Fitness Seller

Aas goed idee of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou aan de roids gaan man! Kom dan over een maand terug en laat maar wat before and after foto's zien. Hebben wij hier weer wat om te lachen. Verder kom jij hier op dit forum aan ons advies vragen, en vervolgens neem je niks van ons aan. Als je sowieso toch niks van ons aanneemt, blijf dan ook lekker weg. Dan heb je hier volgens mij ook vrij weinig te zoeken.

• Topic Starter Topic Starter
De dag dat ik begin zal ik hier postten dat ik begin ( moet nog even regelen en dergelijke ) en daarna ga ik jullie fotos laten zien :)

Ben erg benieuwd. Zou leuk zijn als je een logje maakt. Zou dan graag ook wel willen weten hoe je traint, en wat je dan per dag eet.

Jonge wat voor een dommerik ben je nu je gaat geen kutkilo aanzette jonge, luister dan toch hoe iedereen het hier afwijst dan toch lekker kuren wa een kalf zije gij jonge

Wanneer is het wel een goed idee dan, als ik ik al een kilo of 80 ben? Dan hoeft t niet meer :D

Elke sportschool heeft er 1: ''Ja, ik eet echt zo ontzettend veel man'', en als je dan doorvraagt eet hij eigenlijk geen poep.

Als je met die stats en je 'goeie' kennis over voeding en anabolen gaat kuren ben je toch wel echt achterlijk.
Ben zeker benieuwd hoeveel je overhoud na je nakuur.
Vrij weinig natuurlijk :hello:

Volgens mij breng jij AAS in verband met kilo's aankomen? Want je probleem ligt volgens mij echt bij het feit dat je zo weinig weegt (Ha-ha). AAS zijn geen calorieën hè.

We zullen zien meatheads, kennis is schaars dat klopt maar daar hebb je geld en vrienden voor :)

Mindset kan je niet kopen. Gevalletje word nooit groot dit :roflol:

We zullen zien c*nt lol

Week 1 - 10. 1000gram test-e ED direct in je slagader injecteren. Succes brahh

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven