Fitness Seller

Aas goed idee of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan willen wij eerst een schema zien.
duner en pizza,s tellen niet he

ga jij maar lekker elke dag pizza vreten. ik ben weg

Heb een betrouwbare bron ken hem van vechtsporten, vroeger pro bodybuilder geweest prijze gewonnen enzo. En hij weet ook alle technisxhe dingrn. Wat zijn de risicos als k besluit het toch te doen?
Hartaanval/ Hartstilstand
Hart- en vaatziekten
Levertumoren/kanker
peliosis hepatis
Borstontwikkeling
Onvruchtbaarheid
impotentie
Kaalheid
peesscheur/ontsteking
Hoge bloeddruk
acné & cystevorming
jicht
geelzucht
vochtophoping
SOA's
agressie-aanvallen
depressie
zelfmoordneigingen
paranoia
dood

64kg 187cm... Jij bent de meest naïeve "20jarige" die ik ooit ontmoet heb kerel. Dat je dit uberhaupt durft overwegen...

Hartaanval/ Hartstilstand
Hart- en vaatziekten
Levertumoren/kanker
peliosis hepatis
Borstontwikkeling
Onvruchtbaarheid
impotentie
Kaalheid
peesscheur/ontsteking
Hoge bloeddruk
acné & cystevorming
jicht
geelzucht
vochtophoping
SOA's
agressie-aanvallen
depressie
zelfmoordneigingen
paranoia
dood
SOA -_-?

Oke bij deze ga ik vanaf morgen 5000kcal eten voor een maand en gaan we kijken of ik ben aangekomen ja of nee. Weet het antwoord al maar goed.
Minder eigenwijs zijn, eet je onder je onderhoud of erop > kom je niet aan, eet je boven je onderhoud > kom je aan. Mischien heb jij gewoon een zieksnel metabolisme en moet je idd 5000 kcal eten, maar dan gaat dat ook werken. En zoals hierboven als je voeding niet goed is doet die AAS geen reet. Peace out

Geen AAS voor jou, zoiezo vanwege je stats en ook de manier waarop je op comments reageerd hier (hoezo geen pizza? Wat denk je zelf). Dit is wat je waarschijnlijk gaat helpen:

1. GEEN AAS
2. Reken je kcal behoefte uit en ga daar ruim boven zitten (begin met +1000kcal, opbouwen als je niets aankomt), zorg dat je dieet op orde is. DIET IS EVERYTHING.
3. Gebruik eventueel weight gainers om extra kcals binnen te krijgen
4. Doe wel cardio maar beperk dit tot een minimum, 10 a 15 minuten 3x per week
5. Al het eten wat je eet moet zuiver en gezond voedsel zijn, dus niet pizza / friet / doner of iets in die geest. Waarom vraag je? Omdat dit geen kwaliteit kcals / vetten / kh's / eiwitten zijn en je dan gewoon een vies vet varken word en dat wil je niet.
6. Nogmaals de goude regel, eet je al ruim boven je kcal's en kom je toch niet aan dan zul je omhoog moeten.

Kleine toevoeging, je mag uiteraard wel 1 cheatmeal per week pakken, in jou geval kan 2 ook geen kwaad denk ik.

Laatst bewerkt:
Luister, pik.

Het proces om spier aan te komen is: trainen, eten, slapen. AAS versnelt dat proces, maar AAS gaat niet dat proces voor jou uitvoeren. Dat moet je zelf doen.

1. Het voedingsaspect heb je duidelijk niet onder de knie
2. Als je naturel niet aankomt doordat je te weinig eet, gaat AAS niets voor je doen (misschien wat vocht)
3. Je hebt al 5 sporten gedaan vóór je twintigste. Volgens mij weet je niet wat je wilt.
4. Je onderschat wat er nodig is om spiermassa aan te komen.

Kortom: het is niet voor jou weggelegd.

Al het advies lijkt me helder. Terug naar de keuken voor jou!

dan willen wij eerst een schema zien.
duner en pizza,s tellen niet he

"duner" en pizza's tellen niet, i.p.v. daarvan adviseer je een mass gainer :hahaha::hahaha:

@TS ik zou gewoon lekker volgens een vast schema gaan trainen en zorgen dat je in elk geval qua kcal en eiwitinname goed zit, waarmee je dat doet maakt geen fluit uit. Kunt over een jaar of 2 altijd nog gaan kuren :)

Biomek verwoord het het beste denk ik. Discussie gesloten :D

• Topic Starter Topic Starter
Luister, pik.

Het proces om spier aan te komen is: trainen, eten, slapen. AAS versnelt dat proces, maar AAS gaat niet dat proces voor jou uitvoeren. Dat moet je zelf doen.

1. Het voedingsaspect heb je duidelijk niet onder de knie
2. Als je naturel niet aankomt doordat je te weinig eet, gaat AAS niets voor je doen (misschien wat vocht)
3. Je hebt al 5 sporten gedaan vóór je twintigste. Volgens mij weet je niet wat je wilt.
4. Je onderschat wat er nodig is om spiermassa aan te komen.

Kortom: het is niet voor jou weggelegd.

ik zal antwoord geven op 1,3,4 en je samenvatting.

1. Dietist, zelf leren niet nodig voor nu.
3. Ik ben gewoon een sporter die meerdere sporten heeft beoefend om redenen die een meathead toch niet gaat begrijpen ( no offense )
4. Ik onderschat massa aankomen niet, weet dat t lastig is maar met roids niet vamdaar dat ik roids wil gaan doen.

Samenvatting: you dont know shiet bruh

Heb genoeg gelezen, bedankt voor de reacties. Before en after pics komen nog.

X

3. Ik ben gewoon een sporter die meerdere sporten heeft beoefend om redenen die een meathead toch niet gaat begrijpen ( no offense )
4. Ik onderschat massa aankomen niet, weet dat t lastig is maar met roids niet vamdaar dat ik roids wil gaan doen.

Ben je serieus 20?

Nee... umad?

Sorry man maar jouw antwoord bevestigd voor mij alleen maar hoe je over "roids" denkt en wat je mentaliteit is. Succes met je doelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven