ik zou maar uitkijken met die grappen dalijk doet hij een charlie hebdo'tje op dbb
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zou maar uitkijken met die grappen dalijk doet hij een charlie hebdo'tje op dbb
Vind het eigenlijk wel jammer dat het weer zo'n nut case blijkt te zijn.Waarom blijven jullie discussiëren met gekkies? Het valt me op dat op DBB de discussies vaak van bedroevend slecht niveau zijn (althans, van de kant van de gekkies), en dat daar dan eindeloos over wordt gediscussieerd. Dit zijn mensen die zwakbegaafd zijn of daar dicht in de buurt zitten, of mensen die neigen naar schizofrenie. Snappen jullie niet dat zo iemand niet openstaat voor rationele argumenten? Ga eens discussiëren over iets met niveau (dus geen slechte conspiracy theories en islam), dan krijg je tenminste nieuwe inzichten en heb je ook daadwerkelijk de mogelijkheid om de ander te overtuigen. Dit topic is gegaan van oplossingen bedenken voor dit maatschappelijke probleem, naar een eindeloze discussie met een islamgekkie. Man man man.
Vind het eigenlijk wel jammer dat het weer zo'n nut case blijkt te zijn.

Dit is wat we noemen een false dilema. Je stelt een foute vraag.
Kan god een vijfhoekige vierkant maken?
Vijfhoek staat niet gelijk aan vierkant. Fout
God (omnipotentie) staat niet gelijk aan de atribuut die jij toekent (het niet kunnen optillen).
Ofwel je stelt een false dillema. Iets dat verkeerd en logisch absurd is.
---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------
heb je ook mijn eerste zin gelezen?
Zelf in wetenschappelijke theorie zelf ga je aan cherry picking doen. Dat is wel HEEL straf. DAt heb ik nog niet vaak gezien.Moslims geloven niet dat de mens is gemaakt op deze wereld. De theorie is dus alleen van toepassing op de dieren op deze wereld.
De wereld (en de dieren leven wezens) waren er al de mens is er alleen later op geplaatst.
http://www.dailymail.co.uk/sciencet...ad-backs-pain-labour-prove-expert-claims.html
Een PHD gast die mij gelijk geeft!
Je weet dat het een ONDERZOEK is?
Wanneer het je niet uitkomt wijs je de onderzoeksresultaten af?
Geloof maar in je selectieve waarheden.
Gast waar ben je bang voor?
God is dus een incompetente haatvolle hypocriete kl***zak?
.
Ik ben hier niet om jullie te overtuigen.
Ik geloof dat alleen god (swt) jouw kan overtuigen.
Allah (SWT) knows best.
Gast,
Je moet zelf weten wat je met je leven wilt doen.
Ik wil alleen het beste voor je.
Dit leven is maar tijdelijk...
alles is tijdelijk zelf ons gevoel.
Ik zeg het best is om ook te investeren in het hiernamaals (die is namelijk permanent)
Niet iedereen zal voor eeuwig branden!
Als je de waarheid accepteerd, maar toch "slecht" leeft zoals jij het zegt als een lul. Dan zul je alleen tijdelijk in hel branden. Tot je van je zonden bent gewassen.
Iedereen die met een oprecht hart de waarheid accepteerd zal uiteindelijk in de hemel komen.
Alleen de hele erge mensen die zullen voor eeuwig branden. De mensen die willens en wetens slecht zijn en aan afgoderij doen.
Allah (SWT) knows best.
Dachten ze in het verleden ook. Tot sommige verschijnselen ineens verklaard werden door experimenten of natuurkundig/wiskundig onderbouwd werden. Eigenlijk geef je met die zin de hele essentie weer waarom er geloof/religie bestaat op de wereld. Ervaring leert ons echter dat de lijst met zulke "onverklaarbare vragen" steeds kleiner wordt.

De verklaring voor het leven is simpel uw ouders waren onvoorzichtig bij sexspelletjes daaruit bent u geborenDus allah weet de verklaring voor het leven wel? Accepteerd hij ook alternatieven en verander jij je gedachtegoed/geef je islam op als ik hypothetisch gezien (voor jou) geloofwaardig bewijs laat zien? Of weet allah dat ook alleen maar. Oftewel niks staat vast want Allah weet alles eerder dan de mens. Fundamentele vraagstukken zouden er in dat geval er niet toe doen omdat Allah altijd het antwoord is, op voorhand al.
Oh lord have mercy on them...
white people
rly...
is this for real?
You call this funny?
Vind het eigenlijk wel jammer dat het weer zo'n nut case blijkt te zijn.
De verklaring voor het leven is simpel uw ouders waren onvoorzichtig bij sexspelletjes daaruit bent u geboren
Geloof je na deze erg duidelijke tekst nog steeds in een god zoals beschreven in welk heilig geschrift dan ook dan ben je per definitie: - Niet intelligent genoeg om bovenstaande te begrijpen - Zo erg brainwashed dat je het niet los kan laten en dus terug blijft grijpen op zaken als 'maar het staat geschreven'. Kun je niets aan doen, zo is de meerderheid. Helaas werkt het brein zo dat dit erg lastig los te laten is. Zeker ook, omdat de meeste gelovige mensen in hun sociale kringen gelijkdenkenden hebben en daardoor zichzelf zouden afzonderen als ze zouden proberen te genezen van deze waanideeën. Daarmee is alles wel gezegd, slotje.
Volgens mij is dit het bewijs van polytheisme. Maar dat betekent dan dat allah(swt)niet almachtig is.
Amin broeders. Machtige Kikker zou trots op jullie zijn. Let us bath in kikkerdril en voel zijn aanraking je strelen.De kikker die even groot als een os wilde zijn Een os stond in de wei te dromen bij een beek En zag hoe daar vlakbij een kikker hem bekeek. Hij was zichtbaar jaloers, niet groter dan een ei, Maar kwaakte kwaad: "Kijk, kijk! 'k Word net zo groot als jij!" De os sloeg met zijn staart en stond zich te verbazen. De kikker rekte zich, begon zich op te blazen. Hij blies en blies, hield zich even in En vroeg: "Is dit geen goed begin? Ben ik op weinig tijd niet reuze aangekomen?" De os zei: "Boe!" En bleef maar voor zich uit staan dromen. De kikker wond zich op, begon met nieuwe moed Hij voelde alles spannen. "Is het nu nog niet goed?" "Boe!" deed de os bedroefd. "Het lijkt er echt niet op. Niet groter dan een pad, maar met een dikke kop!" Nu werd de kikker woest, hij duwde, blies en balde Zijn spieren plots zo hard dat hij aan flarden knalde De wereld barst van waan en nijd Om wie de snelste auto rijdt Het grootste huis. De verste reis. Ach, is dat allemaal wel wijs?
Vooral het begrip bewijs ook.Ik stel voor dat je het begrip polytheïsme eens opzoekt.
We zijn het bewijs dat 2 religies prima naast elkaar kunnen leven. Ik bedoel maar, waarom zou het Kikkerdom zich bedreigd moeten voelen door het true natural bodydildoingisme terwijl dat overduidelijk niet de waarheid is? Dat is toch absurd.Vooral het begrip bewijs ook. Persoonlijk ben ik een aanhanger van true natural bodydildoing en diens laatste profeet Mister10.
Ja, anders gaan jullie er ff serieus op in. Kikkerverdomme zeg.