XXL Nutrition

AAS ophalen bij de huisarts

Ramses2004

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m66
Massa
62kg
Vetpercentage
11%
Mensen ik zit met het volgende dillema: de AAS welke hier wordt besproken komt bijna volledig uit het illigale circuit is niet traceerbaar en staat niet onder scherp toezicht zoals dat wel is bij de medicijnen van de apotheek. Ik krijg niet graag de AAS uit het illigale circuit, aantal malen verkeerde verpakkingen en dat voelde niet goed. Als ik AAS gebruik wil ik graag goede kwaliteit en dat weet je eigenlijk nooit van tevoren! Vele AAS varianten worden ook gebruikt voor mensen met bepaalde ziektebeelden en die krijgen bevoorbeeld Testosteron vanuit de apotheek, veilig en betrouwbaar.
Heeft iemand ervaring met verstrekking vanuit de huisarts, deze zal niet positief zijn maar ik denk bij een juist verhaal dat de huisarts liever weet wat er in je lichaam verdwijnt dan vanuit het illigale circuit.

Of zijn jullie van mening dat dit niet hoeft omdat de AAS van de postbode gewoon goed is?

Vergeet het maar. In Belgie was dit tot op heden nog mogelijk, maar dat kun je ondertussen ook al zo goed als vergeten. Men begint de artsen strenger te controleren.

Je mag al blij zijn als je huisarts een bloedtest wilt doen.

Mogelijk als je een huisarts vind die crimineel genoeg is om je wat sustanon voor te schrijven...

Als het een kwestie was van het juiste verhaal verzinnen was dan bestonden er geen UG labs. Een illegaal circuit bestaat bij de gratie dat er vraag is en geen legaal aanbod. Een goede arts gaat een gezond individu geen AAS voorschrijven.

Hossel die AAS gewoon bij je mattie's. Geen 1 huisarts schrijft het je voor...
Of je moet 1 of andere rare ziekte hebben die met AAS te genezen is.
Maar dan krijg je als nog veel lagere doseringen dan dat je nodig hebt om de gains van je leven te maken.

• Topic Starter Topic Starter
Als het een kwestie was van het juiste verhaal verzinnen was dan bestonden er geen UG labs. Een illegaal circuit bestaat bij de gratie dat er vraag is en geen legaal aanbod. Een goede arts gaat een gezond individu geen AAS voorschrijven.
Normaal niet dat klopt, maar een arts moet een patient altijd helpen en als er wordt voorgelegd UG labs of de apotheek?
Wat is jou ervaring van de kwaliteit van deze labs?

Normaal niet dat klopt, maar een arts moet een patient altijd helpen en als er wordt voorgelegd UG labs of de apotheek?

Hij moet je helpen als je iets hebt, en aangezien jij geen AAS nodig hebt wegens gezondheidsproblemen ga je het ook niet krijgen.

Maar er zijn toch ook nog landen waar je het kunt halen zonder voorschrift? Dacht griekenland? Dan gaje daar toch heen om het te halen? Als het daar uit de apotheek komt is toch ook goed?

Ik vraag mijn huisarts soms mee als ik een ramkraak ga plegen en ik geen andere handlangers vind. Hij moet me dan wel helpen. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
er was toch ooit een arts in haarlem die wel voorschreef (ooit eens gelezen)

Ik heb jarenlang sustanon, deca, proviron en hcg bij ne dokter gehaald en dit met de kilos, hij is daar nu voor gestraft en schrijft niks meer voor.
Trouwens ik kende nog dokters die het voorschreven, maar in kleine hoeveelheden.

Zou wel fijn zijn hoor, je gear bij de apotheek halen via de huisharts. En ziektekosten verzekering die het dekt :D

ik haal alles bij de apotheek in belgie vind je dokters die voorschrijven

Normaal niet dat klopt, maar een arts moet een patient altijd helpen

Wet geneeskundige behandelingsovereenkomst artikel 453:

De hulpverlener moet bij zijn werkzaamheden de zorg van een goed hulpverlener in acht nemen en handelt daarbij in overeenstemming met de op hem rustende verantwoordelijkheid, voortvloeiende uit de voor hulpverleners geldende professionele standaard.

Onder andere dit artikel bepaald in de zorg dat het niet een kwestie is van u vraagt wij draaien. AAS geven is tegen de professionele standaard. Een goed hulpverlener geeft geen medicijnen aan gezonde mensen die een (bij)werking hebben zo zwaar als AAS. Dat is juridisch gezegd niet de zorg van een goed hulpverlener. (ja ik werk ook in de zorg)

Tja meten is weten en ik heb geen bloedtest gedaan noch heb ik mijn gear getest. Dus eigenlijk kan ik geen uitspraken doen. Wel kan ik zeggen dat ik geen gekke dingen had als een abces oid. Geen effect van gear dat voortgekomen is uit het niet steriel zijn. Het rotte is dat UG AAS een kwestie van vertrouwen is, je weet het nooit zeker en je moet niet afgaan op praatjes van andere. Ik weet wel dat ik mijn gear redelijk vertrouw in de zin dat het schoon is. Of de dosis klopt kan ik echter helemaal niks van zeggen. Dat het werkt en niet fake is weet ik wel zeker.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven