MuscleMeat

Aas goed idee of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Visionair030

Cool Novice
Waardering
9
Lengte
1m87
Hallo, dit is mijn eerste post op dbb ( gelijk over aas lol ).

Ik wil beginnen met aas en mijn reden daarvoor is ondergewicht al jarenlang. Zal even wat info over mezelf geven.

Ik ben 1.87cm , 64 kilo bodyfat onder de 10 procent ( kan mn ribben zien en borstkast ) en ben 20 jaar oud ( 21 over een maand:D ) heb een paar maanden gedaan aan fitness met goede supplementen en goed dieet maar gains waren niet groots alleen wat meer gevormd.

Ik sport mijn hele leven al ( voetbal , worstelen , mma , thaibox , dansen ) dus mijn lichaam is gewend te trainen en tot t uiterste te gaan,

Heb online gelezen dat als je aas gebruikt om je genetische limit te halen dat je die gains ook houdt mits je goede medicijnen hebt en blijft trainen. Mijn doel is 85-90kg met lage bf, aesthetic het liefst.

Mijn vraag aan jullie is: is het een goed idee om aas te gebruiken? Graag hoor ik ook tips en alles wat van nut zou kunnen wezen.

B.v.d Vision

Nee dat is geen goed idee. Als je 64kg weegt bij 187cm dan is eten de oplossing.

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet alles op om me heen maar ik kom niet aan, ik blaas alleen op voor een paar uur en de volgende ochtend ben ik weer "ingedeukt"

Dan moet je nóg meer eten

dan eet je niet genoeg

aas gaat dat niet fixen

Te jong, te slecht ingelezen ,te weinig voeding.
Nee geen goed idee

Hou je wel bij wat je eet ?

Ik hou het een beetje bij, zorg dat ik eiwitten binnen krijg gezonde vetten vis eet veel pasta en rijst

dat hoor ik wel vaker ja veel eten haha blijkt dan dat 10 boterhammen een vol bord pasta met vlees en een hele zak chips en wat chocolade al veel is:o:o:o

paar maanden aan de fitness ..
waarom verwacht 80% altijd dat ze beest zijn na paar maanden trainen

ik heb 2 jaar getraind zonder schema. train nu 2 maand met schema en heb net zoveel gekregen als ik normaal in een half jaar doe.

Heb een betrouwbare bron ken hem van vechtsporten, vroeger pro bodybuilder geweest prijze gewonnen enzo. En hij weet ook alle technisxhe dingrn. Wat zijn de risicos als k besluit het toch te doen?

niet dus.

anders was je geen 64kg.

Eh wel dus, maakt niet uit wat ik eet ik kom miet aan. Of ik nou 3 borden avondeten eet en yoghurt en brinta aoxhtends en shakies en crea en noem maar op. Je kent mij en mn lichaam niet dus zet me niet voor leugenaar

dan koop je mass gainers die hebben gewoon 1000kcal per shake

Weight gainers heb ik ook al geprobeerd

Eh wel dus, maakt niet uit wat ik eet ik kom miet aan. Of ik nou 3 borden avondeten eet en yoghurt en brinta aoxhtends en shakies en crea en noem maar op. Je kent mij en mn lichaam niet dus zet me niet voor leugenaar

dan zal ik maar stoppen met sporten en naar het ziekenhuis gaan, je hebt namelijk een lintworm.

of je weet gewoon niet wat je eet.

ik denk optie 2.

eet 4500 kcals per dag.

doe dit 2 maanden.

kom dan terug.

durf te wedden als jij 5000kcal per dag vreet met (schema) dan wordt je modder vet..

Gewoon afstellen van voeding niks meer niks minder. AAS gaat juist al je issues hebt met ondergewicht totaal niks oplossen.

Oke bij deze ga ik vanaf morgen 5000kcal eten voor een maand en gaan we kijken of ik ben aangekomen ja of nee. Weet het antwoord al maar goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven