AndroidHealthClinic

Abnormale Pijn na injecties

• Topic Starter Topic Starter
Grrrr, had ik ergens gehoopt dat het fake was :p dan had ik een verklaring

dus wat ik dinsdag ga doen is ampulle verhitten en daarna 2 minuutjes in de vriezer, dat dood alle bacteriën, en dan de 2ml laten inspuiten over een periode van 2 minuutjes, lijkt dat ok?

Mas

Mastho zei:
Grrrr, had ik ergens gehoopt dat het fake was :p dan had ik een verklaring

dus wat ik dinsdag ga doen is ampulle verhitten en daarna 2 minuutjes in de vriezer, dat dood alle bacteriën, en dan de 2ml laten inspuiten over een periode van 2 minuutjes, lijkt dat ok?

Mas

Wel ff een injectienaald door de stopper drukken voor de zekerheid voor ie de oven ingaat.

wil je me effe uitleggen waarom juist?

Mastho zei:
wil je me effe uitleggen waarom juist?

Ontluchting.

Wanneer je n vial in de oven verhit gaat de lucht die in de vial zit, uitzetten. Nu heb je er al s met n naald in geprikt, maar ik zou voor de zekerheid toch n injectienaald erin houden. Je hebt er weinig aan als de vial explodeert.

exploding aas, you have a point ;-)

Vanochtend op de weegschaal en *plots* na eigenlijk 11 dagen kuren en geen gewicht bijgekomen, 3 kilotjes meer erop als eergisteren, normaal gaat dit geleidelijk aan, maar echt zo op 2 dagen 3 kilo, kan het zijn dat alles wat traag op gang is gekomen en nu pas deftig in werking is getreden? ???

Je hoort me niet klagen hoor, die pijn denk ik wel weg :)

By the way, het is een ontzettend grote, harde bult aan het worden binnenin mijn bil van pakweg 15 op 10cm (je kan em met het blote oog zien langs de buitenkant), pijn is draagzamer geworden, maar ik mank nog steeds...

Need advice :)

Laatst bewerkt:
Mastho zei:
By the way, het is een ontzettend grote, harde bult aan het worden binnenin mijn bil van pakweg 15 op 10cm (je kan em met het blote oog zien langs de buitenkant), pijn is draagzamer geworden, maar ik mank nog steeds...

Need advice :)

**** gozer, dat klinkt als een abces.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is een abces veroorzaakt door de Staphylococcus Aureus. Een bacterie die veel op de huid voorkomt.

Of het zou een plaatselijke, zeer zware irritatie moeten zijn door de injecties, maar anders kan ik er geen betere verklaring voor geven. Ikzelf heb alleen last gehad van een keiharde bovenbeenspier door de shots, maar geen bult oid.

Als het binnen een kleine 2 weken echt niet beter is dan stop ik effe langs hospitaal om een echografietje te laten nemen...

wat betreft m'n opmerking over die plotse toename in gewicht, zou het kunnen dat het tijdje op zich heeft laten wachten maar dat het nu begint te werken (zoals ik reeds had gezegd, deca lange ester, dbol korte ester) maar echt zo op enkele dagen 3 kilotjes?

oh ja, leviathan, tnx voor je opzoekwerk en uitleg, really appreciate it ;)

Laatst bewerkt:
En hoe is het er nu mee?

Heb jij het geprobeerd die vial verwarmen? Want ik heb hier ook nog 2 vials test prop staan die mocht het werken wat jij doet weer bruikbaar zijn.

succes,

Hugo.

verwarmen en afkoelen en ZEER langzaam inspuiten, ben 6 kilotjes droog aangekomen en in power ontzettend veel sterker geworden

hoe is het me je abces?

Nou hoeft het niet altijd aan de dosering te liggen,maar aan de plek waar jij de spuit injecteert.
Nou had ik afgelopen zomer ook een kuurtje die werd geïnjecteerd door een ervaren persoon (rechtsboven in de bil) Ik had het gevoel dat er een mes was gestoken in mijn bil,zeer pijnlijk.
Nou injecteer ik meer aan de zijkant van mijn bil met de volgende maat spuit
0,6x25mm.
Sinsdien heb ik er ook geen last meer van,ongeacht wat je gebruikt en hoeveel je dosering is.

Veel sterkte

hitman; tnx

2hard; abces weg, gewoon doorgebeten, je komt er wel doorheen, was niet gezellig!

Ik ben blij voor je, want ik heb wel eens gehoord dat mensen geopereerd moesten worden hiervoor.
good luck & keep us posted!

OK dan ik las 2 minuten over 2 ml, heb je dat aangehouden? is wel erg langzaam. Maar als het helpt doe ik het ook zo.

Groet,

Hugo!

Mastho zei:
hitman; tnx

2hard; abces weg, gewoon doorgebeten, je komt er wel doorheen, was niet gezellig!

Abces komt meestal terug, onder hormonale omstandigheden. Wat ik doe 1 keer in de week plek van abces wassen met vloeibare Betadine. Misschien een handige tip. Succes met je kuur ;)

prinsjj zei:
Abces komt meestal terug, onder hormonale omstandigheden. Wat ik doe 1 keer in de week plek van abces wassen met vloeibare Betadine. Misschien een handige tip. Succes met je kuur ;)

hey prins, jij wou toch niet prikken? toch maar de stap genomen?

Nope, ik ga helemaal niet meer kuren. Ga hard genoeg nog !
Abces kan je ook krijgen zonder anabolen ;) :)

Terug
Naar boven