Fitness Seller

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
VVD & N-VA links...

4JLyPKG.jpg

En nu klaar, we gaan eerst wapens kopen.

Syriestrijders zijn trouwens gwn belgen/hollanders, dus is het de taak van de guberment om over hen te waken.
Gelukkig wordt dat al gedaan, door via -weliswaar onzinnige - contra radicale boodschappen en andere 'linkse' maatregelen zoals vervaardigd door vvd en nva.
Oneens, als je gaat strijden voor een ander land en in dit geval vijand van Nederland, dan zou je je paspoort direct kwijt moeten raken. Ze woonden weliswaar in Nederland maar zulke mensen noem ik echt geen Nederlanders.

Waarom zou je überhaupt over linkse maatregelen reppen in een context waarin sarcasme geen enkele toegevoegde of humoristische waarde heeft.

Goed verhaal, lekker inhoudelijk ook.

Een mensenleven is niet in wat euro’s uit te drukken, schaam je man. Elk mensenleven die ik mogelijk kan redden zal ik voor door het vuur gaan, elke rationeel denkende zou dat moeten doen.

Uiteindelijk is helemaal niets in geld uit te drukken :(

Een mensenleven is niet in wat euro’s uit te drukken, schaam je man. Elk mensenleven die ik mogelijk kan redden zal ik voor door het vuur gaan, elke rationeel denkende zou dat moeten doen.
Hou toch op man, ik ga niets doen voor radicale Moslims. Ik schiet ze liever zelf persoonlijk door het hoofd dan dat ik ga betalen voor hun re-integratie. Als je gaat strijden voor een ander land, een groepering die haaks staat op alles waar Nederland voor staat, dan ga ik niet zeggen "oh nee geeft niet kom maar hier, we gaan je weer re-integreren". Met het risico op een aanslag zoals deze. En een mensenleven is wel in euro's uit te drukken, dat doen we namelijk ook al in de zorg. Beleid voeren zoals jij dat wil doen gaat onbetaalbaar worden.

Inderdaad we moeten ze helpen

Gratis verplichte slordige lobotomie uitgevoerd door yours truly voor alle radicale moslims

Hou toch op man, ik ga niets doen voor radicale Moslims. Ik schiet ze liever zelf persoonlijk door het hoofd dan dat ik ga betalen voor hun re-integratie. Als je gaat strijden voor een ander land, een groepering die haaks staat op alles waar Nederland voor staat, dan ga ik niet zeggen "oh nee geeft niet kom maar hier, we gaan je weer re-integreren". Met het risico op een aanslag zoals deze. En een mensenleven is wel in euro's uit te drukken, dat doen we namelijk ook al in de zorg. Beleid voeren zoals jij dat wil doen gaat onbetaalbaar worden.

Lees nog even mijn vorige post terug over opvangbeleid voordat je deze verkeerde conclusies trekt.

Ook lijk je totaal te negeren dat je met terugsturen niet het probleem oplost. Je verliest juist de controle, wat potentieel vele malen gevaarlijker en duurder is dan gecontroleerde genezing. De keus voor humanisme hoort voor elk weldenkend persoon logisch te zijn.

LOL fl**ker een end op man.

Op deze wereld veel te veel mensen.

Zouden er pak en beet 2 miljard minder mogen zijn om mee te beginnen

Inderdaad we moeten ze helpen

Gratis verplichte slordige lobotomie uitgevoerd door yours truly voor alle radicale moslims

Dan heb je wel de controle, want ik mag aannemen dat jij ook liever hebt dat een radicale eventueel genezen kan worden ipv vrij rondloopt, zonder controle, en een onoverzienbare ravage aanricht zoals in Frankrijk.

LOL fl**ker een end op man.

Op deze wereld veel te veel mensen.

Zouden er pak en beet 2 miljard minder mogen zijn om mee te beginnen

En het liefst niet jij dan hѐ? :)

Maak geen overhaaste beslissingen over leven en dood. Velen die leven verdienen de dood en sommigen die dood zijn verdienen het leven. Kan jij het ze geven?

Misselijk man.

Ik zie alleen weinig reden om te geloven dat radicale moslims te redden zijn.

Zelfs your typical run of the mill moslim/christen is meestal fubar gebrainwashed laat staan een extremist.

Ik zie alleen weinig reden om te geloven dat radicale moslims te redden zijn.

Zelfs your typical run of the mill moslim/christen is meestal fubar gebrainwashed laat staan een extremist.

Wat moeten we dan doen?

Doelloos iedere maand wachten op een aanslag?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven