XXL Nutrition

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom staat boko haram met een koran te zwaaien? Al Quada, IS,... het zijn allemaal moslims, er is niemand die het doet in naam van jezus of boedha...

gewoon toeval brah

en kom nu niet met je scheermes van ockham ofzo want die wetenschaps bullshit logica dingen werken niet op mij, ik ben religieus

ALLAHU AKBAR

Tja, toch kunnen het dan best moslims zijn.
Dat het niet is wat de Islam voorschrijft, maakt iemand niet minder moslim.

Als ik mij laat omdopen tot moslima en ik ga een terroristische aanslag plegen met het doel: ik geloof dat Allah dit wilt!
Dan ben ik toch echt nog steeds een moslima..en een terrorist.

Een Protestant die overspel pleegt (mag niet van Bijbel) is alsnog een Protestant..je bent dan niet ineens een ongelovige of zo :roflol:

m94s91.jpg

is allemaal toeval jullie scheren alles over 1 kam, kijkt frej pijpt gewoon jongens in het weekend maar dat wil nog niet zeggen dat hij meteen homosexueel is.

Is dat een soort moslim-tic dat wanneer je een discussie niet kan winnen je irrelevante plaatjes van koran verzen gaat posten?

Is dat een soort moslim-tic dat wanneer je een discussie niet kan winnen je irrelevante plaatjes van koran verzen gaat posten?

potverdomme weer met dat moslim gebeuren

HEEFT HELEMAAL NIKS MET DE ISLAM TE MAKEN DIT

DE RATIO IS NIET JUIST :mad:

Huracun, kan je gewoon weer antwoorden op mijn post of snap je het nu weer niet?

Krijgen we nog een tweede Black Cobra?

Tja, toch kunnen het dan best moslims zijn.
Dat het niet is wat de Islam voorschrijft, maakt iemand niet minder moslim.

Als ik mij laat omdopen tot moslima en ik ga een terroristische aanslag plegen met het doel: ik geloof dat Allah dit wilt!
Dan ben ik toch echt nog steeds een moslima..en een terrorist.

Een Protestant die overspel pleegt (mag niet van Bijbel) is alsnog een Protestant..je bent dan niet ineens een ongelovige of zo :roflol:

Als een christenen een aanslag pleegt in naam van god. Wat heeft de bijbel dan hier mee te maken? geld het zelfde voor de Koran.

Maar wat wordt verstaan onder innocent?

Al qaeda gelooft dat ze in oorlog zijn met kuffars, dus is iedereen een target, niet?

En in koran of hadeeth staat er dat je mensen mag vermoorden die profeet mohammed beledigden

kafi(e)r zijn in principe alle atheïsten inderdaad. Andere geloven wel in het bestaan van een God maar hebben andere leerstellingen wat in de ogen van extremisten dus als verkeerd wordt gezien.

Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst de profeet heb beledigd.

In dit linkie staan wat interessante regels uit de koran.

Hier in het westen andersom waarschijnlijk. Noem eens een percentage. 95% ofzo zijn ook maar slechts van huis uit/traditioneel gelovigen net zoals ik van huis uit katholiek was en niet gelovig geworden uit overtuiging.
Die hebben ook ogen en een brein in hun kop en veel van die moslims doen ook maar uit gemak leuk mee om het "goed" te doen in de ogen van hun omgeving. Net zoals 9/10 seculiere Nederlanders door het leven gaat als volkomen inwisselbare klapmongol om het "goed" te doen in de ogen van de omgeving bijvoorbeeld.
Als puntje bij paaltje komt vermoed ik dat al die geërfde moslims ook helemaal niet zo staan te springen een hele hoop vrijheden in te leveren, hun ledematen/leven niet meer zeker te zijn enz. Om een sprookje.
Gaat allemaal om macht/identiteit enz. Kan mij goed voorstellen als 16 jarige en je buurt is khut, school gaat khut, toekomstperspectief is khut en je kunt ergens heldhaftig met grote geweren gaan schieten en bij een grote groep mensen thuis horen, dat dat heel aantrekkelijk klinkt. Zelfs beroemd worden en geschiedenis schrijven! Heeft allemaal weinig met geloof te maken. Mensen hebben wel gekkere dingen gedaan om beroemd te worden.

Overigens is er minder geweld op de wereld dan ooit tevoren. We horen wel veel meer dmv. informatietechnologie. Dat beïnvloedt het beeld blijkbaar nogal. Maar het gaat de goede kant op met de moslims. :p Hier moeten ze blijkbaar nog even doorheen. Gewoon even heen laten doen!
Is niet zo dat er in de laatste 70 jaar (in wo2 telde het niet) niet regelmatig iemand met wat voor etiketje dan ook ergens door draait en eens goed om zich heen schiet. Kun je een flinke lijst van maken alleen al uit eigen land.
Vroegah was men wel wat beter in relativeren en tegenwoordig is alles (Nou ja vooral als een soort moslim het doet) echter gelijk terrorisme en klinkt het allemaal wel heel groot, werelds en ernstig. Haben sie angst? Dat is ook de bedoeling. Schiet mij maar lek ik maak me wel druk om belangrijkere dingen.

Qft

Als een christenen een aanslag pleegt in naam van god. Wat heeft de bijbel dan hier mee te maken? geld het zelfde voor de Koran.

Je snapt het dus niet.

Als een christen een aanslag pleegt met als doel religie, dan is hij een terrorist (zoek de definitie van terrorist maar op). Een christelijke terrorist dus.
Als een moslim een aanslag pleegt met als doel religie, dan is hij een terrorist. Een moslisme terrorist dus.

Het wel of niet naleven van die religie boeit niet..als je een aanslag pleegt/wilt plegen/moord vanuit religieuze doeleinden (of politieke doelen) dan ben je een terrorist. Dat maakt je niet minder moslim/christen/jood/linkse partij/rechtse partij.

Jij zegt ''ja maar heeft niks met Islam te maken dus meeste moslimse terroristen zijn geen moslim blabla'', dat is dus niet zo.
Dat het niet volgens de Islam gaat of dat boek, ja kan..maar daar heb ik het niet over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven