Fitness Seller

Abs overrated? -> Ronnie Coleman

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

****ing dikke abs :roflol:

wat een walgelijke pens damn

****ing dikke abs :roflol:

wat een walgelijke pens damn

Mee eens, ze zouden de vacuum pose verplicht moeten maken op de Mr. Olympia ;)

wpe69.jpg

http://legendaryfitness.com/wpe69.jpg

Laatst bewerkt:
'Die ronnie' heeft 8 sandows op zn naam staan, de man is aan het einde van zn carriere, dan kan je iedereen wel gaan afkraken.

Arnie heeft er 7 en die zag er aan het einde van zijn bodybuilding carriere toch ook "gewoon" uit.. Ik kan die GH buikjes gewoon niet waarderen, hele lichaam uit proportie daardoor.

Ik zie liever een klassieke bodybuilder, een lichaam zoals ik er zelf uit zou willen zien. Ieder zijn ding.

Arnold wilde niet teveel spiermassa op zijn buik ontwikkelen.
Ronnie wil zijn GH gut wat minder ver laten uitsteken.

Verschillende doelen, verschillende werkwijzen.

Mmm. Dus door meer massa op zijn buik, wordt zijn gh-gut kleiner? Raar, ik had juist het tegenovergestelde verwacht -> minder massa -> kleiner middel -> gh-gut die minder op valt.

Arnie heeft er 7 en die zag er aan het einde van zijn bodybuilding carriere toch ook "gewoon" uit.. Ik kan die GH buikjes gewoon niet waarderen, hele lichaam uit proportie daardoor.

Ik zie liever een klassieke bodybuilder, een lichaam zoals ik er zelf uit zou willen zien. Ieder zijn ding.

je benched 40kg man

Mmm. Dus door meer massa op zijn buik, wordt zijn gh-gut kleiner? Raar, ik had juist het tegenovergestelde verwacht -> minder massa -> kleiner middel -> gh-gut die minder op valt.

meh, wie zegt dat je meer massa krijgt van crunches..... al die herhalingen slaan toch nergens op. Heb jij Ronnie setjes van 8-12 zien doen >

Prachtig fysiek trouwens. +10.000 voor oldskool.

meh, wie zegt dat je meer massa krijgt van crunches..... al die herhalingen slaan toch nergens op. Heb jij Ronnie setjes van 8-12 zien doen >

Nee, maar zou me opzich niet verbazen gezien de hoeveelheid aan anabolen die hij gebruikt, denk je niet?. Gewoon kijkende ook naar zn abs, dan zijn die toch wel een heel stuk gespierder dan de gemiddelde trainee:D

Coleman lijkt inderdaad de laatste jaren wat problemen te hebben om zijn waist strak te krijgen, maar wat een massa want zelfs al is het niet helemaal een bord het zijn wel gigantische abs!

ja arnie heeft er 7 maar met zijn fysiek toen der tijd komt die nu gewoon tekort en zou die ook naar de gh moeten grijpen en weet ik veel wat nog meer, resultaat hij zou ook last krijgen van zijn buik

hem kan je niet vergelijken met een normaal persoon

Is het eigenlijk bekend welke gear arnold en ronnie precies gebruik(t)en?

Hoor sommigen dan praten over big ol' Ron. Beetje respect is wel op zijn plaats.

Want.... Tóch 8 keer mr. Olympia. Op een gegeven moment heb je het beste wel gehad. Deal with it.

Nuff' said.

Terug
Naar boven