MuscleMeat

AAS - chickenlegs

Gewoon Mo

Cool Novice
Waardering
23
Lengte
1m67
Massa
79kg
Vetpercentage
15%
Beste dbb'ers,

Er lopen een aantal Polen rond in mijn sportschool die binnen no time groot zijn geworden. Naast het feit dat deze gasten onder de acne en straei zitten is het overduidelijk dat zij aan het kuren zijn. Eerlijk gezegd boeit me dat niet zo veel maar wat me wel boeit is waarom deze gasten chickenlegs hebben terwijl zij zwaar aan het juicen zijn. Je zou dan denken dat zij hun benen niet trainen maar dat doen ze wel degelijk. In mijn optiek zou je met AAS hoe dan ook spiermassa ontwikkelen bij je benen, ondanks of je ze wel of niet traint. Uiteraard kun je door training je benen beter ontwikkelen maar deze gasten hebbeb letterlijk 0,0 spiermassa op hun benen. No quads nothing. Ik ben dan erg benieuwd hoe dit kan komen. Wellicht dat jullie een antwoord hebben.

In een korte broek lijken je benen al snel klein. Vaak vind men benen die in verhouding zijn met iemands bovenlichaam nog steeds klein.

Beste dbb'ers,

Er lopen een aantal Polen rond in mijn sportschool die binnen no time groot zijn geworden. Naast het feit dat deze gasten onder de acne en straei zitten is het overduidelijk dat zij aan het kuren zijn. Eerlijk gezegd boeit me dat niet zo veel maar wat me wel boeit is waarom deze gasten chickenlegs hebben terwijl zij zwaar aan het juicen zijn. Je zou dan denken dat zij hun benen niet trainen maar dat doen ze wel degelijk. In mijn optiek zou je met AAS hoe dan ook spiermassa ontwikkelen bij je benen, ondanks of je ze wel of niet traint. Uiteraard kun je door training je benen beter ontwikkelen maar deze gasten hebbeb letterlijk 0,0 spiermassa op hun benen. No quads nothing. Ik ben dan erg benieuwd hoe dit kan komen. Wellicht dat jullie een antwoord hebben.

Wellicht trainen ze benen met veel minder aandacht en intensiteit als de upper body zoals er meer dat doen.
Benen goed trainen is niet even paar setjes squatten en extensions en het benendag noemen. Dan heb je niet meer gedaan als een opwarming ,

Ondanks juice en 2x per week kuiten lopen ze nog steeds achter. Juice en goed trainen kan een slechte spiergroep helaas niet ineens goed trekken.

Met kuiten os dat helaas vaker het geval. Maar
Bovenbenen... Daar zou eigenlijk geen excuse voor mogen zijn, vind ik

Ondanks juice en 2x per week kuiten lopen ze nog steeds achter. Juice en goed trainen kan een slechte spiergroep helaas niet ineens goed trekken.

Met kuiten os dat helaas vaker het geval. Maar
Bovenbenen... Daar zou eigenlijk geen excuse voor mogen zijn, vind ik

Kuiten groeien eenmaal langzamer als andere spieren, daarbij als je kuiten hoog beginnen zul je nooit echt massieve kuiten gaan hebben , is echt genetisch . Daarbij komt ook nog de frustratie als ze niet groeien want kuiten trainen vind ik het meest pijnlijke om te trainen .

Wellicht trainen ze benen met veel minder aandacht en intensiteit als de upper body zoals er meer dat doen.
Benen goed trainen is niet even paar setjes squatten en extensions en het benendag noemen. Dan heb je niet meer gedaan als een opwarming ,

Dit is volgens mij ook de reden.
Benen elke training goed trainen vergt veel inspanning en niet iedereen heeft dat ervoor over.
Zie genoeg gasten in de gym die soms benen correct trainen maar die ze nadien eens overslaan of minder hard trainen. Waarschijnlijk ook met de gedachte dat benen toch ni zichtbaar zijn meestal.
Zelf moet ik trouwens toegeven dat na een zware werkdag het bij mij ook weleens gebeurt dat ik dan eens wat minder intensiteit kan opbrengen. We zijn geen profs e, de dagelijkse beslommeringen kunnen al eens in de weg staan en verhinderen soms een ideale training.
Maar dat het zo vaak voorkomt dat het effectief merkbaar word in achterliggende vooruitgang is ni de bedoeling

Kuiten zijn spieren welke moeilijk te prikkelen zijn voor spiergroei. Persoonlijk denk ik dat, zoals hierboven vermeld, genetische factoren hierbij ook een grote rol spelen. Sommigen pleiten voor 10 herhalingen, sommigen voor 15 herhalingen en anderen zeggen weer 20 herhalingen. Ik zeg doe wat goed aanvoelt. Speel met intensiteit, met gewichten, setjes en trainingsduur.

Kuiten zijn spieren welke moeilijk te prikkelen zijn voor spiergroei. Persoonlijk denk ik dat, zoals hierboven vermeld, genetische factoren hierbij ook een grote rol spelen. Sommigen pleiten voor 10 herhalingen, sommigen voor 15 herhalingen en anderen zeggen weer 20 herhalingen. Ik zeg doe wat goed aanvoelt. Speel met intensiteit, met gewichten, setjes en trainingsduur.

1 gram test en 1 gram tren voor 10 weken: kuiten 3-4x per week trainen :D

Kuiten gaat om de aanhechting die je hebt.

Niet vergeten dat vele profs er synthol/pgf2a en dat soort shit erin rammen.

Grote quads, girly ankles en tiny calves:fuux::fuux::fuux:

f**k you high insertions :(

P.s.

Maar ik geef niet op.

Terug
Naar boven