MuscleMeat

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil je oprecht bewijzen horen zien:

http://www.youtube.com/watch?v=ERyvgcWgluo

http://www.youtube.com/watch?v=td7zMXWEX7s

Kijk maar naar debatten tussen atheisten en moslims op youtube.

Zijn er genoeg.

Check maar

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Gaan alle moslims naar de hemel?

Only Allah (swt) knows

moslims eten kinderen:

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20120905003138AADmCwu

http://www.barenakedislam.com/2014/...an-only-be-charged-with-desecrating-a-corpse/

Zijn er genoeg.

Check maar

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Gaan alle moslims naar de hemel?

Only Allah (swt) knows

Ik vraag of alle niet moslims naar hel gaan? (terwijl ze wel van de islam gehoord hebben)

Zijn er genoeg.

Check maar

Strong cherrypicking

De paar minuten die ik gekeken heb van waren trouwens compleet gebaseerd op beweringen of allegorie :roflol: Als je cherrypickt, doe het dan goed.

Als iemand die claimt de waarheid te kennen en de islam te kennen, vraag ik JOU een voorbeeld te geven uit de koran die niet gebaseerd is op allegorie, beweringen of dreiging. Je mag best een voorbeeld uit 1 van je toffe filmpjes geven, geen problemen mee. :) Geef alleen wel even aan waar je die vandaan haalt.

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------

ik heb die bovenste aangeklikt, nergens staat bij wie het zijn en wat ze doen. Hoe kan je met dit soort 'bewijs' op de proppen komen? Hoe weet je of hij er genoeg verstand van heeft?

Koning Drogreden doet niet aan bewijs

ik heb die bovenste aangeklikt, nergens staat bij wie het zijn en wat ze doen. Hoe kan je met dit soort 'bewijs' op de proppen komen? Hoe weet je of hij er genoeg verstand van heeft?

Is een organisatie die All truth revealed heet

https://www.youtube.com/user/AllTruthRevealed/videos

Je kan alles wat ze zeggen uiteraard nachecken bij anderen.

Doe ikzelf ook altijd.

Tot nu toe ben ik niks verkeerds of tegenstrijdig tegengekomen. Ik kan zeggen dat hij wel weet waar hij over praat. Meneer heet Shabir Yusuf.

Allah (swt) knows best.

Kan je niet terug oprotten naar je Q&A topic?

kijk die judas mijn posts telkens negeren.

red-smiley-face-png-9iRaX6p6T.png

Ik vraag of alle niet moslims naar hel gaan? (terwijl ze wel van de islam gehoord hebben)

De mens mag en kan niet oordelen over hemel of hel. Alleen god kan zeggen wie naar hemel of hel gaat. Hij weet wie wat verdiend.

Ik weet niet wie jij bent, hoe jij denkt, wat er in jouw hart is, waarom je dingen doet etc. Alleen god (swt) weet dit. Allah (swt) knows all.

En alleen Allah (swt) kan dus oordelen of iemand naar hemel of hel gaat.

Niemand in deze wereld kan jouw garantie geven over hemel of hel. Ik weet zelf niet of ik naar hemel ga!

Allah (swt) knows best.

Een banaan is 60% mens!

Mensen zijn neergezet. Er zijn genoeg redenen/bewijzen om dit aan te nemen.

Alles bij elkaar genomen moet je wel gewoon concluderen dat de mens niet van deze wereld kan zijn. Kijk maar naar dieren en naar jouw. De verschillen zijn veels en veels te groot en anders. Ziel wordt gemaakt zodra je begint te leven in je moeders buik.

Allah (swt) is de grootste.

Wij kunnen onszelf niet vergelijken met hem. Hij kan alles en niks van zijn creatie lijkt op hem.

Wat jij moelijk vindt komt daar niet eens in de buurt.

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Ik zeg alleen dat wij als mensen moeten waarheden geloven.

Volg wat jij weet.

En doe niks blind.

Blinde devotie is geen devotie.

Kies de juiste keuzen en niet voor de "makkelijke" keuze.

Niet lui zij maar eerlijk tegenover jezelf.

Allah (swt) knows best.

Hij heeft de onwetende, slechten gemaakt en de goede en alleen hij weet wie naar Hemel of hel gaat.

Volg je hart en leer jezelf kennen en kies voor de waarheid.

“Learn to know thyself.”

“The acquisition of knowledge is a duty incumbent on every Muslim, male and female.”

Prophet Muhammad (P.B.U.H.)

Wat is jouw visie op de fossielen op de foto's?

Strong cherrypicking

De paar minuten die ik gekeken heb van waren trouwens compleet gebaseerd op beweringen of allegorie :roflol: Als je cherrypickt, doe het dan goed.

Als iemand die claimt de waarheid te kennen en de islam te kennen, vraag ik JOU een voorbeeld te geven uit de koran die niet gebaseerd is op allegorie, beweringen of dreiging. Je mag best een voorbeeld uit 1 van je toffe filmpjes geven, geen problemen mee. :) Geef alleen wel even aan waar je die vandaan haalt.

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------

Koning Drogreden doet niet aan bewijs

ik herhaal jouw ogen zien drogredenen.

Sommige mensen zijn blind en sommige kunnen zien.

en sommige die willen niet zien, die houden hun ogen gesloten...

heb ik al bingo

---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------

Maw je kan het niet uitleggen

En zoek even op wat een drogreden is. Zoek ook meteen allegorie, beweringen en dreigementen op.

Misschien kan je dan wel mijn vraag beantwoorden.

De mens mag en kan niet oordelen over hemel of hel. Alleen god kan zeggen wie naar hemel of hel gaat. Hij weet wie wat verdiend. Ik weet niet wie jij bent, hoe jij denkt, wat er in jouw hart is, waarom je dingen doet etc. Alleen god (swt) weet dit. Allah (swt) knows all. En alleen Allah (swt) kan dus oordelen of iemand naar hemel of hel gaat. Niemand in deze wereld kan jouw garantie geven over hemel of hel. Ik weet zelf niet of ik naar hemel ga! Allah (swt) knows best.
Als iedereen naar de hemel kan gaan, mits hij/zij een goed mens is
Waarom dan de Islam volgen? (ik bedoel dat is de enige reden waarom mensen een geloof volgen)

(met een goed mens bedoel ik trouwens iemand met een toegevoegde waarde voor de samenleving en eerlijk/oprecht handelt)

En zoek even op wat een drogreden is. Zoek ook meteen allegorie, beweringen en dreigementen op.

Misschien kan je dan wel mijn vraag beantwoorden.

Naar een opticien gaan zal je veel goed doen!

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Waarom dan de islam volgen? (ik bedoel dat is de enige reden waarom mensen een geloof volgen)

(met een goed mens bedoel ik trouwens iemand met een toegevoegde waarde voor de samenleving en eerlijk/oprecht handelt)

Gods (SWT) will

Allah (swt) heeft het zo gewild.

Het "kwade" & "goede" yin and yang it is all a part of life.

Als hij ons de ogen heeft gegeven moeten wij kijken. En andersom ook.

Accepteren en doen wat op je pad komt.

We need to submit to the truth. (hence the word muslim)

Niet jezelf voor de gek houden maar volg de waarheid (die jij met je ogen kan zien)

It will make you happy and you will feel complete.

Allah (swt) knows best.

Geen inhoudelijk antwoord omdat ik in een hoek gedreven ben en niets meer weet te zeggen, want steensteen heeft gelijk

oké mooi

Bedankt voor je bijdrage aan DBB, iedereen die nog twijfelde aan het geloof heb je overtuigd om niet in een hypocriet en leugenachtig verhaal als de islam en de koran te geloven! :) Bedankt voor je bijdrage aan de maatschappij om meer mensen van hun geloof af te halen door je ronduit geestelijk gehandicapte manier van antwoorden en onderbouwen! :)

oké mooi

Bedankt voor je bijdrage aan DBB, iedereen die nog twijfelde aan het geloof heb je overtuigd om niet in een hypocriet en leugenachtig verhaal als de islam en de koran te geloven! :) Bedankt voor je bijdrage aan de maatschappij om meer mensen van hun geloof af te halen door je ronduit geestelijk gehandicapte manier van antwoorden en onderbouwen! :)

Someone is crying...

and we all know why!

https://www.youtube.com/watch?v=UW9U6_wzxYw

Naar een opticien gaan zal je veel goed doen! ---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ---------- Gods (SWT) will Allah (swt) heeft het zo gewild. Het "kwade" & "goede" yin and yang it is all a part of life. Als hij ons de ogen heeft gegeven moeten wij kijken. En andersom ook. Accepteren en doen wat op je pad komt. We need to submit to the truth. (hence the word muslim) Niet jezelf voor de gek houden maar volg de waarheid (die jij met je ogen kan zien) It will make you happy and you will feel complete. Allah (swt) knows best.
geef nou eens antwoord op de vraag.

Waarom dan de islam volgen? (ik bedoel dat is de enige reden waarom mensen een geloof volgen)

geef nou eens antwoord op de vraag.

Islam is perfect en de waarheid en het beste voor de mensheid.

God weet wat het best is voor ons. En alleen hij weet waarom hij dingen doet zoals hij die doet.

Het is gods will en alleen god weet waarom.

Waarom is er leven?

Op sommige vragen heeft alleen god een antwoord.

Allah (swt) knows best

islam is perfect en de waarheid en het beste voor de mensheid.

God weet wat het best is voor ons. En alleen hij weet waarom hij dingen doet zoals hij die doet.

Het is gods will en alleen god weet waarom.

Waarom is er leven?

Op sommige vragen heeft alleen god een antwoord.

Allah (swt) knows best

En hoe is dit een antwoord op de vraag?

Jouw ogen mogen horen zien oprecht ook wel eens nagecheckt ofniet? Wat had je voor Nederlands op het VWO meneer in 1 keer naar de universiteit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven