Fitness Seller

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je maakt dus fouten door je lage EQ.

Daarom is IQ niet per se een maatstaf voor juistheid/intelligentie. ;)

Ze hebben helemaal niks intrinsiek met elkaar te maken, noch heeft iq iets met juistheid te maken, noch zijn ze synoniem met emotionele/intellectuele kwaliteiten, noch heeft hoog iq iets te maken met welke opleiding je gehad hebt(in principe), noch kan je iemands EQ bepalen door paar posts op het internet, noch kan je iemands "hoog/laag" EQ op een normatieve schaal interpreteren(en al zeker jij niet), dus je argument raakt kant nog wal.

Op die manier ben je tenminste consistent:

Take your shitty understanding of a concept
Make shit up and add it to it
Follow it to your biased conclusion
Any criticism: quote more quran!

Laatst bewerkt:
Ze hebben helemaal niks intrinsiek met elkaar te maken, noch heeft iq iets met juistheid te maken, noch zijn ze synoniem met emotionele/intellectuele kwaliteiten, noch heeft hoog iq iets te maken met welke opleiding je gehad hebt(in principe), noch kan je iemands EQ bepalen door paar posts op het internet, noch kan je iemands "hoog/laag" EQ op een normatieve schaal interpreteren(en al zeker jij niet), dus je argument raakt kant nog wal.

Op die manier ben je tenminste consistent:

Take your shitty understanding of a concept
Make shit up and add it to it
Follow it to your biased conclusion
Any criticism: quote more quran!

Klopt ze hebben niets intrinsiek met elkaar te maken, en niks met juistheid te maken.

Extrinsiek hebben ze wel wat met elkaar te maken, zoals ik aangaf.

En juistheid is een abstract begrip.

Islam geeft vorm aan juistheid en onjuistheid.

Try to understand the self....

Before you claim understanding over others.

Klopt ze hebben niets intrinsiek met elkaar te maken, en niks met juistheid te maken.

islam geeft vorm aan juistheid en onjuistheid.

Dus juist is relatief?

de enige waarheid is de mijne (swt).

kowed bezem.

de enige waarheid is de mijne (swt).

kowed bezem.

Nope, waarheid is niet relatief.

Absolute waarheid is een feit.

Er is maar een waarheid.

Als je iemand neerschiet. Dan schiet jij ook iemand neer.

("waarom" je iemand neerschiet is weer wel relatief)

Nope, waarheid is niet relatief. Absolute waarheid is een feit. Er is maar een waarheid. Als je iemand neerschiet. Dan schiet jij ook iemand neer. ("waarom" je iemand neerschiet is weer wel relatief)
Er zijn meerdere waarheden.
Heb ik je zus doodgeschoten? Nee, waarheid.
Heb ik je zus doodgestoken? Nee, 2de waarheid.
Heb ik je zus doodgepoept? Ja, 3de waarheid.

Als je in de auto zit met handremlos en gaat slapen. De auto gaat bollen en rijd tegen iemand.
Heb je dan iemand doodgereden? Hier is de waarheid relatief.

Als ik op bed lig, en je zus gaat op mn lul liggen.
Heb ik dan je zus geneukt? Opnieuw relatieve waarheid. Nee en ja. Nee zij heeft mij geneukt ik niet haar want ik deed niets. Ja want mn lul zat diep in haar. (True story btw)

De enige waarheid is dus dat je niet me zus heb doodgeschoten, en dat je niet mijn zus heb doodgestoken maar dat je me zus hebt doodgepoept.

zucht...

Nog steeds geen kusje of knuffel van iemand gehad?

you need love

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

Als je in de auto zit met handremlos en gaat slapen. De auto gaat bollen en rijd tegen iemand.
Heb je dan iemand doodgereden? Hier is de waarheid relatief.

Als ik op bed lig, en je zus gaat op mn lul liggen.
Heb ik dan je zus geneukt? Opnieuw relatieve waarheid. Nee en ja. Nee zij heeft mij geneukt ik niet haar want ik deed niets. Ja want mn lul zat diep in haar. (True story btw)

your stupid. pls dont talk.

Wat er feitelijk is gebeurd is niet relatief..

Nope, waarheid is niet relatief.

Absolute waarheid is een feit.

Er is maar een waarheid.

Als je iemand neerschiet. Dan schiet jij ook iemand neer.

("waarom" je iemand neerschiet is weer wel relatief)

Interessante gedachte, maar ik weet niet zeker of ik je goed begrijp; kunnen er niet meerdere feiten zijn?

Water is nat. Dat is een feit. Maar water is ook blauw. Dat is ook een feit.

Snap je wat ik bedoel? De waarheid is absoluut, maar misschien is die wel op meerdere manieren uit te leggen. Net zoals een opgevouwen doek op meerdere manieren is uit te leggen.

Interessante gedachte, maar ik weet niet zeker of ik je goed begrijp; kunnen er niet meerdere feiten zijn?

Water is nat. Dat is een feit. Maar water is ook blauw. Dat is ook een feit.

Snap je wat ik bedoel? De waarheid is absoluut, maar misschien is die wel op meerdere manieren uit te leggen. Net zoals een opgevouwen doek op meerdere manieren is uit te leggen.

Klopt!

Er kunnen meerdere feiten zijn maar er is maar een absolute waarheid.

daarom wordt er ook binnen de islam de verschillende interpretaties van de 4 wetsscholen als acceptabel gezien.

Alle 4 zijn gebaseerd op feiten(bewijs), maar op een verschillende (correcte) manieren uitgelegd/verklaard.

(De extremisten/salafis (kleine minderheid) die vinden van niet. En zijn heel makkelijk in het onjuist/onwaar/ongelovig verklaren van anderen)

Nee, want jij verbindt de 2 alsof je van de een iets aan de andere kan afleiden. Dat is niet het geval.
Wat de twee gemeen hebben is dat ze beide begrippen uit de psychologie zijn, en dus beide vanuit wetenschappelijke zin benadert kunnen worden. Ik vind de wetenschappelijke staving achter EQ gebrekkig, en ik heb ze moeten bestuderen. Het is veeeeeeel subjectiever en situationeler dan IQ, wat het vrijwel nutteloos maakt.

Nope, ik kan juistheid als een correcte weergave van de werkelijkheid definieren. Dus helemaal niet abstract.

islam geeft vorm aan juistheid en onjuistheid.

Heeft niks met vormtheorie te maken, de islam heeft gewoon als basisassumptie dat de quran juist is, net zoals quasi elk ander geloof. En ze kunnen niet allemaal juist zijn, want er zijn teveel tegenstrijdigheden.

Zal je niet in de quran doen, wel moderne antropologie.

Je moet niet iemand anders begrijpen om hun claims over de realiteit te kunnen analyseren. Verschillende vakgebieden in de filosofie.

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Onzin, want gaat niet over dezelfde stelling. Truth pluralism gaat hier niet over.

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

[/COLOR]
Wat er feitelijk is gebeurd is niet relatief..[/B]

afhankelijk van definities.

In principe kunnen wij alleen over de fenomenologie van het gebeuren praten. Zelfs als jij over de islam praat, want je kent de quran enkel door erover te horen of het te lezen.
En gezien jij niet weet of de shaitan jouw observatie verstoord, kun jij niet absoluut weten wat er in de quran staat.
Dus als je de quran als absolute waarheid veronderstelt, kun jij deze absolute waarheden nooit absoluut weten.
Dat is het ironische als gelovigen over absolute waarheid praten, ze hebben net hetzelfde probleem van empiristen maar snappen het alleen niet of claimen god helps me als nieuwe assumptie die ze niet absoluut kunnen weten. Je kan niet over hard solipsisme heen. En eens je die basisassumptie van empirisme aanvaardt, heb je het ook gescheten.

Sommige apologen snappen dit wel en gaan de "properly basic belief"-kant op.

Laatst bewerkt:
De enige waarheid is dus dat je niet me zus heb doodgeschoten, en dat je niet mijn zus heb doodgestoken maar dat je me zus hebt doodgepoept. zucht... Nog steeds geen kusje of knuffel van iemand gehad? you need love
Ja van je zus :) je moeder is te rimpelig

Nee, want jij verbindt de 2 alsof je van de een iets aan de andere kan afleiden. Dat is niet het geval.
Wat de twee gemeen hebben is dat ze beide begrippen uit de psychologie zijn, en dus beide vanuit wetenschappelijke zin benadert kunnen worden. Ik vind de wetenschappelijke staving achter EQ gebrekkig, en ik heb ze moeten bestuderen.

Gevoel/emotie (EQ) en rationeel denken (IQ) beïnvloeden elkaar!!!!

Met all gevolgen van dien.

Veroordeel maar je eigen kind tot een levenslange gevangenisstraf.

Gebreken op de ene gebied zal gevolgen hebben op de ouput:

Iemand die van zijn kind houdt zal zijn kind tegen rationaliteit in niet kunnen/willen veroordelen.

Idem bij mijn voorbeeld:

Yasmin in dit geval kan zich niet verplaatsen in anderen (inleven) (EQ). Waardoor hij fouten maakt in zijn interpretatie en beredenatie (IQ).

Nope, ik kan juistheid als een correcte weergave van de werkelijkheid definieren. Dus helemaal niet abstract.

Defineer svp...

Heeft niks met vormtheorie te maken, de islam heeft gewoon als basisassumptie dat de quran juist is, net zoals quasi elk ander geloof. En ze kunnen niet allemaal juist zijn, want er zijn teveel tegenstrijdigheden.

De edele koran daagt jullie uit om tegenstrijdigheden aan te tonen. Laat maar zien zou ik zeggen!!! Het claim juist en perfect te zijn en komt die belofte ook na. In tegenstelling tot andere religies.

Zal je niet in de quran doen, wel moderne antropologie.

To Know Your Self is to Know Allah

A Hadith of Rasul (SAW) says that,

“Whosoever knows himself knows his Lord.”
“man 'arafa nafsahu faqad 'arafa Rabbahu”

Je moet niet iemand anders begrijpen om hun claims over de realiteit te kunnen analyseren. Verschillende vakgebieden in de filosofie.

Klopt je moet eerst jezelf kunnen begrijpen voordat je anderen wilt begrijpen.

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

afhankelijk van definities.

In principe kunnen wij alleen over de fenomenologie van het gebeuren praten. Zelfs als jij over de islam praat, want je kent de quran enkel door erover te horen of het te lezen.
En gezien jij niet weet of de shaitan jouw observatie verstoord, kun jij niet absoluut weten wat er in de quran staat.
Dus als je de quran als absolute waarheid verondersteld, kun jij deze absolute waarheden nooit absoluut weten.
Dat is het ironische als gelovigen over absolute waarheid praten, ze hebben net hetzelfde probleem van empiristen maar snappen het alleen niet of claimen god helps me als nieuwe assumptie die ze niet absoluut kunnen weten. Je kan niet over hard solipsisme heen.

Klopt! Gedeeltelijk wat je hierboven zegt.

Daarom vraagt een moslim altijd om vergiffenis in zijn gebed. En zeggen we altijd dat Allah (swt) alles altijd beter weet.

Yasmin in dit geval kan zich niet verplaatsen in anderen (inleven) (EQ). Waardoor hij fouten maakt in zijn interpretatie en beredenatie (IQ).

Maar dan kan je elk argument van rationeel denkende mensen afschuiven op het feit dat zij zich niet in jouw onjuiste wereld kunnen inleven, wat rationeel denkende mensen per definitie doen, omdat jouw visie/geloof onjuist is.

Maar dan kan je elk argument van rationeel denkende mensen afschuiven op het feit dat zij zich niet in jouw onjuiste wereld kunnen inleven, wat rationeel denkende mensen per definitie doen, omdat jouw visie/geloof onjuist is.

Daarom geloof ik dus ook als moslim dat wij blind zijn voor elkaar.

Wetend of onwetend.

Blind of zien.

Kwaad of goed

Yin & Yang.

Is geen kwestie van willen maar kunnen.

Sommige mensen kunnen geen moslim worden. (lees mijn eerdere berichten hierover svp.)

Allen Allah (swt) kan je ogen opennen (overtuigen) en dus moslim maken. Ik kan niets doen dan alleen je vragen beantwoorden.

Allah (swt) knows best.

Lol hoe hypocriet.

Toont ook gelijk aan waarom alleen de sociaal zwakken zich bekeren, chapeau.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven