MuscleMeat

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
religiousmorality_zps803964f9.jpg

Een mensenleven is niet in wat euro’s uit te drukken, schaam je man. Elk mensenleven die ik mogelijk kan redden zal ik voor door het vuur gaan, elke rationeel denkende zou dat moeten doen.

Cool story. Je vergeet alleen dat moslims in de hemel komen met 72 maagden en dat de rest in de hel komt.

Als je de koran leest weet je dat er geen gematigde islam bestaat. Ik verbaas mij dan ook niet over de reacties op social media, waar 'normale' jongeren de daad van gisteren goedkeuren. 'Moet je de profeet of de islam maar niet beledigen, dan vraag je erom.' Dit soort zieke kronkels lijkt plotseling doodnormaal bij moslims 'waar je dat niet van zou verwachten.' De extreme islam zit diep verscholen in de meesten maar is zeker aanwezig. Zij die dat niet direct aantonen, door het openlijk op te nemen voor terroristen of broeders die strijden voor de islam, noemt men gematigd. Dit is een perfect voorbeeld van gematigde islam. Zelf geen actie ondernemen, maar wel ondersteunen of er sympathie voor hebben. Zieke ideologie, uitbannen net als het nazisme a.s.a.p.
Islam is geen gematigd geloof, maar dat betekent niet dat er geen gematigde moslims bestaan

Laatst bewerkt:
Ik vond Breivik wel professioneler, stelletje amateurs dit, vluchten maar je id-kaart laten slingeren. I cry everytime

article-2559528-0D22ABEA00000578-931_634x517.jpg

Islam is geen gematigd geloof, maar dat bekent niet dat er geen gematigde moslims bestaan

True. Ik generaliseer te veel bij mijn vorige post.

Toch blijft de gematigde moslim de islam als geheel in stand houden en dat is imo nog steeds gevaarlijk.

Verschillende bronnen melden speciale eenheden en helikopters in Crépy-en-Valois.

Als je de koran leest weet je dat er geen gematigde islam bestaat. Ik verbaas mij dan ook niet over de reacties op social media, waar 'normale' jongeren de daad van gisteren goedkeuren. 'Moet je de profeet of de islam maar niet beledigen, dan vraag je erom.' Dit soort zieke kronkels lijkt plotseling doodnormaal bij moslims 'waar je dat niet van zou verwachten.'

De extreme islam zit diep verscholen in de meesten maar is zeker aanwezig. Zij die dat niet direct aantonen, door het openlijk op te nemen voor terroristen of broeders die strijden voor de islam, noemt men gematigd.

Dit is een perfect voorbeeld van gematigde islam. Zelf geen actie ondernemen, maar wel ondersteunen of er sympathie voor hebben. Zieke ideologie, uitbannen net als het nazisme a.s.a.p.

Alhoewel er inderdaad zoals Patie zegt ook genoeg gematigde moslims zijn, volg ik je wel in het feit dat er ziekelijk veel gekken zijn die zo'n daad op social media goedkeuren. En hoewel een groot deel van de gelovigen dit afkeuren, gaat het vaak niet verder dan "de wereldwijde moslimgemeenschap keurt geweld af, en is het niet eens met hetgeen waar deze terroristen voor staan."

Dan kun je je natuurlijk ook weer de vraag stellen wat 'de moslimgemeenschap' echt kan doen om zulke gevaarlijke individuen tegen te houden. Religie volledig verbieden is vrees ik geen realistische oplossing, en ik geloof in al mijn optimisme ook niet dat het beleven van een religie inherent slecht is :o

oh shit die had ik niet eens gezien, hacked by illuminati :roflol:

Gematigde moslims zijn de moslims die stiekem wel achter deze moorden staan (omdat hun pedoprofeet werd beledigd) maar die dit niet publiekelijk durven te verkondigen.

Gematigde moslims zijn een farce.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gematigde moslims zijn de moslims die stiekem wel achter deze moorden staan (omdat hun pedoprofeet werd beledigd) maar die dit niet publiekelijk durven te verkondigen.

Gematigde moslims zijn een farce.

Daar zeg je wat. Ik zou graag massaal willen zien dat moslims afstand van dit soort daden doen door stille tochten etc. Zou van respect getuigen richting de westerse landen waar ze wonen. Ik vind dat daar schromelijk tekort in word geschoten en heb daar een vervelend gevoel bij.
Moge Allah die extremisten straffen met 7 maagden met een permanente menstruatie cyclus.

Daar zeg je wat. Ik zou graag massaal willen zien dat moslims afstand van dit soort daden doen door stille tochten etc. Zou van respect getuigen richting de westerse landen waar ze wonen. Ik vind dat daar schromelijk tekort in word geschoten en heb daar een vervelend gevoel bij.
Moge Allah die extremisten straffen met 7 maagden met een permanente menstruatie cyclus.

of 40 mannelijke maagden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven