XXL Nutrition

Abs trainen zonder obliques mee te trainen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bent gewoon te dik, dit heeft geen **** met je oblique te doen..

Doen = doet, nu is het leesbaarder naar mijn mening ;) Maar door uw eigen zinsopbouw en vraagstelling nodigt u uit om de conclusie te trekken dat u erg gespierd bent die toch dik lijkt door een kleine laag vet die zwaar opgezwollen lijkt door uw spieren.

• Topic Starter Topic Starter
Doen = doet, nu is het leesbaarder naar mijn mening ;) Maar door uw eigen zinsopbouw en vraagstelling nodigt u uit om de conclusie te trekken dat u erg gespierd bent die toch dik lijkt door een kleine laag vet die zwaar opgezwollen lijkt door uw spieren.

Hmmm ... Mij lijkt het gewoon een erg voor de hand liggende conclusie om dan maar even '' Je bent gewoon dik of u bent uw eigen spekheid goed aan het praten'' te kunnen roepen (en blijkbaar is dit erg leuk?)

Ik merk juist dat ik dikker lijk naarmate mijn obliques in spiermassa toenmen(voorlopig nog beperkt,moet wel een manier vinden om die spiermassa terug te verliezen) en dit wil ik vermijden.

Kijk, ik wil je nu niet beledigen, maar uit je topics leid ik af dat je
- borsten krijgt
- een onderkin krijgt
- je buik dikker lijkt te worden
Dan moet je toch echt eens gaan kijken of je niet gewoon dikker aan het worden bent of je vetpercentage aan het verhogen is.

Hmmm ... Mij lijkt het gewoon een erg voor de hand liggende conclusie om dan maar even '' Je bent gewoon dik of u bent uw eigen spekheid goed aan het praten'' te kunnen roepen (en blijkbaar is dit erg leuk?)

Ik merk juist dat ik dikker lijk naarmate mijn obliques in spiermassa toenmen(voorlopig nog beperkt,moet wel een manier vinden om die spiermassa terug te verliezen) en dit wil ik vermijden.

Het antwoord is simpel: Je lijkt niet dikker door grotere obliques.. jij lijkt dikker door een laag vet. Het antwoord is dus gewoon niet het stoppen met trainen van de obliques maar vet verliezen. Zo simpel is het.

Kijk, ik wil je nu niet beledigen, maar uit je topics leid ik af dat je
- borsten krijgt
- een onderkin krijgt
- je buik dikker lijkt te worden
Dan moet je toch echt eens gaan kijken of je niet gewoon dikker aan het worden bent of je vetpercentage aan het verhogen is.

Het antwoord is simpel: Je lijkt niet dikker door grotere obliques.. jij lijkt dikker door een laag vet. Het antwoord is dus gewoon niet het stoppen met trainen van de obliques maar vet verliezen. Zo simpel is het.

Ik ben ''dik'' door mijn vetpercentage,doch lijk nog DIKKER als bepaalde spieren in massa toenoemen onder mijn vetlaag. Dit lijkt me vrij simpel toch?

Nu wil/kan/zal ik voorlopig niet zoveel vet verliezen,daarom lijkt het ''niet trainen van mijn obliques,flat bench en flies etc..'' de voorlopig enige aanneembere optie,want ik zie er namelijk in mijn huidige lichaamsvorm SLECHTER door uit.

Ik ben niet van plan om xx-aantal maanden met borsten,enorme lovehandles en een gigantische onderkin rond te lopen,alleen omdat ik later toch wel zal cutten...

Ja dat snap ik, maar je wilt dan toch niet je spieren niet laten groeien omdat je dan wat dikker lijkt voor een tijdje?? Pak dan je vet aan daar heb je toch veel meer aan!

Ja dat snap ik, maar je wilt dan toch niet je spieren niet laten groeien omdat je dan wat dikker lijkt voor een tijdje?? Pak dan je vet aan daar heb je toch veel meer aan!

Ik heb zin om groter te worden,niet om te cutten(voorlopig toch). Ik voel me er niet gemotiveerd voor en bulken is gewoon leuker! Ik probeer wel lichtjes mijn Bf wat te doen dalen of zeker constant te houden in hoeverre dat mij mogelijk is.

Verder heb ik niet zoveel aan abs en (middle/lower) pecs;mijn Bf zal toch nooit zo laag zijn zodat deze spieren er mooi zullen uitkomen

Je wilt groter worden, maar nu je groter lijkt door toename in spiermassa (waarvoor je traint toch???) is het weer niet goed? Volgens mij is jou profiel gewoon een hoax want je doet het er gewoon om.

Je wilt groter worden, maar nu je groter lijkt door toename in spiermassa (waarvoor je traint toch???) is het weer niet goed? Volgens mij is jou profiel gewoon een hoax want je doet het er gewoon om.

Mijn profiel is geen hoax. Ik wil groter worden,maar niet dat het als effect heeft dat ik vetter lijk,ik heb al te maken met lovehandles;in combinatie met getrainde obliques is dit gewoon ..niet zo mooi (zie foto op pagina 1.). Is dit nu zo moeilijk om te begrijpen!?

Da's logisch als je iets traint wordt het groter...

Je moet je zijkantjes ook gewoon niet trainen op kracht eventueel op zo'n draaischijf zonder weerstand en dan veel herhalingen... die tip kreeg ik en bij mij werkt het ook goed

Dus, je wil niet zakken in vet, maar je wil er ook geen vet bij, en je wil er ook geen spiermassa bij want dan lijk je ook dikker. Wat wil je dan eigenlijk ???

Bulken is niet eens nodig. Je weegt 100kg.. kan je wel even op teren

Bulken is niet eens nodig. Je weegt 100kg.. kan je wel even op teren

Leg uit?

@woopy

Bijkomen in spiermassa,wat vet verliezen zonder echt doelgericht te ''cutten''..en gewoon voorkomen dat ik door de combinatie van mijn huidig BF en aanwinst in spiermassa er slechter uit zal zien. Dit is dus alleen het geval met mijn borst en buik(obliques)..

Nogmaals, je wilt bulken terwijl je al 100kg weegt, vervolgens ga je zeuren dat je dikker begint te lijken, dan vraag je hoe je van dit effect af komt, men zegt dat je dan moet cutten, dan zeg je dat je niet (flink) wilt/kan/zal dalen in bf, nog steeds vind je jezelf te dik, maar je wilt er wel beter uit zien, wat met deze oefeningen niet kan voor jou blijkbaar.

Nou blijft er maar een ding over natuurlijk: Flink je bf verlagen, goed je spieren doortrainen, en niet zo zeuren over tijdelijk resultaat maar naar de sportschool gaan!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven