عَنْ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّ امْرَأَةً بَغِيًّا رَأَتْ كَلْبًا فِي يَوْمٍ حَارٍّ يُطِيفُ بِبِئْرٍ قَدْ أَدْلَعَ لِسَانَهُ مِنْ الْعَطَشِ فَنَزَعَتْ لَهُ بِمُوقِهَا فَغُفِرَ لَهَا

2245 صحيح مسلم كتاب السلام باب فضل سقي البهائم المحترمة وإطعامها

Cool, even een hond water geven uit mijn schoen en alles is kids tussen allah en mij

ja wtf waarom zou ik me dan bekeren :roflol: Als ik me bekeer en ben alsnog een lul brand ik alsnog in de hel

Als je nu willens en wetens de waarheid afkeurt dan zal je waarschijnlijk branden in hel.

Als je weet dat 1 + 1 = 2 is maar dat weigert dat te geloven ben je een ongelovige.

Maar uiteindelijk ligt die beslissing bij Allah (SWT).

Allah (swt) knows best.

Als de waarheid afkeuren betekent dat ik een relaxed leven heb wil ik best ff branden als een varken aan een spit.
Besides, volgens mij hield de duivel ook van bdsm, drugs en al die kinky shit.

Dat zeg ik niet zo:

Ik accepteer dat wij dingen anders zien.

De een is blind.

De ander kan zien.

De ander is goed.

De ander is slecht.

That is life.

God (SWT) heeft ons allemaal anders gemaakt.

Ik zie bijvoorbeeld dat 1 + 1 = 2 een ander ziet dat niet. De een zegt bijvoorbeeld 1 + 1 = 3 of 1 + 1 = ?. We zijn gewoon anders en verschillen van elkaar.

God heeft het zo gewild. En alleen god weet wie naar hel of hemel gaat.

Ik ben hier niet om jullie te overtuigen.

Ik geloof dat alleen god (swt) jouw kan overtuigen.

Allah (SWT) knows best.

Punt is dat bij moslims 1 + 1 = aardappel.

aardappel contains zetmeel, humans do not contain zetmeel = WTF alien?????????

Als de waarheid afkeuren betekent dat ik een relaxed leven heb wil ik best ff branden als een varken aan een spit.
Besides, volgens mij hield de duivel ook van bdsm, drugs en al die kinky shit.
Gast,

Je moet zelf weten wat je met je leven wilt doen.

Ik wil alleen het beste voor je.

Dit leven is maar tijdelijk...

alles is tijdelijk zelf ons gevoel.

Ik zeg het best is om ook te investeren in het hiernamaals (die is namelijk permanent)

Niet iedereen zal voor eeuwig branden!

Als je de waarheid accepteerd, maar toch "slecht" leeft zoals jij het zegt als een lul. Dan zul je alleen tijdelijk in hel branden. Tot je van je zonden bent gewassen.

Iedereen die met een oprecht hart de waarheid accepteerd zal uiteindelijk in de hemel komen.

Alleen de hele erge mensen die zullen voor eeuwig branden. De mensen die willens en wetens slecht zijn en aan afgoderij doen.

Allah (SWT) knows best.

Nou hoop maar dat allah z'n borst nat maakt dan voor als ik dood ben

Gast,

Je moet zelf weten wat je met je leven wilt doen.

Ik wil alleen het beste voor je.

Dit leven is maar tijdelijk...

alles is tijdelijk zelf ons gevoel.

Ik zeg het best is om ook te investeren in het hiernamaals (die is namelijk permanent)

Niet iedereen zal voor eeuwig branden!

Als je de waarheid accepteerd, maar toch "slecht" leeft zoals jij het zegt als een lul. Dan zul je alleen tijdelijk in hel branden. Tot je van je zonden bent gewassen.

Iedereen die met een oprecht hart de waarheid accepteerd zal uiteindelijk in de hemel komen.

Alleen de hele erge mensen die zullen voor eeuwig branden. De mensen die willens en wetens slecht zijn en aan afgoderij doen.

Allah (SWT) knows best.

Branden alle niet moslims in hel ?

De mensen die willens en wetens zo veel dt fouten maken mogen wat mij betreft ook voor eeuwig branden.

:roflol:

Alleen als allah (swt) dat vindt dan is het zo

Doe op z'n minst een poging, ik stel een redelijke vraag over de islam, jij hebt aangeboden die te beantwoorden.

Wil je oprecht bewijzen horen zien:

http://www.youtube.com/watch?v=ERyvgcWgluo

http://www.youtube.com/watch?v=td7zMXWEX7s

Kijk maar naar debatten tussen atheisten en moslims op youtube.

Zijn er genoeg.

Check maar

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Branden alle niet moslims in hel ?

Gaan alle moslims naar de hemel?

Only Allah (swt) knows

Wil je oprecht bewijzen horen zien:

http://www.youtube.com/watch?v=ERyvgcWgluo

http://www.youtube.com/watch?v=td7zMXWEX7s

Kijk maar naar debatten tussen atheisten en moslims op youtube.

Zijn er genoeg.

Check maar

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Gaan alle moslims naar de hemel?

Only Allah (swt) knows

ik heb die bovenste aangeklikt, nergens staat bij wie het zijn en wat ze doen. Hoe kan je met dit soort 'bewijs' op de proppen komen? Hoe weet je of hij er genoeg verstand van heeft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven