- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Soort kampen waarop ze kunnen concentreren om beter te wordenWat moeten we dan doen? Doelloos iedere maand wachten op een aanslag?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soort kampen waarop ze kunnen concentreren om beter te wordenWat moeten we dan doen? Doelloos iedere maand wachten op een aanslag?
Ik betwijfel of een totaal gehersenspoelde moslimextremist nog ooit te 'genezen' is. Deze aanslagen gebeuren ook steeds vaker door extremisten die in het Westen zijn komen wonen en over de Nationale identiteit beschikken, het is dus de (massa)immigratie die deze aanslagen heeft aangevuurd. Het is duidelijk dat de wrijvingen tussen Westerse en islamitische gedachten zullen toenemen naarmate deze twee zich meer gaan mengen.Dan heb je wel de controle, want ik mag aannemen dat jij ook liever hebt dat een radicale eventueel genezen kan worden ipv vrij rondloopt, zonder controle, en een onoverzienbare ravage aanricht zoals in Frankrijk.
Je hebt een punt, maar dat is nog maar de vraag. Grote kans dat ze in Syrië omkomen en als ze verder radicaliseren kunnen ze iig NL niet in.Lees nog even mijn vorige post terug over opvangbeleid voordat je deze verkeerde conclusies trekt.
Ook lijk je totaal te negeren dat je met terugsturen niet het probleem oplost. Je verliest juist de controle, wat potentieel vele malen gevaarlijker en duurder is dan gecontroleerde genezing. De keus voor humanisme hoort voor elk weldenkend persoon logisch te zijn.
Ik betwijfel of een gehersenspoelde moslimextremist nog ooit te 'genezen' is. Deze aanslagen gebeuren ook steeds vaker door extremisten die in het Westen zijn komen wonen en over de Nationale identiteit beschikken, het is dus de (massa)immigratie die deze aanslagen heeft aangevuurd. Het is duidelijk dat de wrijvingen tussen Westerse en islamitische gedachten zullen toenemen naarmate deze twee zich meer gaan mengen.

Een mens mag hopen.
Als individu je best doen om anderen te begrijpen is al 1 stap. Denken in oplossingen, sympathie tonen en een sterke, humane houding tonen lijkt me het minste dat je kan doen om de samenleving en wereld als geheel een stapje verder te helpen, ongeacht je politieke/godsdienstige overtuiging.
Maar wie ben ik om in mijn ogen goed te doen, ik ben slechts een onwetende 17-jarige knul die nu al weet dat hij van deze aardkloot en zijn bevolking houdt, ondanks zijn gebreken.

Je hebt een punt, maar dat is nog maar de vraag. Grote kans dat ze in Syrië omkomen en als ze verder radicaliseren kunnen ze iig NL niet in.

een mens mag hopen.
als individu je best doen om anderen te begrijpen is al 1 stap. Denken in oplossingen, sympathie tonen en een sterke, humane houding tonen lijkt me het minste dat je kan doen om de samenleving en wereld als geheel een stapje verder te helpen, ongeacht je politieke/godsdienstige overtuiging.
Maar wie ben ik om in mijn ogen goed te doen, ik ben slechts een onwetende 17-jarige knul die nu al weet dat hij van deze aardkloot en zijn bevolking houdt, ondanks zijn gebreken.
Wat moeten we dan doen?
Doelloos iedere maand wachten op een aanslag?
Oneens, als je gaat strijden voor een ander land en in dit geval vijand van Nederland, dan zou je je paspoort direct kwijt moeten raken. Ze woonden weliswaar in Nederland maar zulke mensen noem ik echt geen Nederlanders.
Waarom zou je überhaupt over linkse maatregelen reppen in een context waarin sarcasme geen enkele toegevoegde of humoristische waarde heeft.
Goed verhaal, lekker inhoudelijk ook.
Een mens mag hopen.
Als individu je best doen om anderen te begrijpen is al 1 stap. Denken in oplossingen, sympathie tonen en een sterke, humane houding tonen lijkt me het minste dat je kan doen om de samenleving en wereld als geheel een stapje verder te helpen, ongeacht je politieke/godsdienstige overtuiging.
Geef het nog een paar jaar, dan komt de harde realiteit binnen zetten en word je net zo'n misantroop als menig ander.

“If you're not a liberal at twenty you have no heart, if you're not a conservative at forty you have no brain.”![]()

“If you're not a liberal at twenty you have no heart, if you're not a conservative at forty you have no brain.”![]()
Jaja dacht al dat iemand er op in zou gaan. Je weet wel wat ik bedoel, een land / groepering dat haaks staat op onze normen en waarden.Vijand van nederland?
1. Eu en usa zijn tegen assad. Eu en vs wouden sancties maar rusland en china zeiden neen
2. Usa steunt gematigde rebellen tegen assad.
Tegen assad vechten is niet tegen nederland zijn.
Syriestrijders =/= isis
Dat ik da nog zoiets simpels moe uitleggen...man man man