Brawl
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sinds wanneer is moraliteit en ethiek relevant?
ik zeg enkel dat er een verband is tussen IQ en geloof, dat verband komt ergens vandaan. Ik zeg dat slimme mensen minder geloven, wat is jouw verklaring?
Dat IQ een willekeurig getal is onafhankelijk van intelligentie klopt niet want anders zou er geen sterk verband zijn. Denk jij dat IQ testen bepaalde vooroordelen hebben over religieuzen en dat daarom het verband bestaat?
hoe verklaar jij een negatieve correlatie van het IQ en de proportie van gelovigen in een land?
Ik snap echt niet waarom mensen van buitenlandse afkomst altijd samenhokken op scholen. Tijdens pauzes gaan ze altijd bij "soortgenoten" (hoe moet ik het anders zeggen?) gaan staan. Zelf paar keer tijdens het verlaten van de lokalen met iemand van buitenlandse afkomst praten en uiteindelijk stond ik in een groepje van +/- 10 waarvan ik de enige melkmuil was. Dat zijn de betere maar zij zonderen zich dus ook af van de rest, njah, dan wordt het natuurlijk moeilijker voor anderen om hen "gelijk" / "niet anders" te zien.Vriend als je het in Nederland al verzaakt om jezelf fatsoenlijk te ontwikkelen dan gaat het je nergens lukken. Alle kansen liggen voor het grijpen hier maar je staart je liever blind op die ene "racistische" leraar of medeleerling. M.a.w. 'omgeving' is een excuus die je hier niet kan gebruiken. De staat discrimineert zelfs positief t.o.v. allochtonen. Nu nog.
Dat is iets wat bij elke cultuur gebeurd..Ik snap echt niet waarom mensen van buitenlandse afkomst altijd samenhokken op scholen. Tijdens pauzes gaan ze altijd bij "soortgenoten" (hoe moet ik het anders zeggen?) gaan staan. Zelf paar keer tijdens het verlaten van de lokalen met iemand van buitenlandse afkomst praten en uiteindelijk stond ik in een groepje van +/- 10 waarvan ik de enige melkmuil was. Dat zijn de betere maar zij zonderen zich dus ook af van de rest, njah, dan wordt het natuurlijk moeilijker voor anderen om hen "gelijk" / "niet anders" te zien. Ze mogen natuurlijk doen wat ze willen, als ze zich willen afscheiden van de rest is dat hun keuze. Maar in the end merk je toch vrij grote verschillen tussen zij die altijd samenhokken en de enkelingen die zich wel met rest mengt.
Is vooral zo bij degene die moslim zijn (wat niet per se betekend dat het omwille van religie is, maar best mogelijk). Aziaten zie je het bv niet doen, die mengen zich perfect op scholen. Gevangenissen is een heel ander verhaal, daar zit een heel ander volkje dan op hoge scholen / universiteiten.Dat is iets wat bij elke cultuur gebeurd.. Mensen gaan met 'hun eigen soort' eerder om (gevangenissen zijn hier altijd een mooi voorbeeld van) Er zijn vast genoeg studies naar gedaan.
Ik ben helaas geen psycholoog en ik ga dus ook niet claimen dat ik het allemaal weetIs vooral zo bij degene die moslim zijn (wat niet per se betekend dat het omwille van religie is, maar best mogelijk). Aziaten zie je het bv niet doen, die mengen zich perfect op scholen. Gevangenissen is een heel ander verhaal, daar zit een heel ander volkje dan op hoge scholen / universiteiten.

Iq =/= intelligientie.
Welk sterk verband heeft iq met intelligentie?
---------- Toegevoegd om 02:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:23 ----------
Een derde variabele die beiden veroorzaakt, zoals vb een precaire omgeving.
Wat zou het intelligentie quotient met intelligentie te maken hebben?
Geen idee
Iq =/= intelligientie.
---------- Toegevoegd om 02:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:23 ----------
Een derde variabele die beiden veroorzaakt, zoals vb een precaire omgeving.
Iq =/= intelligientie.
http://www.trouw.nl/tr/nl/5091/Reli...cale-moslim-Sharia-en-jihad-horen-erbij.dhtml
Slimme gast die Maiwand (zeg het niet graag), gaan we nog veel van horen in de toekomst.
Hij weet erg goed om stricte interpretatie islam te vergroten door democratie te gebruiken.
Mijn vraag is waar je in de koran en hadith de informatie over de ziel haalt.