Fitness Seller

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar zeg je wat. Ik zou graag massaal willen zien dat moslims afstand van dit soort daden doen door stille tochten etc. Zou van respect getuigen richting de westerse landen waar ze wonen. Ik vind dat daar schromelijk tekort in word geschoten en heb daar een vervelend gevoel bij.
Moge Allah die extremisten straffen met 7 maagden met een permanente menstruatie cyclus.
Tsja, hoe kom je erachter hoeveel % van de Nederlandse Moslims daadwerkelijk niet zo'n probleem heeft met een aanslag als deze? Het niet organiseren van stille tochten zegt ook niet alles. Een enquête is denk ik niet zo betrouwbaar.

De verdachte mannen zouden in een witte Renault Clio zijn gezien vlakbij Villers-Cotteret, op de weg van Soissons richting Parijs. Rond 10.30 uur zouden ze een benzinestation hebben overvallen.

Politiehelikopters cirkelen rond 14.00 uur donderdagmiddag boven Crépy-en-Valois, niet ver van Villers-Cotteret. Ook zijn het leger en terreureenheden in grote getale aanwezig. Het Franse medium Le Figaro meldt dat de verdachten zich in een huis in Crépy-en-Valois hebben verschanst.

De mannen hebben volgens ooggetuigen maskers op en verbergen hun wapens niet. Ook zouden ze een raketwerper bij zich hebben.

nu.nl

Zolang jij geen f**k bijdraagt aan de samenleving heb jij geen recht om überhaupt anderen te verwijten van het ondermijnen van een samenleving

iets met balk in eigen oog enzo

hahaha ik lach me kapot om jou reactie kind... net als de rest van je vrienden hier op DBB hoop dat jullie branden in de hel :)

Tsja, hoe kom je erachter hoeveel % van de Nederlandse Moslims daadwerkelijk niet zo'n probleem heeft met een aanslag als deze? Het niet organiseren van stille tochten zegt ook niet alles. Een enquête is denk ik niet zo betrouwbaar.
100%, anders zijn het geen echte moslims:

2:191
And kill them wherever you overtake them and expel them from wherever they have expelled you, and fitnah is worse than killing. And do not fight them at al-Masjid al- Haram until they fight you there. But if they fight you, then kill them. Such is the recompense of the disbelievers.

2:193
Fight them until there is no [more] fitnah and [until] worship is [acknowledged to be] for Allah . But if they cease, then there is to be no aggression except against the oppressors.

http://islamqa.info/en/22899
Fitnah (disbelief and worshipping of others along with Allaah)
Ibn al-Atheer said: “Fitnah: trial or test… The word is often used to describe tests in which something disliked is eliminated. Later it was also often used in the sense of sin, kufr (disbelief), fighting, burning, removing and diverting.” (al-Nihaayah, 3/410. Ibn Hajar said something similar in al-Fath, 13/3).

3:21
Those who disbelieve in the signs of Allah and kill the prophets without right and kill those who order justice from among the people - give them tidings of a painful punishment.

3:22
They are the ones whose deeds have become worthless in this world and the Hereafter, and for them there will be no helpers.

Zou een optie kunnen zijn, al vind ik bloed aan hun handen dan ook bloed aan hun lul wel iets van symbolische waarde hebben.

Ja percentage gaat niet lukken maar het gevoel moet door die gemeenschap te creëren zijn en dat dat schromelijk ontbreekt vind ik schandalig en geeft dus die wrange smaak.

Ja percentage gaat niet lukken maar het gevoel moet door die gemeenschap te creëren zijn en dat dat schromelijk ontbreekt vind ik schandalig en geeft dus die wrange smaak.

For what it's worth.. http://www.volkskrant.nl/dossier-aa...erzamelen-zich-online-nietmijnislam~a3825566/

100%, anders zijn het geen echte moslims:

Dan ben ik er zeker van dat er heel veel moslims zijn die zichzelf geen 'echte' moslim mogen noemen.

[Link niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven