XXL Nutrition

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat?

umO3owm.gif

Gvd heb je nu weer je naam aangepast :roflol:

FROM THE QURAN - 33:50
"Prophet, We have made lawful to you the wives whom you have granted dowries and the slave girls whom God has given you as booty;..."

FROM THE QURAN - 4:24
"And all married women are forbidden unto you save those captives whom your right hand possess. It is a decree of Allah for you.

Slaven en gevangenen neuken dus, ik zou zelf maar eens de koran gaan lezen nepmoslim huracun

Volume 8, Book 77, Number 600:

Narrated Abu Said Al-Khudri:

That while he was sitting with the Prophet a man from the Ansar came and said, "O Allah's Apostle! We get slave girls from the war captives and we love property; what do you think about coitus interruptus?" Allah's Apostle said, "Do you do that? It is better for you not to do it, for there is no soul which Allah has ordained to come into existence but will be created."

Het morele probleem was dus niet zozeer de verkrachting op zich, maar of ze al die niet bezwangerd mochten worden. :roflol:

FROM THE QURAN - 33:50
"Prophet, We have made lawful to you the wives whom you have granted dowries and the slave girls whom God has given you as booty;..."

FROM THE QURAN - 4:24
"And all married women are forbidden unto you save those captives whom your right hand possess. It is a decree of Allah for you.

Slaven en gevangenen neuken dus, ik zou zelf maar eens de koran gaan lezen nepmoslim huracun

Women BEFORE Islam were slaves yes.

The Prophet Muhammad (Peace Be Upon Him) Liberated Women from slavery, gave them Equal rights amongst many things.

Some women who had no family, no money and no life were servants but were Respected...

A woman would rather be in a home married to a Husband who was financially secure then to be homless.

The Prophet Muhammad (Peace Be Upon Him) Liberated Women from slavery, gave them Equal rights amongst many things.

Some women who had no family, no money and no life were servants but were Respected...

A woman would rather be in a home married to a Husband who was financially secure then to be homless.

Ah kijk, Mo'tje was zo lief om dakloze vrouwen onderdak te geven in ruil voor het spelen van een slaaf. Eigenlijk was het op zich best een prima kerel.

Ga je ook nog op mijn post reageren? :rolleyes:

Misschien als je uitleg er bij geeft met wat je bedoeld

Ik bedoel dat het hier niet echt gaat om het vergelijken van een moslim met een terrorist, maar dat ik het wel 'toevallig' vind dat meeste terroristen moslim zijn (dus het doen vanwege religie) en niet een andere religie of het doen vanwege politieke doelen.

Ik bedoel dat het hier niet echt gaat om het vergelijken van een moslim met een terrorist, maar dat ik het wel 'toevallig' vind dat meeste terroristen moslim zijn (dus het doen vanwege religie) en niet een andere religie of het doen vanwege politieke doelen.

Dat maakt de media er van.

Wie is de eerste en tweede wereld oorlog begonnen?
Wie hebben de indianen uitgeroeid?

En noem maar op...Hier hadden moslim landen niks mee te maken.

Maar verder ben ik ook tegen terroristen als moslim. Denk zelf dat het mensen zijn die een flink zak geld krijgen om een aanslag te plegen. Of mensen die tussen oorlog zijn geboren waarbij hun familie zijn vermoord door het Amerikaanse leger of wie dan ook en hun wil terug pakken.

Dat maakt de media er van.

Wie is de eerste en tweede wereld oorlog begonnen?
Wie hebben de indianen uitgeroeid?

En noem maar op...Hier hadden moslim landen niks mee te maken.

Maar verder ben ik ook tegen terroristen als moslim. Denk zelf dat het mensen zijn die een flink zak geld krijgen om een aanslag te plegen. Of mensen die tussen oorlog zijn geboren waarbij hun familie zijn vermoord door het Amerikaanse leger of wie dan ook en hun wil terug pakken.

Er moet toch een reden zijn waarom IS, Al quada, zelfmoordterroristen,... allemaal staan te zwaaien met de koran en leuzes over allah roepen?

Of wil je nu echt zeggen dat de media dit er maar van maakt en ze dit daadwerkelijk nooit echt zeggen?

Dat iemand een baard heeft en een Arabisch uiterlijk/naam heeft maakt hem nog geen moslim.

Volgens de Koran mag je niemand vermoorden dus wat maakt hem dan een moslim volgens jou?

Je bent een terrorist als je moord/aanslag pleegt vanuit religie of politieke doelen.

Als er dus iemand rondrent, Allah schreeuwt en met een wapen gaat schieten, dan ga ik er vanuit dat dit een moslimse terrorist is ja. Als later bewezen wordt dat dit niet is en dat hij het grappig vond om Allah te roepen terwijl hij gewoon een randdebiel is die leuk mensen wilt vermoorden, dan is dat zo.

Dat een terrorist die een aanslag pleegt vanuit de Islam, niet doet wat de Koran zegt, betekent niet dat het ineens geen moslimse terrorist meer is.

Je bent een terrorist als je moord/aanslag pleegt vanuit religie of politieke doelen.

Als er dus iemand rondrent, Allah schreeuwt en met een wapen gaat schieten, dan ga ik er vanuit dat dit een moslimse terrorist is ja. Als later bewezen wordt dat dit niet is en dat hij het grappig vond om Allah te roepen terwijl hij gewoon een randdebiel is die leuk mensen wilt vermoorden, dan is dat zo.

Dat een terrorist die een aanslag pleegt vanuit de Islam, niet doet wat de Koran zegt, betekent niet dat het ineens geen moslimse terrorist meer is.

Zoals ik al zei dit heeft niks met de Islam te maken. Zulke debielen mogen van mij ook dood.

Volgens de Koran mag je niemand vermoorden dus wat maakt hem dan een moslim volgens jou?

wow dus je bedoelt dat de koran zichzelf tegenspreekt

dit is nieuwe informatie die deze discussie een totaal nieuwe richting in gaat doen slaan

• Like
Waarderingen: mat
Zoals ik al zei dit heeft niks met de Islam te maken. Zulke debielen mogen van mij ook dood.

Ja en de grote meerderheid van de moslims denkt hier ook zo over, ik ken genoeg goede voorbeelden uit m'n omgeving.

Maar dan blijft de vraag nog altijd, waarom? Waarom roepen al die zelfmoordterroristen die leuzes?

Waarom staat boko haram met een koran te zwaaien? Al Quada, IS,... het zijn allemaal moslims, er is niemand die het doet in naam van jezus of boedha...

Tja, toch kunnen het dan best moslims zijn.
Dat het niet is wat de Islam voorschrijft, maakt iemand niet minder moslim.

Als ik mij laat omdopen tot moslima en ik ga een terroristische aanslag plegen met het doel: ik geloof dat Allah dit wilt!
Dan ben ik toch echt nog steeds een moslima..en een terrorist.

Een Protestant die overspel pleegt (mag niet van Bijbel) is alsnog een Protestant..je bent dan niet ineens een ongelovige of zo :roflol:

ninefornews.

hihihihi

oh I wish you didn't.

hihihi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven