Fitness Seller

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is gods will en alleen god weet waarom. Waarom is er leven? Op sommige vragen heeft alleen god een antwoord. Allah (swt) knows best
Dachten ze in het verleden ook. Tot sommige verschijnselen ineens verklaard werden door experimenten of natuurkundig/wiskundig onderbouwd werden. Eigenlijk geef je met die zin de hele essentie weer waarom er geloof/religie bestaat op de wereld. Ervaring leert ons echter dat de lijst met zulke "onverklaarbare vragen" steeds kleiner wordt.

Dachten ze in het verleden ook. Tot sommige verschijnselen ineens verklaard werden door experimenten of natuurkundig/wiskundig onderbouwd werden. Eigenlijk geef je met die zin de hele essentie weer waarom er geloof/religie bestaat op de wereld. Ervaring leert ons echter dat de lijst met zulke "onverklaarbare vragen" steeds kleiner wordt.

Verklaar leven..

In Islam staat vast dat wij mensen niet altijd alles kunnen weten. Sommige dingen weet allah (swt) alleen.

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

En hoe is dit een antwoord op de vraag?

Waarom islam?

islam is het beste voor je zowel psychologisch als lichamelijk.

je voelt je compleet en altijd gelukkig.

Ik kan alles altijd loslaten en maak me niet druk om de dood bijvoorbeeld. Ik hecht heel weinig waarde aan het materiele.

In short its good for you it makes you happy and it makes you superior over others.

I smile when you run and cry...

Het is gods will en alleen god weet waarom. Waarom is er leven? Op sommige vragen heeft alleen god een antwoord. Allah (swt) knows best
Als Allah het alleen weet, hoe weet jij dan hoe je je leven moet volgen, als je ook naar de hemel kan zonder de koran te volgen.

Een paradox blijkbaar

Een extreem voorbeeld: Ghandi volgde het hindoeïsme > automatisch in hel of hemel? (jaja alleen god weet dat)

Als Allah het alleen weet, hoe weet jij dan hoe je je leven moet volgen, als je ook naar de hemel kan zonder de koran te volgen.

Een paradox blijkbaar

Een extreem voorbeeld: Ghandi volgde het hindoeïsme > automatisch in hel of hemel? (jaja alleen god weet dat)

Allah heeft mij begrip en ogen gegeven om de waarheid te volgen.

en ik doe dat en voel me gellukig en compleet.

Voel jij je compleet?

Islam makes you complete and supperior over others.

Verklaar leven.. In islam staat vast dat wij mensen niet altijd alles kunnen weten. Sommige dingen weet allah (swt) alleen. ---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ---------- Waarom islam? islam is het beste voor je zowel psychologisch als lichamelijk. je voelt je compleet en altijd gelukkig. Ik kan alles altijd loslaten en maak me niet druk om de dood bijvoorbeeld. Ik hecht heel weinig waarde aan het materiele. In short its good for you it makes you happy and it makes you superior over others. I smile when you run and cry...
Volgens mij heb je net ook het boeddhisme beschreven thedeen :o

Bewijslast ligt bij jou dropsleutel. Jij beweert dat Allah verantwoordelijk is.

Snap je ook waarom jij de bewijslast hebt meneer WO?

Moet ik iets bewijzen dat vanzelfsprekend is.

Moet ik het leven bewijzen?

Iemand die blind is kan niet zien.

Waarom kan diegene niet zien?

Hij heeft een zintuig niet.

Waarom kan iemand niet begrijpen dat god bestaat?

Hij heeft die zintuig/verstand niet.

Iedereen is anders gemaakt.

Allah (swt) knows best.

Allah heeft mij begrip en ogen gegeven om de waarheid te volgen. en ik doe dat en voel me gellukig en compleet. Voel jij je compleet? islam makes you complete and supperior over others.
superieur over andere? Ik wil nooit van me leven een geloof volgen waarin ik me superieur zou moeten voelen boven andere

De Nazi's voelden zich ook superieur

Volgens mij heb je net ook het boeddhisme beschreven thedeen :o

Nope thats islam.

Sommige moslimgeleerde geloven dat Budha ook een profeet was en dat hij ook islam teachede.

Wij moslims geloven in meerdere profeten (overleveringen zeggen 124.000). Maar 25 bij naam in de edele koran.

Alles wat in lijn is met de islam.

Kan een restant zijn van een vroegere versie van de revelatie van god.

Allah (swt) knows best.

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

superieur over andere? Ik wil nooit van me leven een geloof volgen waarin ik me superieur zou moeten voelen boven andere

De Nazi's voelden zich ook superieur

Ik zeg dat expres zo, omdat ik op dit forum veel mensen zie die om de kleinste redenen ongelukkig zijn.

Ze zijn onnodig negatief.

Het leven is nou eenmaal zo.

Sommige zijn superieurer dan andere.

De een is een geboren kast de ander een dun vent.

islam zegt accepteren en etc.

Kan the deen aub een bann krijgen in dit topic! Hij heeft een apart topic waar hij al deze nonsens kan verkondigen!

Permaban zou nog aangenamer zijn.

Verklaar leven.. In islam staat vast dat wij mensen niet altijd alles kunnen weten. Sommige dingen weet allah (swt) alleen.
Dus allah weet de verklaring voor het leven wel? Accepteerd hij ook alternatieven en verander jij je gedachtegoed/geef je islam op als ik hypothetisch gezien (voor jou) geloofwaardig bewijs laat zien? Of weet allah dat ook alleen maar. Oftewel niks staat vast want Allah weet alles eerder dan de mens. Fundamentele vraagstukken zouden er in dat geval er niet toe doen omdat Allah altijd het antwoord is, op voorhand al.

Dus allah weet de verklaring voor het leven wel? Accepteerd hij ook alternatieven en verander jij je gedachtegoed/geef je islam op als ik hypothetisch gezien (voor jou) geloofwaardig bewijs laat zien? Of weet allah dat ook alleen maar. Oftewel niks staat vast want Allah weet alles eerder dan de mens. Fundamentele vraagstukken zouden er in dat geval er niet toe doen omdat Allah altijd het antwoord is, op voorhand al.

Met sommige antwoorden bereik je niks. En op sommige dingen zul jij nooit een antwoord hebben.

Je moet je niet bezig houden met dingen waarmee je niks opschiet.

Focus on life and what is important.

Be happy and complete my brother...

Th devil is laughing at you

Met sommige antwoorden bereik je niks. En op sommige dingen zul jij nooit een antwoord hebben.

Je moet je niet bezig houden met dingen waarmee je niks opschiet.

Focus on life and what is important.

Be happy and complete my brother...

Th devil is laughing at you

De duivel bestaat niet, joke’s on you

pls lord ban thedeen.

Ik zeg dat expres zo, omdat ik op dit forum veel mensen zie die om de kleinste redenen ongelukkig zijn. Ze zijn onnodig negatief. Het leven is nou eenmaal zo. Sommige zijn superieurer dan andere. De een is een geboren kast de ander een dun vent. islam zegt accepteren en etc.
Dus een geboren kast is per definitie meer superieur? Die 'kast' heeft alleen voordeel op bepaalde gebieden, maar een voordeel hebben zegt niks.

Ik zie niet waarom je superieurder zou zijn als je de islam volgt. Je bent dus inferieur als je niet in 'de waarheid' gelooft.
Ik zou me nooit willen associëren met een geloof die zo over anders denkende praat

Met sommige antwoorden bereik je niks. En op sommige dingen zul jij nooit een antwoord hebben. Je moet je niet bezig houden met dingen waarmee je niks opschiet. Focus on life and what is important. Be happy and complete my brother... Th devil is laughing at you

Waarom voer jij eindeloze nutteloze discussies op dit forum?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven