Ramses2004
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 11%
Mensen ik zit met het volgende dillema: de AAS welke hier wordt besproken komt bijna volledig uit het illigale circuit is niet traceerbaar en staat niet onder scherp toezicht zoals dat wel is bij de medicijnen van de apotheek. Ik krijg niet graag de AAS uit het illigale circuit, aantal malen verkeerde verpakkingen en dat voelde niet goed. Als ik AAS gebruik wil ik graag goede kwaliteit en dat weet je eigenlijk nooit van tevoren! Vele AAS varianten worden ook gebruikt voor mensen met bepaalde ziektebeelden en die krijgen bevoorbeeld Testosteron vanuit de apotheek, veilig en betrouwbaar.
Heeft iemand ervaring met verstrekking vanuit de huisarts, deze zal niet positief zijn maar ik denk bij een juist verhaal dat de huisarts liever weet wat er in je lichaam verdwijnt dan vanuit het illigale circuit.
Of zijn jullie van mening dat dit niet hoeft omdat de AAS van de postbode gewoon goed is?
Heeft iemand ervaring met verstrekking vanuit de huisarts, deze zal niet positief zijn maar ik denk bij een juist verhaal dat de huisarts liever weet wat er in je lichaam verdwijnt dan vanuit het illigale circuit.
Of zijn jullie van mening dat dit niet hoeft omdat de AAS van de postbode gewoon goed is?