MuscleMeat

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een mens mag hopen. :)

Als individu je best doen om anderen te begrijpen is al 1 stap. Denken in oplossingen, sympathie tonen en een sterke, humane houding tonen lijkt me het minste dat je kan doen om de samenleving en wereld als geheel een stapje verder te helpen, ongeacht je politieke/godsdienstige overtuiging.

Maar wie ben ik om in mijn ogen goed te doen, ik ben slechts een onwetende 17-jarige knul die nu al weet dat hij van deze aardkloot en zijn bevolking houdt, ondanks zijn gebreken.

Je klinkt als een goede voor de cursus SPH.
Ik verwacht dat je binnen een aantal jaar in aanraking komt met de harde realiteit, namelijk dat niet iedereen te redden is.

Nog even terugkomend op je eerdere bericht, over dat er geen prijs op een mensenleven staat. Als antwoord daarop kan ik je aanraden om even te snuffelen in de gezondheidszorg, er staat wel degelijk een geldbedrag tegenover een mensenleven.

Of bespaar je de moeite van snuffelen in de gezondheidszorg en bedenk dat bijna iedereeen een random mensenleven zou redden voor 1 cent en bijna niemand het zou doen voor alles wat hij/zij bezit. Logischerwijs ligt de prijs dan ergens tussen 1 cent en het bedrag wat ze niet bereid zijn te betalen.

Aangezien Nederland deelt uitmaakt van Global Coalition tegen IS, vechten hun inderdaad voor de vijand.

'Dat ik da nog zoiets simpels moe uitleggen...man man man'

Syriestrijder =/= isis.

Je hebt daar verschillende factios. De ene syriestrijder strijdt met isis, de andere met al nusra, nog een andere autonoom etc.

Gematigde moslims die tegen assad strijden worden net gesteund door de amerikanen. Ze zijn geen vijand van nederland.

Jesus gristus

Ik ben vandaag nog langs een dude gelopen die out ging in de auto. Ik had best wel een soort van trek namelijk.

Ga zo door brotos je bent nog een paar posts verwijderd van de discussie devolven into WELLES NIETTES

je flikt t hem toch maar weer

Steensteen is Mozart bij een Katy Perry concert, maar een enkeling zal naar hem luisteren en waarderen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
100948920_3d37f3e194.jpg

mohammednorway.gif

150107_BB_Hebdo2006_350.jpg.CROP.original-original.jpg

In remembrance.

Steensteen is Mozart bij een Katy Perry concert, maar een enkeling zal naar hem luisteren en waarderen.

Wie had het ooit gedacht, Mozart bij een concert van Katy Perry.

Verder vind ik je betekenis wel heel diep, respect man. Laat je inderdaad niet wegpesten Steensteen, jezus had ook maar 12 volgers nodig.

Ik heb toch écht meer plezier in optimistisch zijn, te denken in oplossingen en sympathie/begrip te tonen opdat ik daarmee hulp kan bieden aan mensen die er slechter aan toe zijn dan ik. Alleen al met die houding weet ik dat ik vrienden en kennissen geholpen heb. Sterk zijn waar je voor staat en vertrouwen hebben in jezelf maatjes.

Als iemand er gelukkig van wordt om een grote azijnzeiker te zijn, even goede vrienden. Mij heb je er iig niet mee, alleen jezelf. :)

Ik heb toch écht meer plezier in optimistisch zijn, te denken in oplossingen en sympathie/begrip te tonen opdat ik daarmee hulp kan bieden aan mensen die er slechter aan toe zijn dan ik. Alleen al met die houding weet ik dat ik vrienden en kennissen geholpen heb. Sterk zijn waar je voor staat en vertrouwen hebben in jezelf maatjes. Als iemand er gelukkig van wordt om een grote azijnzeiker te zijn, even goede vrienden. Mij heb je er iig niet mee, alleen jezelf. :)

kijk maar uit dalijk wordt je pasta saus #2

Wie had het ooit gedacht, Mozart bij een concert van Katy Perry.

Stond er ook van te kijken, kwam daar om lekker te geilen op de boobs van Katy.
Staat er ineens zo'n oubollig figuur op een piano te hengsten.
Blijkbaar is die vent ook allang dood en was het een hologram.

Broto en virusje zijn het met je eens, your argument is invalid.

Heel leuk en aardig maar ik wacht nog steeds op de reden waarom ik moet geloven dat moslim extremisten 'geneesbaar' zijn aangezien dit hele idee van opvang/behandeling redelijk valt of staat bij het wel of niet mogelijk zijn daarvan.

Syriestrijder =/= isis. Je hebt daar verschillende factios. De ene syriestrijder strijdt met isis, de andere met al nusra, nog een andere autonoom etc. Gematigde moslims die tegen assad strijden worden net gesteund door de amerikanen. Ze zijn geen vijand van nederland. Jesus gristus
Bijna alle Europeanen die in Syrië gaan vechten doen dat bij een extremistische groep.

Heel leuk en aardig maar ik wacht nog steeds op de reden waarom ik moet geloven dat moslim extremisten 'geneesbaar' zijn aangezien dit hele idee van opvang/behandeling redelijk valt of staat bij het wel of niet mogelijk zijn daarvan.
Voor zoiets ben ik absoluut 100% voor de doodstraf.
Komen ze er makkelijk vanaf maar zijn wij er ook vanaf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven