Fitness Seller

AAS & Eiwitsynthese

Rich doet zich dommer voor dan hij is vergis je niet ^^
Ja want in zijn mutant tijd dronk hij ook 3 mutant mass shakes per dag toch?
Rich zegt wat mensen willen horen waarom zoveel orals? 1 hij verkoopt een organ en liver defender supplement 2 de meeste mensen willen niet injecten..

zeker geen domme gast wat business strategy en zn volgers slim bespelen in ieder geval inderdaad

Rich Piana :o

Wat een monster en normale prijzen zelf ervaring mee? vind weinig over hem dacht eerst dat je trollde want is ook een of andere zanger :P

ja heb abbo. 8 dollar per maand ofzo. hij bespreekt alles. ook aas, eigengebruik/advies. houdt trainingslogs bij. no bullshit kerel.

Het kuren begint nu ook bij mij erg te kriebelen en zit er wellicht aan te denken om na me cut dermee te gaan beginnen. Alleen weet ik niet exact welke trainingschema ik tijdens de kuur zou gaan doen. Natural train ik op een Ub / lb trainingschema 4x per week, en dat wegens de eiwitsynthese. Nou zag ik sommige mensen hier posten dat je gewoon dezelfde trainingschema aan moet houden sinds je daarop het beste gaint? Maar of dat zo is dat weet ik niet. Want ik wil, net zoals iedereen de beste uit me kuur halen.

Laatst bewerkt:
Het kuren begint nu ook bij mij erg te kriebelen en zit er wellicht aan te denken om na me cut dermee te gaan beginnen. Alleen weet ik niet exact welke trainingschema ik tijdens de kuur zou gaan doen. Natural train ik op een Ub / lb trainingschema 4x per week, en dat wegens de eiwitsynthese. Nou zag ik sommige mensen hier posten dat je gewoon dezelfde trainingschema aan moet houden sinds je daarop het beste gaint? Maar of dat zo is dat weet ik niet. Want ik wil, net zoals iedereen de beste uit me kuur halen.
Als je aas zet moet je niet trainen af en toe armen voor de pump.

Terug
Naar boven