Fitness Seller

aas uit vial halen filmpje + tips?

Helium

Dutch Bodybuilder
Waardering
63
Lengte
1m90
Massa
101kg
Vetpercentage
13%
Handig filmpje hoe je aas uit een vial optrekt:
http://www.youtube.com/watch?v=__BVDcbIOoA

Gaat dit bij jullie ook zo makkelijk als hoe zij dat doet met de aas uit de vial halen? naarmate er minder inzit (maar nog genoeg) wordt
het steeds lastiger voor mij. Ik merkte dat wanneer je de naald naar de zijkant duwt het voor mij makkelijker gaat..

Hebben jullie nog tips?

Als mensen hier al problemen mee hebben:o

denk dat een zwak begaafde dit nog kan :D No offense, wel geinig om een keer te kijken.

Ze doet het wel erggg snel. Ik doe het iets zorgvuldiger en doe er misschien een paar seconde langer over

vial op de grond stuk gooien.

Dit moet toch voor de minste problemen zorgen als je het mij vraagt xD

Dat zou mijn mijn werk niet volgens protocol zijn. Ze raakt de zijkant van de zuiger aan en officieel moet ook die steriel blijven alhoewel contaminatie via die weg zeer onwaarschijnlijk is.

• Topic Starter Topic Starter
Pfff zeg ook niet dat het niet lukt alleen dat sneller fijn zou zijn. haters

Pfff zeg ook niet dat het niet lukt alleen dat sneller fijn zou zijn. haters

groene naald 0,8x40mm, als je bv 1ml nodig hebt, zuig je eerst 1ml lucht in je spuit, prik je in je vial. Vial op zijn kop houden en vervolgens spuit je 1ml lucht in je vial. Daarna zou je al zien dat er in je naald olie komt, en daarna gewoon de stopper omlaag trekken tot je 1ml in je spuit hebt.

wanneer je vial bijna leeg is naald net door de rubber heen prikken, vial schuin houden zorgen dat t gaatje van de naald richting t olie is zodat je zelfs de allerlaatste druppel deruit prikt. zorg er wel voor dat je genoeg lucht in je vial spuit anders raak je wat olie kwijt als je je spuit uit t rubber wilt trekken, doordat er te weinig lucht in t vial zit.

Terug
Naar boven