MuscleMeat

Aanslag Parijs.. MOSLIMS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarom geloof ik dus ook als moslim dat wij blind zijn voor elkaar.

Wetend of onwetend.

Blind of zien.

Kwaad of goed

Yin & Yang.

Is geen kwestie van willen maar kunnen.

Sommige mensen kunnen geen moslim worden. (lees mijn eerdere berichten hierover svp.)

Allen Allah (swt) kan je ogen opennen (overtuigen) en dus moslim maken. Ik kan niets doen dan alleen je vragen beantwoorden.

Allah (swt) knows best.

Waarom maakt allah ons fout? :(

allah bestaat niet,

we leven allemaal in een computersimulatie gemaakt door een geavanceerde beschaving in de toekomst.

Gevoel/emotie (EQ) en rationeel denken (IQ) beïnvloeden elkaar!!!!

Nog eens, IQ staat niet voor rationeel denken. Heb ik je al eens gezegd. Als je iets praktisch aan IQ wil vastklampen, is het academische potentie. IQ zal je vermogen tot rationeel denken beinvloeden, maar een hoog iq maakt je niet per se rationeel.

Je hele premisse is waardeloos omdat je de materie niet machtig bent, en garbage in=garbage out.

Laatst bewerkt:
Waarom maakt allah ons fout? :(

(fout staat niet gelijk aan hel lees mijn eerdere berichten svp)

Waarom is de kleur rood rood.

Its just the way life is.

Evil is a part of live.

Domme mensen horen bij het leven.

Het leven is een test.

Zolang je jezelf maar niet voor de gek houdt.

Allah (swt) knows best.

Waarom god ons test? Dat is zijn wil. en alleen god weet waarom hij dat wilt. Jij wet niet waarom ik hou van chips alleen ik weet dat. Misschien willen zijn dochters wel. Ik ken genoeg dochters die hetzelfde zoude willen doen voor hun vader uit respect. Niet jezelf vergelijken met anderen!! Zij die willens en wetens de waarheid afkeuren branden in hel. Jij zal alleen branden in hell als je islam afkeurt terwijl je diep van binnen weet dat het de waarheid is. Dus als je weet dat je liegt. Alleen dan ben je een ongelovigen als je nietwiltgeloven. Jullie zijn onwetend, jullie kunnen niet geloven omdat jullie blind zijn. Weet wat ongelovig betekend. Je hebt een geleerde nodig.

Dus jij kent echt mensen in jouw omgeving die zich vrijwillig zouden laten verkrachten voor de eer van hun vader in stand te houden? Wat heeft dit met liefde te maken? Hoe kan je nu dit soort gedrag goedkeuren Zucht...

Trouwens je zit het intelligentie westen te veroordelen 'wat' ze doen met hun intelligentie.

Het is wel makkelijk om iemand anders op zijn fouten (dat is toch hoe jij het ziet) te wijzen. Maar wat doen de landen die onder een moslimbewind leven voor de armen? Het enige wat ze momenteel financieren is terrorisme.

Ieder land onder moslimbewind, zit gigantisch achter qua technologie, verzorging, etc En toch nog beweren dat het woord van allah duidelijker is en altijd superieur is tegenover de wetenschap. Dat is toch iets dat niet te ontkennen valt.

Als je ziek bent neem je toch ook geen medicijnen? Dit zou volledig ingaan tegen jouw principes..

Nog eens, IQ staat niet voor rationeel denken. Heb ik je al eens gezegd. Als je iets praktisch aan IQ wil vastklampen, is het academische potentie. IQ zal je vermogen tot rationeel denken beinvloeden, maar een hoog iq maakt je niet rationeel.

Je hebt gelijk zei ik ook al lees mijn eerdere berichten.

Ik bedoelde dat je gevoel invloed heeft op je rationele vermogen.

Trouwens je geeft aan dat jij je hier niet thuis voelt. Maar wat ik erger vind is dat mensen die hier altijd hebben gewoon nu meer en meer met racisme te maken door jullie volk!

Ik zeg wel degelijk jullie 'als in de volledige community' want jullie afgunst tegen homo's is echt schandalig groot. Ik ken een aantal homo's en de verhalen zijn echt schandalig om aan te horen. Die mensen doen niet verkeerd en toch moeten jullie die naroepen en allerhande handbewegingen naar maken.

Vooraleer je zelf zit te melken dat je ergens niet bij hoort, is het soms beter dat jij als eerste de stap zet om je geloof aan de kant te schuiven en iedere mens te respecteren zoals iemand van jezelf.

Evil is a part of live.

Het leven is een test.

Allah (swt) knows best.

Wat doe jij eigenlijk in een land omringt door ongelovigen? Waar vrouwen schaars gekleed rond kunnen lopen en in het openbaar zoenen met hun geliefden. Waar je naar de h**ren mag gaan, op elke straathoek alcohol en varkensvlees tegen komt. Je buurman kan een homo zijn die stiekem uit het raam naar je kontje kijkt en tegelijkertijd masturbeert. Het mag hier allemaal, is het niet veel fijner als je hier niet zou wonen? Gewoon een land waarin je omringt bent door enkel je eigen broeders?

hij is hier geboren dus hij is nederlander.

Je hebt gelijk zei ik ook al lees mijn eerdere berichten.

Ik bedoelde dat je gevoel invloed heeft op je rationele vermogen.

Niet alleen gevoel, alle biases(cognitive en emotionele) hebben invloed op je rationele denken.

Religieuze indoctrinatie valt onder het primacy effect en identification bias. Bijde enorm gevoelig aan cognitieve dissonantie.

EDIT: volgens mij noemt het niet identification bias, moet het eens opzoeken, het komt erop neer dat men een geloof(niet per se religieus) als deel van zn persoonlijkheid beschouwd, en elke kritiek als persoonlijke aanval ziet, ipv over dat geloof.

Laatst bewerkt:
Wat doe jij eigenlijk in een land omringt door ongelovigen? Waar vrouwen schaars gekleed rond kunnen lopen en in het openbaar zoenen met hun geliefden. Waar je naar de h**ren mag gaan, op elke straathoek alcohol en varkensvlees tegen komt. Je buurman kan een homo zijn die stiekem uit het raam naar je kontje kijkt en tegelijkertijd masturbeert. Het mag hier allemaal, is het niet veel fijner als je hier niet zou wonen? Gewoon een land waarin je omringt bent door enkel je eigen broeders?

Dat is juist het hele probleem, die moslimdeuzigen zien dit als verwerpelijk en vinden het daarom hun roeping om deze vrijheden tegen te gaan. Wat al in grote mate aan de gang is.

Dat is juist het hele probleem, die moslimdeuzigen zien dit als verwerpelijk en vinden het daarom hun roeping om deze vrijheden tegen te gaan. Wat al in grote mate aan de gang is.

Het is gelukkig maar een selecte groep die van geloof naar actie overgaat, wat niet wil zeggen dat anderen niet helpen de fundamenten te leggen.

Persoonlijk vind ik het hopeloos naïef om te verwachten dat in een grote groep die vanuit wat ze zien als absolute waarheid(bv homos moeten dood), dat er hier niet ten minste enkelen naar gaan handelen, en dit hoeft per se niet me aanslagen, want dit komt enkel in het nieuws maar de rest is ook een probleem. Toch komt dit argument steeds weer voor. Het is naief en dom om moslimextremisme te minimaliseren en als een geïsoleerd element in de islam te aanzien(en sommige nog grotere idioten willen het erbuiten plaatsen). Diegene die dit wel doen verwisselen de kikker voor de kweekvijver.

Laatst bewerkt:

Evil is a part of live.

Het leven is een test.

Allah (swt) knows best.

Dus Allah is een kl***zak dat hij ons slecht maakt :mad:

Het is gelukkig maar een selecte groep die van geloof naar actie overgaat, wat niet wil zeggen dat anderen niet helpen de fundamenten te leggen.

Persoonlijk vind ik het hopeloos naïef om te verwachten dat in een grote groep die vanuit wat ze zien als absolute waarheid(bv homos moeten dood), dat er hier niet ten minste enkelen naar gaan handelen, en dit hoeft per se niet me aanslagen, want dit komt enkel in het nieuws maar de rest is ook een probleem. Toch komt dit argument steeds weer voor. Het is naief en dom om moslimextremisme te minimaliseren en als een geïsoleerd element in de islam te aanzien(en sommige nog grotere idioten willen het erbuiten plaatsen). Diegene die dit wel doen verwisselen de kikker voor de kweekvijver.

Uiteraard, maar het is meer de getalen die uit van tevoren overwogen gevolgen ertoe leiden dat er beslissingen worden gemaakt.

"Moslims gaan vast racisme schreeuwen als we niet in een KPN-spotje op z'n minst 1 hoofddoek in beeld brengen."
"Moslims gaan vast geen producten meer bij ons kopen als we geen speciaal halal hoekje in onze supermarkt hebben."
"Moslims gaan vast geen kip meer bij ons kopen als niet alle kip in onze producten halal geslacht is."
"Moslims gaan vast niet naar onze universiteit toe als er geen gebedshok is."

Het is het buigende, op geldbeluste smerige NSB-esque dhimmi volk dat Nederland systematisch terug de middeleeuwen in helpt.

Maar de multiculturele samenleving is niet mislukt hoor, heus niet.

Het is gelukkig maar een selecte groep die van geloof naar actie overgaat, wat niet wil zeggen dat anderen niet helpen de fundamenten te leggen. Persoonlijk vind ik het hopeloos naïef om te verwachten dat in een grote groep die vanuit wat ze zien als absolute waarheid(bv homos moeten dood), dat er hier niet ten minste enkelen naar gaan handelen, en dit hoeft per se niet me aanslagen, want dit komt enkel in het nieuws maar de rest is ook een probleem. Toch komt dit argument steeds weer voor. Het is naief en dom om moslimextremisme te minimaliseren en als een geïsoleerd element in de islam te aanzien(en sommige nog grotere idioten willen het erbuiten plaatsen). Diegene die dit wel doen verwisselen de kikker voor de kweekvijver.

In het verleden zijn er geleerde mensen die zijn naar voortgestapt met de melding 'dit is niet meer van deze tijd'. Die beperkte groepen konden de steun niet vinden die ze wouden, integendeel een groot deel werd gelijk als ongelovig bestempeld en een paar ervan werden gestenigd.

Zolang de koran niet word aangepast aan de moderne samenleving is er niets opgewassen tegen hetgeen wat nu gebeur. Het enige die je volgens mij kan doen, is wachten en hopen dat naar de toekomst eer en meer mensen nieuwsgierig zullen worden naar de buitenwereld en zullen inzien dat het woord van allah helemaal ernaast zit.

In het verleden zijn er geleerde mensen die zijn naar voortgestapt met de melding 'dit is niet meer van deze tijd'. Die beperkte groepen konden de steun niet vinden die ze wouden, integendeel een groot deel werd gelijk als ongelovig bestempeld en een paar ervan werden gestenigd.

Het ironische is dat dit in de praktijk bij de islam best meeviel tov Christendom, maar dit hoeft niet per se door een toleranter klimaat te zijn.

Toch is het nodig imo.

Zolang de koran niet word aangepast aan de moderne samenleving is er niets opgewassen tegen hetgeen wat nu gebeur. Het enige die je volgens mij kan doen, is wachten en hopen dat naar de toekomst eer en meer mensen nieuwsgierig zullen worden naar de buitenwereld en zullen inzien dat het woord van allah helemaal ernaast zit.

Onzin, de bijbel is ook niet aangepast aan de moderne samenleving, de interpretatie ervan wel. Dat moet ook gebeuren met de quran.

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Uiteraard, maar het is meer de getalen die uit van tevoren overwogen gevolgen ertoe leiden dat er beslissingen worden gemaakt.

"Moslims gaan vast racisme schreeuwen als we niet in een KPN-spotje op z'n minst 1 hoofddoek in beeld brengen."
"Moslims gaan vast geen producten meer bij ons kopen als we geen speciaal halal hoekje in onze supermarkt hebben."
"Moslims gaan vast geen kip meer bij ons kopen als niet alle kip in onze producten halal geslacht is."
"Moslims gaan vast niet naar onze universiteit toe als er geen gebedshok is."

Het is het buigende, op geldbeluste smerige NSB-esque dhimmi volk dat Nederland systematisch terug de middeleeuwen in helpt.

Maar de multiculturele samenleving is niet mislukt hoor, heus niet.

Ik heb geen interesse in politieke zever. Het is veel te makkelijk om het op partij x te steken. Dat een private firma een hoekje aan een nichemarkt wil aanbieden gebeurd continue, jij gaat er gewoon een drama van maken omdat het nu over religie gaat.

Er is absoluut niks mis met moslims extra manieren geven om hun geloof te belijden. Het is hoe ze hun geloof belijden moet bij sommigen moet aangepakt worden.

Multiculturele samenleving is niet per se mislukt, de complicaties ervan zijn onderschat.

Ik snap echt niet waarom mensen van buitenlandse afkomst altijd samenhokken op scholen. Tijdens pauzes gaan ze altijd bij "soortgenoten" (hoe moet ik het anders zeggen?) gaan staan. Zelf paar keer tijdens het verlaten van de lokalen met iemand van buitenlandse afkomst praten en uiteindelijk stond ik in een groepje van +/- 10 waarvan ik de enige melkmuil was. Dat zijn de betere maar zij zonderen zich dus ook af van de rest, njah, dan wordt het natuurlijk moeilijker voor anderen om hen "gelijk" / "niet anders" te zien. Ze mogen natuurlijk doen wat ze willen, als ze zich willen afscheiden van de rest is dat hun keuze. Maar in the end merk je toch vrij grote verschillen tussen zij die altijd samenhokken en de enkelingen die zich wel met rest mengt.
Hallo, als wij in het buitenland zijn gaan we ook samenhokken met landgenoten, wij houden van onze eigen cultuur en versterken onze normen en waarden ( ik ten minst toch)
Laat andere volkeren ook hun eigen cultuur bewaren (dat kunnen ze eigenlijk het beste in hun eigen land).

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

hij is hier geboren dus hij is nederlander.
Als een kat haar jongen grootbrengt in een viswinkel dan kunnen de jonge kittens nog zo hard proberen het zullen nooit geen vissen worden , ze kunnen zich niet assimileren , eens een kat altijd een kat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven