AndroidHealthClinic

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou maar uitkijken met die grappen dalijk doet hij een charlie hebdo'tje op dbb

1407762065006.png
 
Treed nu toe tot het Kikkerdom of we snijden je hoofd er af, van je penis, kan je geen kinderen meer verkrachten.

"Ik getuig dat er geen godheid is dan alleen Kikker (swt) en ik getuig dat Peanuthead95 de gezant van God is."
 
Kikkerdom is perfect. Grootse Kikker (swt) maakt geen fouten.

“Whosoever knows himself knows his Kikker.”
“Man 'arafa nafsahu faqad 'arafa Kikker”

-Prophet Peanuthead95 (P.B.U.H.)

''Kwaak zei Kikker, en hij zag dat het goed was.''
6 dagen kwaakte hij, de 7e dag at hij een vlieg.


Alhamdulillah accepteer zijn geschenk en die van zijn boodschapper.
Moet ik iets bewijzen dat vanzelfsprekend is.
Moet ik het leven bewijzen?
Iemand die blind is kan niet zien.
Waarom kan diegene niet zien?
Hij heeft een zintuig niet.
Waarom kan iemand niet begrijpen dat Kikker bestaat?
Hij heeft die zintuig/verstand niet.
Iedereen is anders gemaakt.
Kikker (swt) knows best.
Daarna Hogan (swt) knows best
Daarna Brooke (swt) knows best.



amin
 
Waarom blijven jullie discussiëren met gekkies? Het valt me op dat op DBB de discussies vaak van bedroevend slecht niveau zijn (althans, van de kant van de gekkies), en dat daar dan eindeloos over wordt gediscussieerd. Dit zijn mensen die zwakbegaafd zijn of daar dicht in de buurt zitten, of mensen die neigen naar schizofrenie. Snappen jullie niet dat zo iemand niet openstaat voor rationele argumenten? Ga eens discussiëren over iets met niveau (dus geen slechte conspiracy theories en islam), dan krijg je tenminste nieuwe inzichten en heb je ook daadwerkelijk de mogelijkheid om de ander te overtuigen. Dit topic is gegaan van oplossingen bedenken voor dit maatschappelijke probleem, naar een eindeloze discussie met een islamgekkie. Man man man.
Vind het eigenlijk wel jammer dat het weer zo'n nut case blijkt te zijn.
 
Broeders. Vandaag wil ik het verhaal van Kikker (sws) en het vogeltje delen. Elke keer als ik de verhalen van Kikker (sws) lees elhamdoulilah, ben ik een beetje meer compleet gelukkig. De wijsheid van Kikker (sws) is oneindig, net als zijn liefde en andersom.


Kikker en het vogeltje

Het was een mooie dag in de herfst.
Varkentje plukte appels uit de boom...

.toen Kikker aan kwam lopen. Hij keek bezorgd.

Ik heb iets gevonden,’ zei hij ernstig.
‘Wat heb je dan gevonden?’ vroeg Varkentje.

‘Kom maar mee, dan zal ik het je laten zien,’
antwoordde Kikker.

En samen gingen ze op weg.
Varkentje maakte zich een beetje ongerust.

Toen ze bij de rand van het bos gekomen waren,
wees Kikker naar de grond.
‘Kijk,’ zei hij, ‘kapot. Hij doet het niet meer.’

‘Hij slaapt,’ zei Varkentje.

Op dat moment kwam Eend er aan.

‘Wat is er gebeurd?’ vroeg ze nieuwsgierig.
‘Een ongeluk?’
‘Sst, hij slaapt,’ zei Kikker.
Maar Eend dacht dat hij ziek was

Haas, die toevallig een wandelingetje maakte,
zag al van verre dat er iets aan de hand was.

Hij knielde bij de vogel neer en keek aandachtig.
‘Die is dood,’ zei hij toen.
‘Dood,’ zei Kikker, ‘wat is dat?’
Haas wees naar de blauwe hemel.

‘Iedereen gaat dood,’ zei hij.
‘Wij ook?’ vroeg Kikker verbaasd.
Dat wist Haas niet zeker.
‘Als we oud zijn misschien,’ zei hij.

‘We moeten hem begraven,’ zei Haas.
‘Daar, onder aan de heuvel.’

Van takken maakten ze een draagbaar
en ze droegen de vogel voorzichtig naar de heuvel toe.

Ze groeven een diepe kuil in de grond

‘Zijn leven lang heeft hij mooi gezongen,’ zei Haas plechtig.
‘Nu krijgt hij zijn welverdiende rust.’

Heel voorzichtig legden ze de dode vogel in de kuil.
Kikker strooide bloemen in het graf
en toen gooiden ze het dicht met aarde.

Ten slotte legden ze er een grote steen bovenop.
Het was doodstil.
Er was zelfs geen vogel te horen.

Diep onder de indruk gingen ze terug.
Plotseling rende Kikker er vandoor.

‘Laten we tikkertje spelen,’ riep hij.
‘Varkentje, jij bent hem!’

Ze speelden en lachten en hadden plezier
tot de zon bijna onderging.

‘ Is het leven niet prachtig!’ riep Kikker uit.

Moe maar tevreden gingen ze naar huis.
In de boom bij de heuvel zat een vogel.
Hij zong een prachtig lied - zoals altijd.
 
Dit is wat we noemen een false dilema. Je stelt een foute vraag.

Kan god een vijfhoekige vierkant maken?

Vijfhoek staat niet gelijk aan vierkant. Fout

God (omnipotentie) staat niet gelijk aan de atribuut die jij toekent (het niet kunnen optillen).

Ofwel je stelt een false dillema. Iets dat verkeerd en logisch absurd is.

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------



heb je ook mijn eerste zin gelezen?

Ja, daar had je het over atheisten, maar in je volgende zin zei je "de meeste mensen". Dus leer je eens wat beter uitdrukken.

Trouwens, je had het over een false dilemma. Nou, stellen dat de atheisten fout zijn en er geen doel is volgens hen is terecht want denken en zich de vraag stellen wat het doel is van het universum, nou dat is pas een foute vraag.
Ik merk in alles wat je schrijft dat je niks afweet van de wetenschap die je verwerpt.
Geen moderne geneeskunde voor jou jongeman.

---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ----------

Moslims geloven niet dat de mens is gemaakt op deze wereld. De theorie is dus alleen van toepassing op de dieren op deze wereld.

De wereld (en de dieren leven wezens) waren er al de mens is er alleen later op geplaatst.

http://www.dailymail.co.uk/sciencet...ad-backs-pain-labour-prove-expert-claims.html

Een PHD gast die mij gelijk geeft!
Zelf in wetenschappelijke theorie zelf ga je aan cherry picking doen. Dat is wel HEEL straf. DAt heb ik nog niet vaak gezien.

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Je weet dat het een ONDERZOEK is?

Wanneer het je niet uitkomt wijs je de onderzoeksresultaten af?

Geloof maar in je selectieve waarheden.

Gast waar ben je bang voor?

Neen, je moet onderzoeksresultaten niet zomaar verwerpen. Je moet de studie analyseren en kijken of de resultaten reproduceerbaar zijn. En onderwerpen aan peer review.

Ik vind het trouwens heel hypocriet van je dat je de wetenschap verwerpt die je geloof ondermijnen maar wel wetenschap tracht te gebruiken waarvan je denkt dat deze je geloof bevestigen.

---------- Toegevoegd om 09:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:41 ----------

God is dus een incompetente haatvolle hypocriete klootzak?

Volgens de Heilige boeken wel ja.
 
@TheDeen
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."


En om bovenstaande meer duiding te geven:
-------------------------

There are literally thousands of religions being practiced today. Here are 20 of the most popular, along with an estimate of the number of followers:

Christianity: 2.1 billion
Islam: 1.3 billion
Hinduism: 900 million
Chinese traditional religion: 394 million
Buddhism: 376 million
African Traditional & Diasporic: 100 million
Sikhism: 23 million
Juche: 19 million
Spiritism: 15 million
Judaism: 14 million
Baha'i: 7 million
Jainism: 4.2 million
Shinto: 4 million
Cao Dai: 4 million
Zoroastrianism: 2.6 million
Tenrikyo: 2 million
Neo-Paganism: 1 million
Unitarian-Universalism: 800 thousand
Rastafarianism: 600 thousand
Scientology: 500 thousand
[Source: Encyclopedia Britannica]
If you believe in God, you have chosen to reject Allah, Vishnu, Budda, Waheguru and all of the thousands of other gods that other people worship today. It is quite likely that you rejected these other gods without ever looking into their religions or reading their books. You simply absorbed the dominant faith in your home or in the society you grew up in.

In the same way, the followers of all these other religions have chosen to reject God. You think their gods are imaginary, and they think your God is imaginary.

In other words, each religious person on earth today arbitrarily rejects thousands of gods as imaginary, many of which he/she has never even heard of, and arbitrarily chooses to "believe" in one of them.
-------------------------


Geloof je na deze erg duidelijke tekst nog steeds in een god zoals beschreven in welk heilig geschrift dan ook dan ben je per definitie:
- Niet intelligent genoeg om bovenstaande te begrijpen
- Zo erg brainwashed dat je het niet los kan laten en dus terug blijft grijpen op zaken als 'maar het staat geschreven'. Kun je niets aan doen, zo is de meerderheid. Helaas werkt het brein zo dat dit erg lastig los te laten is. Zeker ook, omdat de meeste gelovige mensen in hun sociale kringen gelijkdenkenden hebben en daardoor zichzelf zouden afzonderen als ze zouden proberen te genezen van deze waanideeën.

Daarmee is alles wel gezegd, slotje.
 
Laatst bewerkt:
.

Ik ben hier niet om jullie te overtuigen.

Ik geloof dat alleen god (swt) jouw kan overtuigen.

Allah (SWT) knows best.

Dus het is dan niet mijn schuld dat ik niet geloof want het is Allah die me gewoon niet heeft overtuigd?
Vind het trouwens niet eerlijk dat wij overtuigd moeten worden met minder bewijzen dan de mensen die de profeten echt hebben ontmoet.
Het is makkelijk te geloven in Jezus als je hem een dode tot leven ziet brengen.

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

Gast,

Je moet zelf weten wat je met je leven wilt doen.

Ik wil alleen het beste voor je.

Dit leven is maar tijdelijk...

alles is tijdelijk zelf ons gevoel.

Ik zeg het best is om ook te investeren in het hiernamaals (die is namelijk permanent)

Niet iedereen zal voor eeuwig branden!

Als je de waarheid accepteerd, maar toch "slecht" leeft zoals jij het zegt als een lul. Dan zul je alleen tijdelijk in hel branden. Tot je van je zonden bent gewassen.

Iedereen die met een oprecht hart de waarheid accepteerd zal uiteindelijk in de hemel komen.

Alleen de hele erge mensen die zullen voor eeuwig branden. De mensen die willens en wetens slecht zijn en aan afgoderij doen.

Allah (SWT) knows best.

Tijdelijk in de hel branden? Waar staat dit in de Koran?

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

Dachten ze in het verleden ook. Tot sommige verschijnselen ineens verklaard werden door experimenten of natuurkundig/wiskundig onderbouwd werden. Eigenlijk geef je met die zin de hele essentie weer waarom er geloof/religie bestaat op de wereld. Ervaring leert ons echter dat de lijst met zulke "onverklaarbare vragen" steeds kleiner wordt.

Inderdaad, the god of the gaps.
Neis Degrasse Tyson legt dit ergens in een speech prachtig uit. Hij doorloopt de afgelopen 2000 jaar en toont aan hoe de religie zich iedere keer moest aanpassen aan de wetenschap.

Wie na dit clipje nog christene of moslim is, ..... fill in the gap :)


https://www.youtube.com/watch?v=B5jYyHI8Wps
 
Dus allah weet de verklaring voor het leven wel? Accepteerd hij ook alternatieven en verander jij je gedachtegoed/geef je islam op als ik hypothetisch gezien (voor jou) geloofwaardig bewijs laat zien? Of weet allah dat ook alleen maar. Oftewel niks staat vast want Allah weet alles eerder dan de mens. Fundamentele vraagstukken zouden er in dat geval er niet toe doen omdat Allah altijd het antwoord is, op voorhand al.
De verklaring voor het leven is simpel uw ouders waren onvoorzichtig bij sexspelletjes daaruit bent u geboren
 
Hij draait iedere keer hetzelfde plaatje af.

Circular reasoning, daar is hij dan ook heel sterk in.

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

Oh lord have mercy on them...

white people

rly...

is this for real?

You call this funny?

En een streepje racisme while we're at it.

---------- Toegevoegd om 11:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Vind het eigenlijk wel jammer dat het weer zo'n nut case blijkt te zijn.

Dat komt omdat, naarmate het debat vordert, en hij steeds meer tegenwind krijgt, hij de noodzaak voelt zich extra hard te profileren. En dan krijg je dergelijke absurde denkwijzen.

---------- Toegevoegd om 11:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

De kikker die even groot als een os wilde zijn
Een os stond in de wei te dromen bij een beek
En zag hoe daar vlakbij een kikker hem bekeek.
Hij was zichtbaar jaloers, niet groter dan een ei,
Maar kwaakte kwaad:
"Kijk, kijk! 'k Word net zo groot als jij!"
De os sloeg met zijn staart en stond zich te verbazen.
De kikker rekte zich, begon zich op te blazen.
Hij blies en blies, hield zich even in
En vroeg: "Is dit geen goed begin?
Ben ik op weinig tijd niet reuze aangekomen?"
De os zei: "Boe!" En bleef maar voor zich uit staan dromen.

De kikker wond zich op, begon met nieuwe moed
Hij voelde alles spannen. "Is het nu nog niet goed?"
"Boe!" deed de os bedroefd. "Het lijkt er echt niet op.
Niet groter dan een pad, maar met een dikke kop!"
Nu werd de kikker woest, hij duwde, blies en balde
Zijn spieren plots zo hard dat hij aan flarden knalde

De wereld barst van waan en nijd
Om wie de snelste auto rijdt
Het grootste huis. De verste reis.
Ach, is dat allemaal wel wijs?

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------

De verklaring voor het leven is simpel uw ouders waren onvoorzichtig bij sexspelletjes daaruit bent u geboren

Als Vlaming wens ik me uitdrukkelijk te distantiëren van dergelijke humor.
 
Geloof je na deze erg duidelijke tekst nog steeds in een god zoals beschreven in welk heilig geschrift dan ook dan ben je per definitie: - Niet intelligent genoeg om bovenstaande te begrijpen - Zo erg brainwashed dat je het niet los kan laten en dus terug blijft grijpen op zaken als 'maar het staat geschreven'. Kun je niets aan doen, zo is de meerderheid. Helaas werkt het brein zo dat dit erg lastig los te laten is. Zeker ook, omdat de meeste gelovige mensen in hun sociale kringen gelijkdenkenden hebben en daardoor zichzelf zouden afzonderen als ze zouden proberen te genezen van deze waanideeën. Daarmee is alles wel gezegd, slotje.

Volgens mij is dit het bewijs van polytheisme. Maar dat betekent dan dat allah (swt) niet almachtig is.
 
Volgens mij is dit het bewijs van polytheisme. Maar dat betekent dan dat allah (swt) niet almachtig is.

Ik stel voor dat je het begrip polytheïsme eens opzoekt.
 
Kikker en het vogeltje
De kikker die even groot als een os wilde zijn Een os stond in de wei te dromen bij een beek En zag hoe daar vlakbij een kikker hem bekeek. Hij was zichtbaar jaloers, niet groter dan een ei, Maar kwaakte kwaad: "Kijk, kijk! 'k Word net zo groot als jij!" De os sloeg met zijn staart en stond zich te verbazen. De kikker rekte zich, begon zich op te blazen. Hij blies en blies, hield zich even in En vroeg: "Is dit geen goed begin? Ben ik op weinig tijd niet reuze aangekomen?" De os zei: "Boe!" En bleef maar voor zich uit staan dromen. De kikker wond zich op, begon met nieuwe moed Hij voelde alles spannen. "Is het nu nog niet goed?" "Boe!" deed de os bedroefd. "Het lijkt er echt niet op. Niet groter dan een pad, maar met een dikke kop!" Nu werd de kikker woest, hij duwde, blies en balde Zijn spieren plots zo hard dat hij aan flarden knalde De wereld barst van waan en nijd Om wie de snelste auto rijdt Het grootste huis. De verste reis. Ach, is dat allemaal wel wijs?
Amin broeders. Machtige Kikker zou trots op jullie zijn. Let us bath in kikkerdril en voel zijn aanraking je strelen.

"In nomine Kwaak et Kwek et Spiritus Kikkeri''
 
Ik stel voor dat je het begrip polytheïsme eens opzoekt.
Vooral het begrip bewijs ook.

Persoonlijk ben ik een aanhanger van true natural bodydildoing en diens laatste profeet Mister10.
 
Vooral het begrip bewijs ook. Persoonlijk ben ik een aanhanger van true natural bodydildoing en diens laatste profeet Mister10.
We zijn het bewijs dat 2 religies prima naast elkaar kunnen leven. Ik bedoel maar, waarom zou het Kikkerdom zich bedreigd moeten voelen door het true natural bodydildoingisme terwijl dat overduidelijk niet de waarheid is? Dat is toch absurd.
 
Ja, anders gaan jullie er ff serieus op in. Kikkerverdomme zeg.
 
Ja, anders gaan jullie er ff serieus op in. Kikkerverdomme zeg.

JA wij trachten het debat ernstig te houden. Het gaat hier wel over onze ziel he!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven