MuscleMeat

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Link niet meer beschikbaar]
Die eerste kan ik nog wel een beetje op inkomen, maar die overige 3..?
  1. De aanslagplegers laten hun identiteitskaarten in de vluchtauto liggen
  2. Er staat iemand op een dak te filmen
  3. De straat die gefilmd wordt is compleet leeg tot aan ver aan het einde van de straat
  4. Hoe komen ex-Syriëgangers Europa binnen zonder dat de geheime diensten ze hebben kunnen volgen?
Er staat iemand op het dak te filmen dus is het een vooropgezet plan van de CIA :roflol::roflol:. Schoten van een AK-47 vallen natuurlijk ook totaal niet op.

En de straat is compleet leeg. Ja dat is best vreemd. Jij zou natuurlijk gewoon doorlopen alsof er niks aan de hand is wanneer gemaskerde mannen met AK-47s al schietend door je straat rennen.

Ja die moslims hebben het zwaar hoor.
Allemaal aanslagen tegen ze maar nog geen gewonden. Ja de moslims zijn (alweer) de echte slachtoffers.

Iets met slachtofferrol.

Gelukkig maar dat er geen gewonden waren toch.

Wat een haat hier :roflol:

Allemaal gepest door rachid?

BTW, de straat was NIET leeg http://www.youtube.com/watch?v=duM2St6vNj8 ---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------
Gelukkig maar dat er geen gewonden waren toch. Wat een haat hier :roflol: Allemaal gepest door rachid?
Dus omdat ik zeg dat moslims zichzelf weer in een slachtofferrol plaatsen ben ik aan het haten? Jouw post is dus het perfecte voorbeeld van wat ik net zeg. Bedankt voor de bevestiging.

Terreuralarm nu ook van kracht in Picardië met politiemachten in Corcy, Villers-Cotterêts en Longpont. Politie geeft geen info meer door.

jullie zijn echt gewoon weg dom ik lach jullie als laatste uit ga hier verder geen energy in stoppen want jullie slapen allemaal... media geloven is voor kudde schapen. daag rakkers.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is beetje standaard zin het van die complot mongooltjes.

Jullie geloven alles wat de media zegt, en schapen heel veel schapen.

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

Oja en ogen openen, echte waarheid

Ik kan me voorstellen dat met 1,77 veel dingen over je hoofd gaan en het allemaal te hoog gegrepen is.

Beetje verstoppertje spelen :)

B61xzyGIgAEXT7k.jpg

haha das een boom :o

B61xN8qIQAASnpu.jpg

er zitten toch wel serieus meerdere steekjes los als je de gevolgen voor de moslims belangrijker vind dan het feit dat er een stuk of 10 man vermoord zijn alleen maar omdat zij zich uiten.

tolerantie jongens!!11!1 niet kwetsen is zielig voor moslims

For what it's worth.. http://www.volkskrant.nl/dossier-aa...erzamelen-zich-online-nietmijnislam~a3825566/

Dan ben ik er zeker van dat er heel veel moslims zijn die zichzelf geen 'echte' moslim mogen noemen.

Je laatste aanname is correct.

jullie zijn echt gewoon weg dom ik lach jullie als laatste uit ga hier verder geen energy in stoppen want jullie slapen allemaal... media geloven is voor kudde schapen. daag rakkers.

Hoi Sait! Faka met je rijschool?

Zullen we een IQ test invoeren voordat je mag posten op DBB? Dan kunnen we mentaal gehandicapten weren en een discussie op enig niveau houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven