Fitness Seller

AAS'ers verkloten het voor mij :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
korte introductie:
tot m'n 22ste woog ik 140kg , met zeg maar 100%vetmassa :( met 1m85
dan een maagballon-operatie laten doen, wat uiteindelijk geen wonder bleek, 'k verloor in 6 maanden "amper" 20kg. Na die 6 maanden ben ik begonnen met cardio in een lokale fitness waardoor ik nog es 20kg afschoor en ik m'n bolle buik totaal zag wegsmelten. Na nog es 6 maanden ben ik begonnen met BB.
Nu is dat moment ook al weer 6 maanden geleden en kan ik trots in de spiegel kijken naar een t*ring mooie schouders, biceps & triceps, abs & quads volgen (zal wel een van deze dagen pics zetten).
Wel nog last van gyno :( maar dat zal wel enkel nog vet zijn.

Nu begint het relevante met de topictitle:
In de fitness waar ik train (6x per week - minst 2uren) zit er verschillend soort volk, maar elk één ding gemeen, ze zetten geen spiermassa aan (de steroiders natuurlijk niet inclu). Je ziet ze wel hun shakes drinken na de workout, maar week na week en dit al een jaar, zie ik nergens een verbetering.
In tegenstelling tot ik natuurlijk, Ik weeg nu rond de 100kg, 'k heb een beetje boven dan gemiddeld vet% maar tijdens de training, bulken m'n spieren overal uit :D en zie je dan iedereen zo kijken,
roxxe, de jongen die vorig jaar nog 140kg woog, troeft ons af ??? wat zal dan volgend jaar niet zijn? ;)
en nu echt ontopic:
wegens jaloersheid hoor ik overal geruchten dat ik AS zou nemen, wat natuurlijk niet waar is, 'k kan en wil niet van gym veranderen, dus ja, ik doe wat iedereen zonder roidrage zou doen, gewoon negeren dat volkje en zelf vooruitgang boeken.
wat ik wel lache vindt zijn de gasten die wel overduidelijk AS gebruiken, ze trainen nauwelijks en als ik bezig met te trainen, zitten ze te naar me te kijken :D en als laatste, voeding is idd het beste anabool.

Wat een verschrikkelijk zout stukje tekst

Je hebt gelijk, maar ik zou me hier vooral niet aan storen. Bij 80% vd sportschoolgangers is nml hun voeding ronduit slecht, degene die as gebruiken zien er wel groot uit, maar als het kuurtje klaar is zakken ze ook weer evensnel in. Vooroordelen zullen er altijd zijn, vooral als je beter bent dan hun. Als je echt ergert aan het volk daar moet je mischien eens een andere gym zoeken.

Ik denk dat je vrij kortzichtig bent als je zegt dat alleen jij zonder AS groeit.
Er zijn genoeg mensen die wel naturel grote vooruitgang boeken en daar ben jij er één van. Als ik jou was zou ik het juist als compliment ervaren als mensen denken dat je AS gebruikt. Persoonlijk vind ik het leuk als mensen zeggen dat ik gebruik terwijl dat niet het geval is. Dit betekent dat andere grote vooruitgang bij je zien. Je weet zelf best dat het niet zo is en de mensen die jou echt kennen weten dat ook.

Verder denk ik ook dat je niet te snel moet oordelen over AS gebruikers omdat je hun drijfveer niet kent. Als je gebruikt wordt je namelijk echt niet in één keer groot daar komt veel meer bij kijken en wat jij zegt voeding is de beste roid klopt ook voor gebruikers is dat het geval.

spirosz zei:
Ik denk dat je vrij kortzichtig bent als je zegt dat alleen jij zonder AS groeit.
Er zijn genoeg mensen die wel naturel grote vooruitgang boeken en daar ben jij er één van. Als ik jou was zou ik het juist als compliment ervaren als mensen denken dat je AS gebruikt. Persoonlijk vind ik het leuk als mensen zeggen dat ik gebruik terwijl dat niet het geval is. Dit betekent dat andere grote vooruitgang bij je zien. Je weet zelf best dat het niet zo is en de mensen die jou echt kennen weten dat ook.

Verder denk ik ook dat je niet te snel moet oordelen over AS gebruikers omdat je hun drijfveer niet kent. Als je gebruikt wordt je namelijk echt niet in één keer groot daar komt veel meer bij kijken en wat jij zegt voeding is de beste roid klopt ook voor gebruikers is dat het geval.

Nou ik zou het niet echt kortzichtig willen noemen, al ben ik het wel met je eens hoor, Spiroz. Maar ik begrijp wel waar het vandaan komt....
Ik hoor en zie het bij mij op de sportschool ook.... mensen die echt geen steek vooruit komen. En dan opmerkingen (van instructeurs!) als "hij zal nooit groot worden, alleen maar droger" etc. En dan denk ik altijd: niet groeien = vreten!

Roxxo, trek je er vooral lekker niks van aan van het geouwehoer in je gym! Hard trainen, goed eten = vooruitgang ook zonder AS!

By the way, Roxxo: Het klinkt alsof je echt een enorme transformatie hebt doorgemaakt (aan het doormaken bent). Misschien een idee om voor / tijdens / na foto's te plaatsen op dit forum? Dit zal anderen die net als jij vroeger met flink overgewicht zitten zeker stimuleren!

En dan nog een tip: Ik lees dat je 6 x in de week 2 uur traint. Als je vet wilt blijven verliezen, zou ik proberen je training tot 1 uur te beperken. Dit klinkt tegenstrijdig, maar na meer dan een uur zal je Cortisol niveau (stresshormoon) flink stijgen. Eén van de nadelen van Cortisol is .... vetopslag. Als je per sé deze trainingsintensiteit wilt blijven volgen, ga dan twee maal per dag, bijv. 's ochtens en 's avonds: 1 maal krachttraining en 1 maal cardio.

Laatst bewerkt:
Ik geloof eerlijk gezegt niet dat niemand behalve as mennekes groeien in jou sportschool. Wel denk ik idd dat er weinig mensen met hun voeding etc. bezig zijn, het boeit hun misschien niet zo erg.

Kick van de week, locked.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven