Fitness Seller

Abnormale Pijn na injecties

grappa zei:
Ik ga over 2 weken beginnen met mijn deca test kuurtje, en ik heb ook een bevriende verpleegster bereid gevonden om de prikken te zetten.

Ik ben wel een beetje bang dat ze geheel op haar routine (dus gehaast) die spuit in m,n kont jast en em leeg drukt.( weet zij veel).

Misschien is dit ook wel bij jou aan de hand.

hou toch is op met uw paniek. zijn jullie nu helemaal gek geworden. denken jullie nu echt dat een verpleegster niet weet hoe ze een spuit moet zetten. ik vind het al raar dat je een verpleegster nodig hebt en die dan al niet vertrouwd.

Hey gozer ik had ut ook hoor, met gs propio. Moest er mee stoppen nadat me vriendin me door de ikea in een rolstoel kon sjouwen, aangezien ik niet meer kon lopen. Maar euh ik heb ook deca van gs gehad en daar 0,0 problemen mee gehad. Zal wel batch afhankelijk zijn denk ik. Dus denk ik niet dat we de heren van gs geheel af moeten kraken, zonder hen word kuren toch een dure hobby. Misschien kan je je spullen om ruilen bij je verkooppunt??

veel succes en godver wat duren off weken lang hee!!

volgens mij spuit ze te snel in,vriend van mij liet z'n kuur inspuiten bij z'n dokter kon steeds niet lopen van de pijn,tot ik ze halverwege z'n kuur begon te zetten niks last meer gewoon omdat ik 5x trager inspoot dan z'n dokter

dream warrior zei:
volgens mij spuit ze te snel in,vriend van mij liet z'n kuur inspuiten bij z'n dokter kon steeds niet lopen van de pijn,tot ik ze halverwege z'n kuur begon te zetten niks last meer gewoon omdat ik 5x trager inspoot dan z'n dokter

Daarmee zijn alleen die koortsverschijnselen nog niet verklaard. Ik heb ook wel s te snel geinjecteerd en de olie niet verwarmt, en dan krijg je n zere poot. Maar ik heb geen koorts oid gehad na n injectie

Leviathan zei:
Daarmee zijn alleen die koortsverschijnselen nog niet verklaard. Ik heb ook wel s te snel geinjecteerd en de olie niet verwarmt, en dan krijg je n zere poot. Maar ik heb geen koorts oid gehad na n injectie

Misschien toch. Als je te snel inspuit beschadigt de spier meer en is dan misschien ook wel gevoeliger voor ontsteking.

Thorwulf zei:
Misschien toch. Als je te snel inspuit beschadigt de spier meer en is dan misschien ook wel gevoeliger voor ontsteking.

Zou niks uitmaken wanneer er geen bacterien bij komen. T zal ongetwijfeld meer pijn doen.....

Leviathan zei:
Zou niks uitmaken wanneer er geen bacterien bij komen. T zal ongetwijfeld meer pijn doen.....

Klopt. Alleen zullen die er altijd wel zijn. "Steriel" is een theoretisch begrip. Het is zorg de hoeveelheid bacterien zeer sterk te beperken en waarschijnlijk toch ook om niet teveel en te lomp te injecteren. Dat is in ieder geval hoe ik "steroid-fever" verklaar. Bij mijn laatste kuur zette ik op een dag een frontload van 6 ml verspreid over 3 injecties. Je immuunsysteem krijgt dan zoveel lichaamsvreemde stof te verwerken dat het niet alle indringers kan uitschakelen. Gevolg: Drie dagen koorts. Geen frontloads meer voor mij.

Daar waar bacterien aanwezig zijn en kunnen overleven, zullen ze ook gaan delen, waardoor er in no time duizenden meer kunnen zijn.

Maar het blijven idd lichaamsvreemde stoffen die je in je lichaam pompt. Weliswaar gewoon hormonen, maar wel chemisch gemodificeerd.

• Topic Starter Topic Starter
Hebben jullie trouwens enig idee na hoeveel weken ik iets zou moeten merken van krachttoename/gains van m'n kuurtje want we zitten 9 dagen ver en nog geen grammetje bijgekomen en ook niks van power;

1-10 deca 400 mg/EW
1-5 d-bol 40 mg/ED

deca is een lange ester dus misschien kijk ik al te snel uit naar spier/krachtwinst, maar dbol is toch korte ester so...

...als ik er niks van merk dan is het misschien wel fake...maar ik heb geen persoonlijke ervaring met deze stack so....

Laatst bewerkt:
Van dianabol mag je toch wel snel wat voelen/merken.. De een merkt het meteen.. de ander na 2 weken..

Bij mij duurde het 4/5 weken voordat ik iets van de deca begon te merken. Persoonlijk geen ervaring met dianabol.

Je koorts kan ik niet verklaren.. misschien slechte spullen?? probeer ze te ruilen voor de zekerheid.

De pijn na injectie kan snelheid zijn.. Mijn eerste injectie was ook ineens knal errin.. heb ik 3/4 dagen gevoeld.. Maar is ook weer persoonsafhankelijk. Een maat van mij knalt er 5ml in 30sec in ofzo en heeft geen centje pijn of last ervan.

Ik weet je aantal ml niet wat je zet per week.. maar probeer anders je schouders eens. Ik zet er 2ml per kant in zonder pijn tijdens of erna. met 0.6.x30

Ga je ter overbrugging toch lekker aan de clen, beetje droger worden mss.

Jij raakt de bil op de gevoelige plek, daar ben ik net mee bezig haha zit nu rond de 10% en wil naar 6%. Lang leve het zwembad en de stepper op de gym!

hee en van d-boll moet je toch echt wel snel wat voele hoor, ruile anders word ut huile denk ik.

Mastho zei:
Hebben jullie trouwens enig idee na hoeveel weken ik iets zou moeten merken van krachttoename/gains van m'n kuurtje want we zitten 9 dagen ver en nog geen grammetje bijgekomen en ook niks van power;

1-10 deca 400 mg/EW
1-5 d-bol 40 mg/ED

deca is een lange ester dus misschien kijk ik al te snel uit naar spier/krachtwinst, maar dbol is toch korte ester so...

...als ik er niks van merk dan is het misschien wel fake...maar ik heb geen persoonlijke ervaring met deze stack so....

kan fake zijn bro d-boll werkt onmiddelijk dus na 5 dagen moet je toch al iets
merken en toch zeker een krachttoename

Idd...dianabol hoor je toch zeker de 1e dag te merken, danwel de 2e dag.

mischien normaal

Twee vrienden van mij hebben de zeze kuur ook en zijn er ook flink ziek van geweest een aantal dagen dus volgens mij is dit een gewone reactie van je lichaam.Ze voelen zich nu echter super dus gewoon ff door zetten komt wel goed

m'n dbol is van peaktop....zie ik op de 'uitdruk' zilverplastiekjes (lol hoe noem je zoiets)
en dan staat er nog wat russische bullshit op die evenveel wil zeggen als tabulettae methandrostenoli

Mastho zei:
m'n dbol is van peaktop....zie ik op de 'uitdruk' zilverplastiekjes (lol hoe noem je zoiets)
en dan staat er nog wat russische bullshit op die evenveel wil zeggen als tabulettae methandrostenoli

Probeer s n foto te uploaden. Ikzelf ga persoonlijk alleen voor dianabol van GS. Ik vindt het te lastig om fakes er op het eerste gezicht ertussenuit te halen.

Zo Levi;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn beide echt!

Deze pics komen van Bodypage, kun je vergelijken. Ik heb te weinig verstand van verpakkingen.

Deca is echt iig.

Terug
Naar boven