Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
French President Francois Hollande has declared a state of emergency and announced that France will close its borders.
In the wake of the "unprecedented terrorist attacks", Hollande has ordered the French military to deploy reinforcements in the capital.
Five of Paris’ metro lines have been shut down in the wake of attacks, as well as the Orly Airport where all flights have been suspended. All schools and universities in Paris will also be closed.
150+ doden naar verluidt.
Zit alweer te projectielbraken als ik alleen al denk aan de reacties van de politici morgen.
'geschokt', 'geschrokken', 'ontdaan'. En weer over tot de orde van de dag: zwarte piet en tolerantie.
Pfff, kutmoslims. Bekeren of Europa uit! Koran en moskeeën verbieden. Walgelijk geloof.

Wel heel toevallig dat 3 lone wolves op hetzelfde moment toeslaan. Je zou er bijna iets van denken.
Frankrijk grenzen dichtgegooid. Noicenoice.
Wat mij betreft chargeren we richting Duitsland om wraak te nemen op mutti Merkel.
En razzia's in huizen en iedereen met een 'refugees welcome' bordje in huis linea recta onder de douche.

Wat fijn dat jij wel de juiste mening hebt, mag ik even zeggen wat een goed mens ik je vind?het belangrijkste op dit soort momenten is niet in te geven aan angst en haat maar te blijven staan achter de rechtsstaat. Als wij ingeven winnen zij.
en dit soort mensen verbieden onze kinderen les te geven![]()
Wat fijn dat jij wel de juiste mening hebt, mag ik even zeggen wat een goed mens ik je vind?
Verder, ik zie niet in wat mijn functie als docent met mijn persoonlijke overtuigingen te maken heeft.
Vermoed je dat ik als een soort mini-Hitler de kindertjes sta te indoctrineren met mijn extreem-rechtse gedachtegoed?
Neen. Totale objectiviteit is een must voor een docent en dit zal ik dan ook altijd blijven hanteren gedurende mijn carriére.
Snap daarnaast ook niet waar je je mee bemoeit, je woont in Friesland, dat is niet eens Nederland te noemen.