MuscleMeat

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus een geboren kast is per definitie meer superieur? Die 'kast' heeft alleen voordeel op bepaalde gebieden, maar een voordeel hebben zegt niks.

Ik zie niet waarom je superieurder zou zijn als je de islam volgt. Je bent dus inferieur als je niet in 'de waarheid' gelooft.
Ik zou me nooit willen associëren met een geloof die zo over anders denkende praat

Nope je leest dingen verkeerd en begrijp niet wat ik bedoel te zeggen.

Inshort wat ik probeer te zeggen is:

“Whosoever knows himself knows his Lord.”
“Man 'arafa nafsahu faqad 'arafa Rabbahu”

Prophet Muhammad (P.B.U.H.)

Islam geeft je een pyschologisch voordeel (en als gevolg ook lichamelijk en de rest.).

Als alles in je hoofd in orde is zal de rest volgen.

Vrede thuis vrede in de wereld.

Moet ik iets bewijzen dat vanzelfsprekend is.

Moet ik het leven bewijzen?

Iemand die blind is kan niet zien.

Waarom kan diegene niet zien?

Hij heeft een zintuig niet.

Waarom kan iemand niet begrijpen dat god bestaat?

Hij heeft die zintuig/verstand niet.

Iedereen is anders gemaakt.

Allah (swt) knows best.

Je hoeft niet te bewijzen dat er leven is, maar dat Allah daar verantwoordelijk voor is en niet Toci van de Aztecen, of Aditi van de Hindu's.

Ik zie je onderbouwing graag tegemoet oh superieurderere. (is dat superieurderer Nederlands waar ik als inferieure ongelovige niet van op de hoogte was?)

Je hoeft niet te bewijzen dat er leven is, maar dat Allah daar verantwoordelijk voor is en niet Toci van de Aztecen, of Aditi van de Hindu's.

Ik zie je onderbouwing graag tegemoet oh superieurderere. (is dat superieurderer Nederlands waar ik als inferieure ongelovige niet van op de hoogte was?)

Wil je overtuigd worden?

Bid tot god (swt) en vraag om begrip.

Wel grappig om te zien, als TheDeen wetenschappelijk (althans voor hem wetenschappelijk) uitgediscussieerd is omdat hij voor de zoveelste keer klem geluld is gaat hij over op filosofische/psychologische bullshit.
Hoe subjectiever hoe beter.

Wel grappig om te zien, als TheDeen wetenschappelijk (althans voor hem wetenschappelijk) uitgediscussieerd is omdat hij voor de zoveelste keer klem geluld is gaat hij over op filosofische/psychologische bullshit.
Hoe subjectiever hoe beter.

Kom met je wetenschap vraag dan?

Wel grappig om te zien, als TheDeen wetenschappelijk (althans voor hem wetenschappelijk) uitgediscussieerd is omdat hij voor de zoveelste keer klem geluld is gaat hij over op filosofische/psychologische bullshit. Hoe subjectiever hoe beter.
Hij draait iedere keer hetzelfde plaatje af.

Wil je overtuigd worden?

Bid tot god (swt) en vraag om begrip.

Om te kunnen bidden tot God moet ik eerst in hem geloven. Daar moet ik door bewijs van overtuigd worden, maar om dat te krijgen moet ik tot God bidden?

Ik zal het wel verkeerd begrijpen want volgens mij is dit een cirkelredenering. Kun je licht in deze duisternis brengen oh superieurderere?

Hij draait iedere keer hetzelfde plaatje af.

ik heb al 3x bingo

De koran is 1 groot boek vol metaforen waar men uit kan leren, het is simpelweg geen geschiedenisboek :o Geen feiten, enkel allegorie en aannames. Schei uit met dat lukraak "soms letterlijk soms figuurlijk" interpreteren waar het je uitkomt.

Als allah je probeert wijsheid te schenken dan is hij daar bijster slecht in :o

Nope je leest dingen verkeerd en begrijp niet wat ik bedoel te zeggen. Inshort wat ik probeer te zeggen is: “Whosoever knows himself knows his Lord.” “Man 'arafa nafsahu faqad 'arafa Rabbahu” Prophet Muhammad (P.B.U.H.) islam geeft je een pyschologisch voordeel (en als gevolg ook lichamelijk en de rest.). Als alles in je hoofd in orde is zal de rest volgen. Vrede thuis vrede in de wereld.
Ofwel de Islam heeft delen van het boeddhisme overgenomen

Uit je bil haha kikker (swt) in je bil
kikker (SWT) will

kikker (swt) heeft het zo gewild.

Het "kwade" & "goede" yin and yang it is all a part of life.

Als hij ons de ogen heeft gegeven moeten wij kijken. En andersom ook.

Accepteren en doen wat op je pad komt.

We need to submit to the truth. (hence the word kikkerjoden)

Niet jezelf voor de gek houden maar volg de waarheid (die jij met je ogen kan zien)

It will make you happy and you will feel complete.

kikker (swt) knows best.

ik heb al 3x bingo

De koran is 1 groot boek vol metaforen waar men uit kan leren, het is simpelweg geen geschiedenisboek :o Geen feiten, enkel allegorie en aannames. Schei uit met dat lukraak "soms letterlijk soms figuurlijk" interpreteren waar het je uitkomt.

Als allah je probeert wijsheid te schenken dan is hij daar bijster slecht in :o

Zielig hoor ben je opeens een moslimgeleerde.

Je weet niks gast niet denken en zeggen dat je dingen weet.

Zielig hoor ben je opeens een moslimgeleerde. Je weet niks gast niet denken en zeggen dat je dingen weet.
Waarom nou zo negatief. je leven was toch compleet?

Doe je ogen open voor onze Heer Mister10 (swt)
Niet jezelf voor de gek houden maar volg de waarheid

ik doe dat en voel me gelukkig en compleet.

kikker (SWT) will

kikker (swt) heeft het zo gewild.

Het "kwade" & "goede" yin and yang it is all a part of life.

Als hij ons de ogen heeft gegeven moeten wij kijken. En andersom ook.

Accepteren en doen wat op je pad komt.

We need to submit to the truth. (hence the word kikkerjoden)

Niet jezelf voor de gek houden maar volg de waarheid (die jij met je ogen kan zien)

It will make you happy and you will feel complete.

kikker (swt) knows best.

Nope je leest dingen verkeerd en begrijp niet wat ik bedoel te zeggen.

Inshort wat ik probeer te zeggen is:

“Whosoever knows himself knows his Kikker.”
“Man 'arafa nafsahu faqad 'arafa Kikker”

Kermit de Kikker (P.B.U.H.)

Kikker (swt) geeft je een pyschologisch voordeel (en als gevolg ook lichamelijk en de rest.).

Als alles in je hoofd in orde is zal de rest volgen.

Vrede thuis vrede in de wereld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven