- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
het gebeurt allemaal voor mijn ogen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet gewoon weg niet zoveel energy in schapen stoppen.
Zullen we een IQ test invoeren voordat je mag posten op DBB? Dan kunnen we mentaal gehandicapten weren en een discussie op enig niveau houden.
Kom maar eens even mee dan, belanden we samen in mijn Privé-berichten inboxHuh, ben ik hier toch weer in het complottheorie-topic beland?
http://www.youtube.com/watch?v=xGXXwOvt4Ik&feature=share
goeie embed, weet ik zeker dat niemand het bekijkt

Nietes
Takken omhoog!
lemonde.frSelon notre reporter sur place, qui a obtenu des témoignages d'habitants, les enquêteurs ont fouillé l'intégralité du village de Corcy, et se dirigeraient vers une forêt voisine.
Longpont, Senlis, Crepy en Valois, plusieurs noms de ville et village ont circulé.
http://www.youtube.com/watch?v=xGXXwOvt4Ik&feature=share
goeie embed, weet ik zeker dat niemand het bekijkt
Wow wat ben jij voor een moslimfascistVind die Hans Teeuwen maar een kansloze debiel, denkt die even grappig te zijn.. eerder beschamend gedrag.
Nu al het topic van 2015, geen wonder dat EricR het opgaf.
Vind die Hans Teeuwen maar een kansloze debiel, denkt die even grappig te zijn.. eerder beschamend gedrag.
Haat zaaien door wansmakelijke spotprenten te maken, al meerdere keren gewaarschuwd zijn en dan verwonderd zijn dat je een kogel door je kop krijgt.. Op 1 of een andere manier vind ik die aanslag gewoon niet zo erg vergeleken met andere, zo onschuldig waren ze imo niet.
u fookin wot m8Haat zaaien door wansmakelijke spotprenten te maken, al meerdere keren gewaarschuwd zijn en dan verwonderd zijn dat je een kogel door je kop krijgt.. Op 1 of een andere manier vind ik die aanslag gewoon niet zo erg vergeleken met andere, zo onschuldig waren ze imo niet.