MuscleMeat

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij moet zich aanpassen hij hoeft zich niet te assimileren.

you aren't in the universe, you are the universe.

Dus jij kent echt mensen in jouw omgeving die zich vrijwillig zouden laten verkrachten voor de eer van hun vader in stand te houden? Wat heeft dit met liefde te maken? Hoe kan je nu dit soort gedrag goedkeuren Zucht...

Trouwens je zit het intelligentie westen te veroordelen 'wat' ze doen met hun intelligentie.

Het is wel makkelijk om iemand anders op zijn fouten (dat is toch hoe jij het ziet) te wijzen. Maar wat doen de landen die onder een moslimbewind leven voor de armen? Het enige wat ze momenteel financieren is terrorisme.

Ieder land onder moslimbewind, zit gigantisch achter qua technologie, verzorging, etc En toch nog beweren dat het woord van allah duidelijker is en altijd superieur is tegenover de wetenschap. Dat is toch iets dat niet te ontkennen valt.

Als je ziek bent neem je toch ook geen medicijnen? Dit zou volledig ingaan tegen jouw principes..

Verkeerde aannames, verkeerde aannames, verkeerde aannames, onjuistheden, onjuistheden, etc.

zucht... is wel vermoeiend ieder keer uitleggen dat het niet zo is.

De vers is compleet uit context gerukt. Je moet weten wat er is gezegd en waarom het is gezegd. En hoe iedereen in het verhaal daar tegenover stond. Niet zomaar onjuistheden rond lopen schreeuwen.

Landen met een moslimbewind maken op het moment ook hele erge grote fouten. Ik geef dat toe. Ik geef niet iemand anders fouten. Je moet naar iedereen kijken en dat doe ik ook.

De moslim hebben op het moment geen land waar de sharia correct wordt geïmplementeerd. Er is dus geen correct islamitisch bewind.

Islam promoot wetenschap. Ik weet niet wat jij allemaal hebt gelezen?

Dus ik neem gewoon mijn medicijnen..

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Trouwens je geeft aan dat jij je hier niet thuis voelt. Maar wat ik erger vind is dat mensen die hier altijd hebben gewoon nu meer en meer met racisme te maken door jullie volk!

Ik zeg wel degelijk jullie 'als in de volledige community' want jullie afgunst tegen homo's is echt schandalig groot. Ik ken een aantal homo's en de verhalen zijn echt schandalig om aan te horen. Die mensen doen niet verkeerd en toch moeten jullie die naroepen en allerhande handbewegingen naar maken.

Vooraleer je zelf zit te melken dat je ergens niet bij hoort, is het soms beter dat jij als eerste de stap zet om je geloof aan de kant te schuiven en iedere mens te respecteren zoals iemand van jezelf.

Wat jij hier aanhaalt is niet islamtisch gedrag. Maar het gedrag van een ongemanierd kind. Een moslim moet zich gewoon aan de regels van het land houden, zolang die niet direct tegen zijn geloof ingaan. Wij mogen in een andergeleide land (democratisch, communistisch land) dus niet zommaar homo's aanvallen (dat is illegaal volgens de islam). Homo's zijn mensen en moeten wij ook gewoon respecteren. Zij doen immers niks fout in Nederland.

Maar als we praten over een land met Sharia en er is sprake van homofilie. Dan is het compleet andere verhaal.

Maar wat jij zegt wat hier in Nederland gebeurt mag niet volgens de islam.

PS ik ken genoeg niet-moslims die zich hier niet thuisvoelen. Maak je ogen open, verzin geen smoesjes en kijk naar jezelf.

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

Niet alleen gevoel, alle biases(cognitive en emotionele) hebben invloed op je rationele denken.

Religieuze indoctrinatie valt onder het primacy effect en identification bias. Bijde enorm gevoelig aan cognitieve dissonantie.

EDIT: volgens mij noemt het niet identification bias, moet het eens opzoeken, het komt erop neer dat men een geloof(niet per se religieus) als deel van zn persoonlijkheid beschouwd, en elke kritiek als persoonlijke aanval ziet, ipv over dat geloof.

Idem.

Denk ik over jouw.

Jij bent ook geïndoctrineerd maar met andere normen en waarden.

Ik accepteer dat Islam als een persoonlijk deel wordt beschouwd. Islam is een manier van leven. Wij plaatsen ons religie boven alles (zelfs onze eigen familie, etc.)

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

Wat doe jij eigenlijk in een land omringt door ongelovigen? Waar vrouwen schaars gekleed rond kunnen lopen en in het openbaar zoenen met hun geliefden. Waar je naar de h**ren mag gaan, op elke straathoek alcohol en varkensvlees tegen komt. Je buurman kan een homo zijn die stiekem uit het raam naar je kontje kijkt en tegelijkertijd masturbeert. Het mag hier allemaal, is het niet veel fijner als je hier niet zou wonen? Gewoon een land waarin je omringt bent door enkel je eigen broeders?

Ik woon hier ben hier geboren en jullie zijn ook mijn broerders hoor.

Of zijn jullie geen mensen?

Idem.

Denk ik over jouw.

hlysht.gif

Verdorie wetenschap en zijn indoctrinatie ook altijd

in principe is dit een samenvatting van een van mijn argumenten tegen een alwetende en algoede god :D

Waarom ben je niet tevreden met jezelf?

("slecht" staat niet gelijk aan hell. lees mijn eerdere berichten svp.)

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Het ironische is dat dit in de praktijk bij de islam best meeviel tov Christendom, maar dit hoeft niet per se door een toleranter klimaat te zijn.

Toch is het nodig imo.

Onzin, de bijbel is ook niet aangepast aan de moderne samenleving, de interpretatie ervan wel. Dat moet ook gebeuren met de quran.

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Ik heb geen interesse in politieke zever. Het is veel te makkelijk om het op partij x te steken. Dat een private firma een hoekje aan een nichemarkt wil aanbieden gebeurd continue, jij gaat er gewoon een drama van maken omdat het nu over religie gaat.

Er is absoluut niks mis met moslims extra manieren geven om hun geloof te belijden. Het is hoe ze hun geloof belijden moet bij sommigen moet aangepakt worden.

Multiculturele samenleving is niet per se mislukt, de complicaties ervan zijn onderschat.

Sorry maar je weet te weinig over de islam.

Er hoeft niks te veranderen.

Mensen moeten gewoon GOED EN CORRECT worden ingelicht over de islam. Momenteel lopen er gewoon te veel "extremisten" rond die leugens verspreiden over de islam. Met alle gevolgen van dien!!

TheDick is back.

Als je de Koran naleeft/opvolgt, stuurt Allah je dan naar de hemel?

Als je de Koran naleeft/opvolgt, stuurt Allah je dan naar de hemel?

niet per se.

alleen Allah (swt) weet wie naar hemel gaat.

Niemand op deze werled kan jouw hemel beloven/garanderen.

Alleen allah (swt) weet of ik een overtuigd moslim ben of een fake moslim ben. Je moet jezelf niet voor de gek houden en doen wat je denkt dat juist goed is. (dus niet tegen jezelf liegen en volg gewoon de waarheid (wat jij denkt dat dat is))

Allah (swt) knows best.

Ik zeg alleen islam is de waarheid. En ik weet dat dat zo is. Als je vragen hebt kan ik die beantwoorden.

ik word echt niet goed van jou onzin.

Dus al je moeite kan voor niets geweest zijn?

Idem.

Denk ik over jouw.

Klopt, mijn indoctrinatie was is katholiek. Ik heb me hiervan afgezet, dus ik dus heeft die indoctrinatie geen effect meer. En ik heb mij verdiept in de psychologie en sociologie die achter indoctrinatie zit.

Ik zeg niet dat ik geen biases meer bezit, heb ik in het ander topic al aangehaald, maar religieuze indoctrinatie heeft geen vat meer op me, ik ben bijna verslaafd geworden aan kritisch denken. Dus als je dat denkt, ben je mis.

niet per se.

alleen Allah (swt) weet wie naar hemel gaat.

Niemand op deze werled kan jouw hemel beloven/garanderen.

Alleen allah (swt) weet of ik een overtuigd moslim ben of een fake moslim ben. Je moet jezelf niet voor de gek houden en doen wat je denkt dat juist goed is. (dus niet tegen jezelf liegen en volg gewoon de waarheid (wat jij denkt dat dat is))

Allah (swt) knows best.

Ik zeg alleen islam is de waarheid. En ik weet dat dat zo is. Als je vragen hebt kan ik die beantwoorden.

Ga je nu alle topics overnemen met je 'waarheden' ?

ik ga ook naar een soort hemel die beter is dan jullie hemel

iedereen die hier ook heen wil, join the church of pleurklaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven