Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kzal vervolgens ''''''''linkse maatregelen'''''''' zo vermelden, dan is het mss duidelijker.
Oneens, als je gaat strijden voor een ander land en in dit geval vijand van Nederland, dan zou je je paspoort direct kwijt moeten raken. Ze woonden weliswaar in Nederland maar zulke mensen noem ik echt geen Nederlanders.Syriestrijders zijn trouwens gwn belgen/hollanders, dus is het de taak van de guberment om over hen te waken.
Gelukkig wordt dat al gedaan, door via -weliswaar onzinnige - contra radicale boodschappen en andere 'linkse' maatregelen zoals vervaardigd door vvd en nva.
Een mensenleven is niet in wat euro’s uit te drukken, schaam je man. Elk mensenleven die ik mogelijk kan redden zal ik voor door het vuur gaan, elke rationeel denkende zou dat moeten doen.

Hou toch op man, ik ga niets doen voor radicale Moslims. Ik schiet ze liever zelf persoonlijk door het hoofd dan dat ik ga betalen voor hun re-integratie. Als je gaat strijden voor een ander land, een groepering die haaks staat op alles waar Nederland voor staat, dan ga ik niet zeggen "oh nee geeft niet kom maar hier, we gaan je weer re-integreren". Met het risico op een aanslag zoals deze. En een mensenleven is wel in euro's uit te drukken, dat doen we namelijk ook al in de zorg. Beleid voeren zoals jij dat wil doen gaat onbetaalbaar worden.Een mensenleven is niet in wat euro’s uit te drukken, schaam je man. Elk mensenleven die ik mogelijk kan redden zal ik voor door het vuur gaan, elke rationeel denkende zou dat moeten doen.
Hou toch op man, ik ga niets doen voor radicale Moslims. Ik schiet ze liever zelf persoonlijk door het hoofd dan dat ik ga betalen voor hun re-integratie. Als je gaat strijden voor een ander land, een groepering die haaks staat op alles waar Nederland voor staat, dan ga ik niet zeggen "oh nee geeft niet kom maar hier, we gaan je weer re-integreren". Met het risico op een aanslag zoals deze. En een mensenleven is wel in euro's uit te drukken, dat doen we namelijk ook al in de zorg. Beleid voeren zoals jij dat wil doen gaat onbetaalbaar worden.
Een mensenleven is niet in wat euro’s uit te drukken, schaam je man. Elk mensenleven die ik mogelijk kan redden zal ik voor door het vuur gaan, elke rationeel denkende zou dat moeten doen.
Inderdaad we moeten ze helpen
Gratis verplichte slordige lobotomie uitgevoerd door yours truly voor alle radicale moslims
LOL fl**ker een end op man.
Op deze wereld veel te veel mensen.
Zouden er pak en beet 2 miljard minder mogen zijn om mee te beginnen
LOL fl**ker een end op man.
Op deze wereld veel te veel mensen.
Zouden er pak en beet 2 miljard minder mogen zijn om mee te beginnen

Ik zie alleen weinig reden om te geloven dat radicale moslims te redden zijn.
Zelfs your typical run of the mill moslim/christen is meestal fubar gebrainwashed laat staan een extremist.