XXL Nutrition

Abs trainen zonder obliques mee te trainen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is eerder om functionele redenen dat ik het doe dan om de look(ik kan ze toch niet zien). Maar idd,ik kick abs gewoon uit mn schema (blijft alsmaar minder en minder over precies) en doe wat meer cardio. De bovenste 2 (abs) moet ik echter zien blijven te trainen (fungeren als plexusbescherming).

Hoe wil jij je 2 bovenste blokjes afzonderlijk gaan trainen? :')

Hij houd ons voor de gek, dit slaat nergens op, als je droog bent en je hebt goed ontwikkelde obligues ziet dit er juist mooi uit en lijk je echt niet dik door.

Als de TS gewoon wat beter na zou denken zou hij snappen dat het door een hoog BF komt.

Maargoed, veel succes met "de bovenste 2 abs trainen". Pas op dat je je obligues niet te veel belast, anders lijk je dik net zoals bij die onderkin en borsten die je krijgt van het bankdrukken.

Dat deze troll zo veel aandacht krijgt snap ik niet

dit meot gewoon een grap zijn...

zal ook nooit zeggen ze niet te trainen.. misschien iets minder en meer cardio voor je vet te verlagen

Ja iedereen weet eigenlijk al wat het antwoord op dit topic is.. ga eerst maar eens je bf flink verlagen en een jaartje trainen, en kom dan terug als je spieren nog steeds de reden zijn voor je dikkere voorkomen! Komop mensen kijk zijn schema, daaruit blijkt dat hij absoluut geen beer is.. bij lange na niet zelfs, dus blijft de enige andere mogelijkheid met 1,69 en 96 kg over: Hij is gewoon moddervet.

• Topic Starter Topic Starter
@Baloo

Side bends heb ik nooit eens gedaan,puur een gevolg van crunches en varianten hierop. 3XL zei trouwens dat de squat volstond en geen gerichte buikspiertraining nodig is,ik zie er verder toch niks van(abs)

@Woopy

Moet ik nog uitzoeken :cool:.

Bij (ik denk dat men ze 30 degrees crunches noemt) crunches met een kleine rom(haast minireps) waar de onderug op de grond blijft worden de obliques niet(of amper) belast. Echt heel effectief is het niet,maar de 4/8 bovenste worden wel getraind.

Raar genoeg voel ze ik bij triceps lat pushdowns veel meer,weet iemand misschien hier een variant op,maar dan meer op de abs gericht?

@Fiezefur

Ik ben niet van plan om mijn BF drastisch te doen verlagen,de problematiek zou blijven bestaan bij 83-88 kg. Ik kan heel wat meer pakken dan blijkt uit mijn log,train momenteel erg stict en traag met high-rep ranges. Ik tracht ook de spiergroepen zoveel mogelijk te isoleren bij bepaalde oefeningen,daarom ook minder gewicht. DL is iets anders,doe ik nu gewoon voor de eerste keer.

You're fat, you're fat!

Hoe?

Mijn obliques worden te veel getraind door mijn uit crunches en reverse crunches bestaande ab routine,hierdoor lijk ik dikker. Moet dit zien te voorkomen en mijn abs blijven trainen ..maar hoe?

ok

@Fiezefur

Ik ben niet van plan om mijn BF drastisch te doen verlagen,de problematiek zou blijven bestaan bij 83-88 kg. Ik kan heel wat meer pakken dan blijkt uit mijn log,train momenteel erg stict en traag met high-rep ranges. Ik tracht ook de spiergroepen zoveel mogelijk te isoleren bij bepaalde oefeningen,daarom ook minder gewicht. DL is iets anders,doe ik nu gewoon voor de eerste keer.

ok

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ok

Haha, dit kan toch niet serieus zijn?
Wat een immense obliques en dan die dubbel kin, duidelijk door het bangkdrukken.

Laatst bewerkt:
Whahaa wat een gespierde onderkin:eek:
Maar u zegt wel dat u wat gecontroleerd uw oefeningen pakt, maar of deze gewichten hebben bijna geen nut voor u of je kunt maximaal een paar kilo meer pakken als u het snel doen...

Oftewel dit is lulkoek en u zoekt gewoon excuses om uw spekheid goed te praten door te zeggen dat u voller lijkt door gigantische spiermassa's die onder een minuscule laag vet zitten.

:roflol:!!!!!!

Waarom is deze gast nog niet gebanned? Mods liggen te slapen...

heerlijk, lig iedere keer weer dubbel om ts zn posts.
vraag me af van wie hij een kloon is eigenlijk.

Nouja hij doet opsich niet veel fout.. hij is volgens mij alleen verschrikkelijk naïef!

Volgens mij is het sniperx

• Topic Starter Topic Starter
Haal alles even maar uit de context en plaats er dan nog wat fototjes bij.. ja hoor..erg amusant...

Whahaa wat een gespierde onderkin:eek:
Maar u zegt wel dat u wat gecontroleerd uw oefeningen pakt, maar of deze gewichten hebben bijna geen nut voor u of je kunt maximaal een paar kilo meer pakken als u het snel doen...

Oftewel dit is lulkoek en u zoekt gewoon excuses om uw spekheid goed te praten door te zeggen dat u voller lijkt door gigantische spiermassa's die onder een minuscule laag vet zitten.

???

Uw zinsconstructie trekt nergens op,heb dit 3x ofzo moeten herlezen alvorens er enig vat op te krijgen(en denk nog steeds dat ik het niet helemaal goed snap).

Ik kan meer gewicht pakken,wel bij een snellere uitvoering en lagere repranges,ik doe dit gewoon niet omwille van verschillende bijeffecten die ik ervan zou kunnen ondervinden en al trouwens heb ondervonden.

Pardon? ...

Mijn spekheid?

Ik heb nooit iets over gigantische spiermassa's of een minuscule laag vet beweerd. Wanneer mijn obliques in spiermassa toenemen;wel te verstaan met mijn huidig vetpercentage;dan lijk ik gewoon dikker. Wat is hier zo moeilijk aan? Ik heb er zelfs een foto bij gepost van iemand met een lager verpercentage.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven