Visionair030
Cool Novice
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m87
Hallo, dit is mijn eerste post op dbb ( gelijk over aas lol ).
Ik wil beginnen met aas en mijn reden daarvoor is ondergewicht al jarenlang. Zal even wat info over mezelf geven.
Ik ben 1.87cm , 64 kilo bodyfat onder de 10 procent ( kan mn ribben zien en borstkast ) en ben 20 jaar oud ( 21 over een maand
) heb een paar maanden gedaan aan fitness met goede supplementen en goed dieet maar gains waren niet groots alleen wat meer gevormd.
Ik sport mijn hele leven al ( voetbal , worstelen , mma , thaibox , dansen ) dus mijn lichaam is gewend te trainen en tot t uiterste te gaan,
Heb online gelezen dat als je aas gebruikt om je genetische limit te halen dat je die gains ook houdt mits je goede medicijnen hebt en blijft trainen. Mijn doel is 85-90kg met lage bf, aesthetic het liefst.
Mijn vraag aan jullie is: is het een goed idee om aas te gebruiken? Graag hoor ik ook tips en alles wat van nut zou kunnen wezen.
B.v.d Vision
Ik wil beginnen met aas en mijn reden daarvoor is ondergewicht al jarenlang. Zal even wat info over mezelf geven.
Ik ben 1.87cm , 64 kilo bodyfat onder de 10 procent ( kan mn ribben zien en borstkast ) en ben 20 jaar oud ( 21 over een maand
) heb een paar maanden gedaan aan fitness met goede supplementen en goed dieet maar gains waren niet groots alleen wat meer gevormd.Ik sport mijn hele leven al ( voetbal , worstelen , mma , thaibox , dansen ) dus mijn lichaam is gewend te trainen en tot t uiterste te gaan,
Heb online gelezen dat als je aas gebruikt om je genetische limit te halen dat je die gains ook houdt mits je goede medicijnen hebt en blijft trainen. Mijn doel is 85-90kg met lage bf, aesthetic het liefst.
Mijn vraag aan jullie is: is het een goed idee om aas te gebruiken? Graag hoor ik ook tips en alles wat van nut zou kunnen wezen.
B.v.d Vision