MuscleMeat

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee maar dit idee klinkt in ieder geval bijzonder ondoeltreffend en als a waste of resources.

Je kunt hier sowieso rechtstreeks notoriously weinig direct tegen doen maar dat weet jij zelf ook wel.

Dan heb je wel de controle, want ik mag aannemen dat jij ook liever hebt dat een radicale eventueel genezen kan worden ipv vrij rondloopt, zonder controle, en een onoverzienbare ravage aanricht zoals in Frankrijk.
Ik betwijfel of een totaal gehersenspoelde moslimextremist nog ooit te 'genezen' is. Deze aanslagen gebeuren ook steeds vaker door extremisten die in het Westen zijn komen wonen en over de Nationale identiteit beschikken, het is dus de (massa)immigratie die deze aanslagen heeft aangevuurd. Het is duidelijk dat de wrijvingen tussen Westerse en islamitische gedachten zullen toenemen naarmate deze twee zich meer gaan mengen.

Lees nog even mijn vorige post terug over opvangbeleid voordat je deze verkeerde conclusies trekt.

Ook lijk je totaal te negeren dat je met terugsturen niet het probleem oplost. Je verliest juist de controle, wat potentieel vele malen gevaarlijker en duurder is dan gecontroleerde genezing. De keus voor humanisme hoort voor elk weldenkend persoon logisch te zijn.
Je hebt een punt, maar dat is nog maar de vraag. Grote kans dat ze in Syrië omkomen en als ze verder radicaliseren kunnen ze iig NL niet in.

Ik betwijfel of een gehersenspoelde moslimextremist nog ooit te 'genezen' is. Deze aanslagen gebeuren ook steeds vaker door extremisten die in het Westen zijn komen wonen en over de Nationale identiteit beschikken, het is dus de (massa)immigratie die deze aanslagen heeft aangevuurd. Het is duidelijk dat de wrijvingen tussen Westerse en islamitische gedachten zullen toenemen naarmate deze twee zich meer gaan mengen.

Een mens mag hopen. :)

Als individu je best doen om anderen te begrijpen is al 1 stap. Denken in oplossingen, sympathie tonen en een sterke, humane houding tonen lijkt me het minste dat je kan doen om de samenleving en wereld als geheel een stapje verder te helpen, ongeacht je politieke/godsdienstige overtuiging.

Maar wie ben ik om in mijn ogen goed te doen, ik ben slechts een onwetende 17-jarige knul die nu al weet dat hij van deze aardkloot en zijn bevolking houdt, ondanks zijn gebreken.

Geef het nog een paar jaar, dan komt de harde realiteit binnen zetten en word je net zo'n misantroop als menig ander.

Als individu je best doen om anderen te begrijpen is al 1 stap. Denken in oplossingen, sympathie tonen en een sterke, humane houding tonen lijkt me het minste dat je kan doen om de samenleving en wereld als geheel een stapje verder te helpen, ongeacht je politieke/godsdienstige overtuiging.

Maar wie ben ik om in mijn ogen goed te doen, ik ben slechts een onwetende 17-jarige knul die nu al weet dat hij van deze aardkloot en zijn bevolking houdt, ondanks zijn gebreken.

“If you're not a liberal at twenty you have no heart, if you're not a conservative at forty you have no brain.” ;)

Je hebt een punt, maar dat is nog maar de vraag. Grote kans dat ze in Syrië omkomen en als ze verder radicaliseren kunnen ze iig NL niet in.

Mooi dat we mekaar wat beter begrijpen :)

In mijn ogen is de keuze om het probleem van je af te zetten een inferieur, omdat je zo anderen opzadelt met een barbaar die jij misschien wel had kunnen helpen en zo levens hebt kunnen redden. Controle > geen controle, dat begreep je gelukkig al.

een mens mag hopen. :)

als individu je best doen om anderen te begrijpen is al 1 stap. Denken in oplossingen, sympathie tonen en een sterke, humane houding tonen lijkt me het minste dat je kan doen om de samenleving en wereld als geheel een stapje verder te helpen, ongeacht je politieke/godsdienstige overtuiging.

+∞

Oneens, als je gaat strijden voor een ander land en in dit geval vijand van Nederland, dan zou je je paspoort direct kwijt moeten raken. Ze woonden weliswaar in Nederland maar zulke mensen noem ik echt geen Nederlanders.

Vijand van nederland?

1. Eu en usa zijn tegen assad. Eu en vs wouden sancties maar rusland en china zeiden neen
2. Usa steunt gematigde rebellen tegen assad.

Tegen assad vechten is niet tegen nederland zijn.

Syriestrijders =/= isis

Dat ik da nog zoiets simpels moe uitleggen...man man man

ja dat inderdaad een van de grotere debielen van dit forum zoiets simpels moet uitleggen

man man man

Waarom zou je überhaupt over linkse maatregelen reppen in een context waarin sarcasme geen enkele toegevoegde of humoristische waarde heeft.

Goed verhaal, lekker inhoudelijk ook.

Steensteen pleitte voor opvang.
Iemand reageerde met: ge zijt een linkse type zeker.
Maar op dit moment worden syriestrijders opgevangen, en dat door rechtse ministers/regering.

Pleitten voor opvang/opvolging/reintegratie is de gangbare zaak, gedragen door links en rechts.

Heel lief. Lees dit terug als je 25 bent en de hoop allang verloren bent.

---------- Toegevoegd om 23:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:44 ----------

Geef het nog een paar jaar, dan komt de harde realiteit binnen zetten en word je net zo'n misantroop als menig ander.

Precies :roflol:

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

“If you're not a liberal at twenty you have no heart, if you're not a conservative at forty you have no brain.” ;)

Precies! :roflol:

• Like
Waarderingen: mat
The pen is stronger than the sword.

Maar niet sterker dan een ak-47.

Hopen dat dit er aan bij draagt dat de veiligheidsdiensten nog meer prioriteit krijgen. Vraag me af though, of dit op één of andere manier te stoppen is. Op den duur gaat het volk toch meer en meer schreeuwen om hardere maatregelen.

Vijand van nederland?

1. Eu en usa zijn tegen assad. Eu en vs wouden sancties maar rusland en china zeiden neen
2. Usa steunt gematigde rebellen tegen assad.

Tegen assad vechten is niet tegen nederland zijn.

Syriestrijders =/= isis

Dat ik da nog zoiets simpels moe uitleggen...man man man
Jaja dacht al dat iemand er op in zou gaan. Je weet wel wat ik bedoel, een land / groepering dat haaks staat op onze normen en waarden.

Wat een misantropen hier :roflol:

Respect @ steensteen. Zo jong en dwarft alle haters hier.

Reincarnatie van ericr. Ik nomineer hem tot forumguru.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven