XXL Nutrition

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus dieren hebben ook een ziel? En insecten? En zeesponsen, zeesterren? Plankton?????Bacterien???

Geprobeerd door wetenschappers? Je kijkt iets teveel naar Hollywoor Frankenstein films.

Ja dieren hebben ook een ziel. Maar de ziel van dieren verschilt met die van mensen. Dieren hebben geen keuze als mensen.

Alle levende wezens worden ook door Allah (swt) berecht op de dag des oordeels. Dieren gaan niet naar hemel of hel.

Alleen antwoorden op vragen over islam. Ga niet meer in discusie lees svp mijn eerdere bericht.

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

Dus dieren hebben ook een ziel? En insecten? En zeesponsen, zeesterren? Plankton?????Bacterien???

Geprobeerd door wetenschappers? Je kijkt iets teveel naar Hollywoor Frankenstein films.

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

Je kan zoveel lullen als je wil over de profeet LOt als je wil, de Koranische verzen zijn duidelijk: er kwamen homoseksuele mannen aan zijn deur kloppen en hij boodt ze zijn dochters aan omdat hij niet wou dat ze zijn mannelijke gasten zouden verkrachten want dat zou een schande zijn. De koranverzen zijn duidelijk.

En ik moet luisteren naar de geleerde? Neen, ik denk zelf en denk zelf na over mijn argumenten. Ik ga niet zoals u argumenten gaan kopieren van youtube zonder bronvermelding.

Je verhaal over embrypologie is ook fout bewezen.

En je bent hypocriet als je de medicatie slikt gemaakt door wetenschappers die dankzij diezelfde wetenschappelijke methode ontdekten hoe we evolueerden. Dankzij de kennis van de evolutietheorie, die men toepast in het labo heeft men medicijnen en antibiotica ontwikkeld; Hypocriet.

Ik zaai haat?? hoe vaak moet ik nog zeggen dat de Koran een zeer goede poging was van een man in de 7de eeuw; Je leest enkel wat in je kraam past. Je bent een zielig figuur die ondanks alle bewijzen toch maar blijft geloven in je sprookje.

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Je schrijft: "You and your people are just a part of life. You don't choose to become muslim. islam chooses you, thats why we muslims thank god in our prayers. We thank him for the understanding and peace he has given us."

Besef je zelf niet dat dit heel idiote onzin is? Want het zou willen zeggen dat het dus niet iemands eigen schuld is dat hij geen moslim wordt. En dus de hel onterecht binnengaat; Idioot gewoon.

BLIND

Heb ik nooit gezegd. Geen moslim staat niet gelijk aan hel. Alleen god weet wie naar hemel en hel gaat. Lees alsjeblieft mijn berichten goed.

Maar jij weet alles toch beter dan mij en de overgrote meerderheid van de moslimgeleerde.

Je kan alles beter jij weet beter dan alle geleerde hoe je die verzen en de hadith hoort te interperteren.

Leid ons meester, leid de mensheid zou ik zeggen.

Laat de geleerde zien hoe goed jij alles beter weet.

zucht...

Geen discussie punt.

Ja dieren hebben ook een ziel. Maar de ziel van dieren verschilt met die van mensen. Dieren hebben geen keuze als mensen.

Alle levende wezens worden ook door Allah (swt) berecht op de dag des oordeels. Dieren gaan niet naar hemel of hel.

Alleen antwoorden op vragen over islam. Ga niet meer in discusie lees svp mijn eerdere bericht.

Dat is niet wat je schreef. Je schreef : " De ziel is de essentie van de mens. Hetgeen dat ons laat leven. (Je kan geen mens van niets inelkaar zetten en tot leven wekken." De ziel is de essentie van de mens maar dieren hebben ook een ziel , dus is het niet dat wat ons mens maakt; ALs je het heft over keuzen, dan heb je het over vrije wl en niet over de ziel. Je verwart nog maar eens de zaken.

Dieeren mogen de hemel niet in? En was als de enige wens van een oude dame is om haar hondje terug te hebben? Je concludeert zaken die helemaal niet in de Koran staan.

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

BLIND

Heb ik nooit gezegd. Geen moslim staat niet gelijk aan hel. Alleen god weet wie naar hemel en hel gaat. Lees alsjeblieft mijn berichten goed.

Maar jij weet alles toch beter dan mij en de overgrote meerderheid van de moslimgeleerde.

Je kan alles beter jij weet beter dan alle geleerde hoe je die verzen en de hadith hoort te interperteren.

Leid ons meester, leid de mensheid zou ik zeggen.

Laat de geleerde zien hoe goed jij alles beter weet.

zucht...

Geen discussie punt.

Je zei het niet maar als je leest wat je schrijft is het wel degelijk dat dat je enkel dat er uit kan concluderen. Logic is a b*ch right!

Denk dus zelf maar niet na, luister enkel maar naar die moslimgeleerde!!!

Ongelooflijk; Wat zou er gebeuren als mensen zoals jij de macht overnemen. Het zou snel gedaan zijn met de wetenschappelijke vooruitgang.

Dat is niet wat je schreef. Je schreef : " De ziel is de essentie van de mens. Hetgeen dat ons laat leven. (Je kan geen mens van niets inelkaar zetten en tot leven wekken." De ziel is de essentie van de mens maar dieren hebben ook een ziel , dus is het niet dat wat ons mens maakt; ALs je het heft over keuzen, dan heb je het over vrije wl en niet over de ziel. Je verwart nog maar eens de zaken.

Dieeren mogen de hemel niet in? En was als de enige wens van een oude dame is om haar hondje terug te hebben? Je concludeert zaken die helemaal niet in de Koran staan.

Stel svp vragen ik ga niet in discussie hoef je argumenten niet te horen. Weet je wel wat essentie betekent? (keuze maakt ons mensen, reasoning and intelligence).

Dan zal allah (swt) haar dat hondje geven.

In hemel is alles mogelijk. (Iedereen is perfect in de hemel, dus er zijn geen ouderen)

Allah (swt) knows best.

And then i was like...

776.gif

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Je zei het niet maar als je leest wat je schrijft is het wel degelijk dat dat je enkel dat er uit kan concluderen. Logic is a b*ch right!

Denk dus zelf maar niet na, luister enkel maar naar die moslimgeleerde!!!

Ongelooflijk; Wat zou er gebeuren als mensen zoals jij de macht overnemen. Het zou snel gedaan zijn met de wetenschappelijke vooruitgang.

Oh dear....

zucht....

Leer svp ga niet in discusie:
https://www.youtube.com/watch?v=fE50azsAgis

Stel svp vragen ik ga niet in discussie hoef je argumenten niet te horen. Weet je wel wat essentie betekent? (keuze maakt ons mensen, reasoning and intelligence).

Dan zal allah (swt) haar dat hondje geven.

In hemel is alles mogelijk. (Iedereen is perfect in de hemel, dus er zijn geen ouderen)

Allah (swt) knows best.

Je goochelen met woorden. Denk je dat iemand hier enige waarde aan je woorden hecht. Je bent de maandelijkse clown die, net als je voorgangers, na een paar weken zal verdwijnen.
Allah zal haar dat hondje geven? Haar eigen hondje, die ze op aarde had? Mag die dus toch binnen in het paradijs?

Je geeft ongelooflijk veel antwoorden zonder enige te zeggen op welke religieuze basis je dit stoelt. nergers vind je info over dergelijke zaken inde Koran.

In de hemel is alles mogelijk? Iedereen heeft alles wat hij wil? Maar wat als een vrouw haar eigen man wil en voor haar alleen, en de man zijn vier vrouwen wil?

Je goochelen met woorden. Denk je dat iemand hier enige waarde aan je woorden hecht. Je bent de maandelijkse clown die, net als je voorgangers, na een paar weken zal verdwijnen.
Allah zal haar dat hondje geven? Haar eigen hondje, die ze op aarde had? Mag die dus toch binnen in het paradijs?

Je geeft ongelooflijk veel antwoorden zonder enige te zeggen op welke religieuze basis je dit stoelt. nergers vind je info over dergelijke zaken inde Koran.

In de hemel is alles mogelijk? Iedereen heeft alles wat hij wil? Maar wat als een vrouw haar eigen man wil en voor haar alleen, en de man zijn vier vrouwen wil?

Als je vraagt naar verzen, hadith bewijs zal ik die geven.

Alles wat ik hier zeg. Baseer ik op wat de overgrote meerderheid van de moslims gelooft, en dus niet de salafi-ideologie.

Waar wil je bewijs voor?

De hemel is perfect. Weet jij wat perfectie is? Mensen zullen hun honden, vrouw, of kinderen niet eens missen. Stel je dat maar eens voor, die perfectie.

Nergens in de Koran zegt Allah wat een ziel is noch dat dieren ook een ziel hebben.
Trouwens zijn hadiths per definitie in strijd met de koran en de islam.

Hadiths spreken de koran tegen,...

Nergens in de Koran zegt Allah wat een ziel is noch dat dieren ook een ziel hebben.
Trouwens zijn hadiths per definitie in strijd met de koran en de islam.

Hadiths spreken de koran tegen,...

Jij weet alles beter. Je weet niks over de Islam.

Wat is je vraag?

verlaat dit forum stuk uitschot of ik ben genoodzaakt om maatregelen te nemen.

Dit topic en het feit dat The Deen hier nog steeds aanwezig zijn getuigt slechts van 1 ding: BigT is een enorme voorstander van de vrijheid van meningsuiting. Hoe anders kan hij dergelijke idiotie toelaten.
Het is wel grappig te zien hoe creationisten steeds dezelfde argumenten gebruiken, die al tienduizenden keren ontkracht werden. Enkel religie kan mensen zo blind maken voor de wetenschappelijke bewijzen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven