- Waardering
- 14
korte introductie:
tot m'n 22ste woog ik 140kg , met zeg maar 100%vetmassa
met 1m85
dan een maagballon-operatie laten doen, wat uiteindelijk geen wonder bleek, 'k verloor in 6 maanden "amper" 20kg. Na die 6 maanden ben ik begonnen met cardio in een lokale fitness waardoor ik nog es 20kg afschoor en ik m'n bolle buik totaal zag wegsmelten. Na nog es 6 maanden ben ik begonnen met BB.
Nu is dat moment ook al weer 6 maanden geleden en kan ik trots in de spiegel kijken naar een t*ring mooie schouders, biceps & triceps, abs & quads volgen (zal wel een van deze dagen pics zetten).
Wel nog last van gyno
maar dat zal wel enkel nog vet zijn.
Nu begint het relevante met de topictitle:
In de fitness waar ik train (6x per week - minst 2uren) zit er verschillend soort volk, maar elk één ding gemeen, ze zetten geen spiermassa aan (de steroiders natuurlijk niet inclu). Je ziet ze wel hun shakes drinken na de workout, maar week na week en dit al een jaar, zie ik nergens een verbetering.
In tegenstelling tot ik natuurlijk, Ik weeg nu rond de 100kg, 'k heb een beetje boven dan gemiddeld vet% maar tijdens de training, bulken m'n spieren overal uit
en zie je dan iedereen zo kijken,
roxxe, de jongen die vorig jaar nog 140kg woog, troeft ons af
wat zal dan volgend jaar niet zijn?
en nu echt ontopic:
wegens jaloersheid hoor ik overal geruchten dat ik AS zou nemen, wat natuurlijk niet waar is, 'k kan en wil niet van gym veranderen, dus ja, ik doe wat iedereen zonder roidrage zou doen, gewoon negeren dat volkje en zelf vooruitgang boeken.
wat ik wel lache vindt zijn de gasten die wel overduidelijk AS gebruiken, ze trainen nauwelijks en als ik bezig met te trainen, zitten ze te naar me te kijken
en als laatste, voeding is idd het beste anabool.
tot m'n 22ste woog ik 140kg , met zeg maar 100%vetmassa
met 1m85dan een maagballon-operatie laten doen, wat uiteindelijk geen wonder bleek, 'k verloor in 6 maanden "amper" 20kg. Na die 6 maanden ben ik begonnen met cardio in een lokale fitness waardoor ik nog es 20kg afschoor en ik m'n bolle buik totaal zag wegsmelten. Na nog es 6 maanden ben ik begonnen met BB.
Nu is dat moment ook al weer 6 maanden geleden en kan ik trots in de spiegel kijken naar een t*ring mooie schouders, biceps & triceps, abs & quads volgen (zal wel een van deze dagen pics zetten).
Wel nog last van gyno
maar dat zal wel enkel nog vet zijn.Nu begint het relevante met de topictitle:
In de fitness waar ik train (6x per week - minst 2uren) zit er verschillend soort volk, maar elk één ding gemeen, ze zetten geen spiermassa aan (de steroiders natuurlijk niet inclu). Je ziet ze wel hun shakes drinken na de workout, maar week na week en dit al een jaar, zie ik nergens een verbetering.
In tegenstelling tot ik natuurlijk, Ik weeg nu rond de 100kg, 'k heb een beetje boven dan gemiddeld vet% maar tijdens de training, bulken m'n spieren overal uit
en zie je dan iedereen zo kijken, roxxe, de jongen die vorig jaar nog 140kg woog, troeft ons af
wat zal dan volgend jaar niet zijn?
en nu echt ontopic:
wegens jaloersheid hoor ik overal geruchten dat ik AS zou nemen, wat natuurlijk niet waar is, 'k kan en wil niet van gym veranderen, dus ja, ik doe wat iedereen zonder roidrage zou doen, gewoon negeren dat volkje en zelf vooruitgang boeken.
wat ik wel lache vindt zijn de gasten die wel overduidelijk AS gebruiken, ze trainen nauwelijks en als ik bezig met te trainen, zitten ze te naar me te kijken
en als laatste, voeding is idd het beste anabool.