AndroidHealthClinic

Aanslag Parijs.. MOSLIMS (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha oh heerlijk dit. in jaren niet zo gelachen.

Een kikker in je bil. Hoe kom je dr op. Absurd haha.

Oh lord have mercy on them...

white people

rly...

is this for real?

You call this funny?
 
'Kwaak'

- Kikker (swt)
 
  • Like
Waarderingen: mat
Oh lord have mercy on them...

white people

rly...

is this for real?

You call this funny?

Huh, vind je dit nie grappig? Heb jij een superieur gevoel voor humor ofzo???



Volgens mij vind je wel grappig, maar wil je niet zien horen.

Vraag Kikker (swt) hij weet en je zal niet meer blind zijn, maar compleet gelukkig.
 
Laat allah Tymboo een pm sturen over schema's en techniek, schijnt dat hij daar een tyfushekel aan heeft
 
Huh, vind je dit nie grappig? Heb jij een superieur gevoel voor humor ofzo???


Volgens mij vind je wel grappig, maar wil je niet zien horen.

Vraag Kikker (swt) hij weet en je zal niet meer blind zijn, maar compleet gelukkig.

Pls stop before you make it snow over here.

That amount of whiteness that is emanating form your message is just :(

We all know which people got the most soul and the best food.

Jullie zijn veels te nuchter begrijp jullie grappen nooit.

Ik forceer mezelf letterlijk altijd om mee te lachen. Zodat ik niemand beledig.

Dus bij deze krijg je niet een maar twee ha's van me.

haha
 
Laat dit topic een plek zijn waarin eenieder zijn vragen kan stellen over Kikker (swt).

Ik verzoek iedereen om hier alleen te posten als je oprecht met vragen zit en hier antwoorden op wilt hebben. 

Als je Kikker (swt) afkeurt, Kikker (swt) haat, kikkers haat, of kikkers niet over Kikker (swt) wilt horen praten, dan is dat jouw vrije keuze. Maar sta dan AUB niet in de weg van mensen die iets willen leren.
 
Ik geloof

Kikker akbar!! (swt)

You did it!

The whiteness of your joke made it snow over here!

http://www.telegraaf.nl/teleweer/23605533/__Ook_hier_sneeuw__.html

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

Laat dit topic een plek zijn waarin eenieder zijn vragen kan stellen over Kikker (swt).

Ik verzoek iedereen om hier alleen te posten als je oprecht met vragen zit en hier antwoorden op wilt hebben. 

Als je Kikker (swt) afkeurt, Kikker (swt) haat, kikkers haat, of kikkers niet over Kikker (swt) wilt horen praten, dan is dat jouw vrije keuze. Maar sta dan AUB niet in de weg van mensen die iets willen leren.

Gast hou aub op

straks krijgen we last van die sneeuwstormen.

In NL is het drama met de NS
 
Wie zegt dat ik wit ben?

Open je ogen!
Geloof in Kikker (SWT)

Your jokes are white!

I know white when i hear/feel/see it.

I have lived amongst whiteness all my life so don't even go there!
 
Kikker (swt) knows best !
 
Als ik per ongeluk de paddentrek doorkruis met mijn paard en wagen, wat moet ik doen om toch naar het moeras gestuurd te worden door Kikker v.z.m.k.?

Ik kon op dat moment permanent niet zien maar ik ben niet blind.
 
Bij de rand van het bos ligt een vogeltje. ‘Kijk,’ zegt Kikker, ‘kapot. Hij doet het niet meer. ”Hij slaapt,’ zegt varkentje. Maar Haas zegt: ‘Hij is dood. ”Dood?’ vraagt Kikker. ‘Wat is dat?’

Kikker (swt)stelt de vragen die niemand durft te stellen. Ja, wat is dood? Dood is geen leven.... maar wat is het wel?

Kikker (swt) ik bid voor de ziel van TheDeen. Hij kan niet zien, maar red hem van de reiger in het moeras uit het hiernamaals die hem zal opeten omdat hij oprecht niet wilde geloven in waarheid.
 
Als ik per ongeluk de paddentrek doorkruis met mijn paard en wagen, wat moet ik doen om toch naar het moeras gestuurd te worden door Kikker v.z.m.k.?

Ik kon op dat moment permanent niet zien maar ik ben niet blind.

Iemand die blind is kan niet zien.

Waarom kan diegene niet zien?

Hij heeft een zintuig niet.

Waarom kan iemand niet begrijpen dat Kikker (swt) bestaat?

Hij heeft die zintuig/verstand niet.

Iedere amfibie is anders gemaakt.

Kikker (swt) knows best.
 
ik zou maar uitkijken met die grappen dalijk doet hij een charlie hebdo'tje op dbb
 
Only Kikker vzmk can judge him, he knows whats right or wrong. Kun jij alles achterlaten iwj?
 
Het zijn geen mensen.

Am I right or am I wrong?

Er is leven geweest op de aarde voordat de mens door god is "geplaatst" op deze wereld.

Dus evolutie van die fossielen klopt, tot aan de homo sapiens want die heeft god geplaatst, maar wel met een gigantische genetische overeenkomst.

Sounds legit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven