MuscleMeat

ab king pro

loveturn

Novice
Waardering
0
"o nee", denken jullie. "o ja", denk ik.

Als ik buikspieroefeningen op een matje thuisdoe krijg ik gauw last van mijn rug, wat niet erg motiverend werkt. Nou ben ik geen tellsell fan, maar een fitness apparaat is een fitnessapparaat toch.
Nou geloof ik niet in de "elke dag 3 minuten, en binnen een maand verlies je 10 cm" en heb ik daar ook geen behoefte aan. Ik wil best zweten en er tijd insteken om mijn buikspieren een beetje zichtbaar te krijgen, icm gezond eten en nog meer sporten.

Hij is nu 60 euro op internet, wat redelijk meevalt opzich.
Raden jullie hem aan als gewoon fitnessapparaat, en niet als "in 3 maanden 10 cm kwijt zijn".

jongen doe "dragonflags" die zijn veel zwaarder.
+ daar ga je pas van zweten na een stuk of 5-10!!

hij krijgt toch al snel last van zijn rug zegt ie

dan moet hij dat zeker niet doen...

ik heb ook soms last van mn rug, maar met de eerder genoemde oefening heb ik daar geen last van, probeer het anders gewoon ff een x :D

• Topic Starter Topic Starter
ik had wel heel gay moeten zijn als ik met mijn gebruiksnaam een jongen was geweest :o

wat zijn "dragonflags" ?

haha :P

zoek maar op op youtube.com

omg dat is sick:p
maar geloof best dat je daar een sixpack van krijgt
maar als ik van gewone buikspieren al last krijg
(en ik het al 2 jaar lang probeer)

ik vind da ding niks iig
beter alternatief zoeken

doe anders crunches op je bed?

doe ik ook, op de grond heb ik last van mn rug :P

of abrocket ofzo:P

mijn bed heeft niet erg veel effect, dan zakt mijn rug in mijn matras en voel ik er nog geen hol van:o

wat is abrocket ?

volegns mij van tellsell ofzo, ook zo'n apparaat, mot je ff googlen :P

waarom ga je niet gewoon lekker elke dag een uur cardioen of spinnen ofzo... samen met een verstandig voedingsschema zal je binnen 2 maanden echt wel je buikspieren gaan zien !!

je tante ja....

50+ komt ook moeilijk weer in figuur :D

J/K

waarom ga je niet gewoon lekker elke dag een uur cardioen of spinnen ofzo... samen met een verstandig voedingsschema zal je binnen 2 maanden echt wel je buikspieren gaan zien !!

Misschien omdat ik geen tijd heb om elke dag te gaan fitnessen ?

En zo een apparaat thuis kan ik gewoon even elke dag tussendoor een kwartier doen ofzo. Of twee keer een kwartier op een dag.
Ik fitness ook wel, maar dan 2 á 3 keer in de week. En als je elke keer dan even een kwartiertje buikspieren doet, geeft het geen denderend effect.

ik doe 1x per week 1 uurtje buik!

afentoe ook wel tussendoor als ik klaar ben met mn andere oefeninegn!

Wesking, waarom geef jij mensen hier op dit forum advies?

Je weet zelf niet eens wat een baal hooi is.

ik had vandaag al 2,5 uur getraind... (alleen biceps) maar dan voelt die rippetoe wel lkkr er achteraan. - wesking

whahhaaha misschien moet je teksten niet verknippen!!

Terug
Naar boven