MuscleMeat

ab king pro

Opzich is het idee van dat ding erg goed. Maar de uitvoering is zo schraal en daar vragen ze nog 100+ euro voor. Ik had hem ooit gekocht voor 15 euro op marktplaats maar ik was zo blij dat ik hem voor 10 euro weer kon door verkopen.
Die plaat waar je rug op ligt is veel te kort, zelf ben ik 1.82 meter dus dat is nou niet echt super lang maar die rand drukte precies op mijn achterhoofd wat echt geen lekker gevoel is. Ook die wieltjes die die rugplaat omhoog duwen rolde steeds van die metalen randen af zodat hij vast liep. Dit kwam omdat het metaal gewoon doorboog onder het gewicht. Ik woog toen 85 kilo dus dat zou zon apparaat toch moeten kunnen houden.

100 euro voor zon ding lijkt veel geld maar het is gewoon veel te weinig om een degelijk apparaat te kunnen ontwikkelen.

in sportschool op apparaten, zoalz cable crunch vind ik wel prettig.

thuis doe ik elke dag een uur!

15 min dragonflag
45 min crunches etc.

Als je gebanned kon worden voor dom advies was jij de eerste.

Train je je benen een uur per dag? nee..waarom dan wel je buik

Gewoon je buik net zoals elke andere spiergroep trainen. Paar sets met aanzienlijke weerstand..en niet dat elke dag 5 kazillion crunches gedoe.

Als dat icm met zware compounds geen buikspieren kweekt voor het oog moet er wat vet af...

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan hem kopen voor 60 euro nieuw;)

Dus hij is onpraktisch als je heel lang en zwaar bent, maar met mijn 1.65 en niet zo brede bouw (54 kilo) komt dat wel goed toch?:o het is ook niet mijn bedoeling om een bodybuilder te worden hihi.

Ik kan hem kopen voor 60 euro nieuw;)

Dus hij is onpraktisch als je heel lang en zwaar bent, maar met mijn 1.65 en niet zo brede bouw (54 kilo) komt dat wel goed toch?:o het is ook niet mijn bedoeling om een bodybuilder te worden hihi.

Wat is je vetpercentage? Als die (te) hoog is, dan zul je je abs niet zien. Edit : en voor die 60 euro kan je 2 maanden trainen, waar je meer aan hebt lijkt me.

in sportschool op apparaten, zoalz cable crunch vind ik wel prettig.

thuis doe ik elke dag een uur!

15 min dragonflag
45 min crunches etc.

hahahaha wesking jij bent echt een idioot hahaahahahahah

en het leukste vind ik zelf nog dat je het zelf niet eens doorhebt hahahahaha:D:D:D

gast als je je abs nu eens met de juiste oefening traint dan hou je et niet eens een uur vol wwhahaha

jij bent echt te grappigt voor woorden met je adviezen...(ook gevaarlijk)

• Topic Starter Topic Starter
Wat is je vetpercentage? Als die (te) hoog is, dan zul je je abs niet zien. Edit : en voor die 60 euro kan je 2 maanden trainen, waar je meer aan hebt lijkt me.

Dat weet ik niet eigenlijk, want dat moet je bij je fitness laten meten maar dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan.:o
Dan ga ik dat deze week nog maar even laten doen.

Maar ik heb wel een vrouwenlichaam he, dus vetloos worden is voor mij haast onmogelijk:p

welk vetpercentage moet je dan maximaal hebben om een resultaat te kunnen zien? want het is niet zo dat ik dik ben ofzo:o

Terug
Naar boven