- Waardering
- 3.037
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
En het gekke is (no offense @Nootmuskaatje ) dat er toch mensen zijn die hem geloven.Elke x zegt hij iets anders ook dan maakt hij die hcg video 3 videos later zegt hij dat hij aan het cruisen is op 1 gram bold
Zijn bigger by the day kuur was idd dikke bullshit met een massa aan orals
Moet wel zeggen dat hij vrij overtuigend kan praten door alles 10x te herhalen etc, maar er zijn zat fora (amerikaanse vooral) waar ze hem al lang niet meer serieus nemen door alle onzin die hij verkondigd.
Verder wel goed topic, ik geloof zelf idd wel dat als je on bent een brosplit beter zou zijn ivm langere eiwitsynthese en heb ik men vaker horen zeggen. Maar wel broscience, want heb er geen leuke onderzoeken oid over.

. Maar zie niet in waarom hij de moeite zal nemen om een cycle te delen met foute doseringen, hij had ook gewoon niks kunnen delen. Het is niet zo dat iedereen er specifiek voor vroeg, dus dan zou ik het best wel geloven. Verder zag zijn cycle er ook uit als complete onzin met opbouwen en afbouwen, wat het nog geloofwaardiger maakt gezien de onzin die hij uitkraamt