Fitness Seller

Acteurs en Fitness (voor films)

Veel tijd om je volledig te focussen op het trainen
+
Veel geld voor goede voeding
+
Veel geld voor iemand die al je eten voor je klaarmaakt
+
Veel geld voor een goede personal trainer
+
Veel geld voor een personal trainer die elk stapje van het trainen heel goed bijhoudt
+
Veel geld voor AAS
+
Genoeg tijd om te slapen
=
Jij wordt een best.

ik heb dat allemaal niet:o

dat verklaart een hoop....

Het idee dat je een paar miljoen krijgt als je maar genoeg spiermassa kweekt voor de rol is ook altijd een pluspuntje... dan ga je denk ik net iets harder trainen.

voor 10 miljoen dollar zet jij ook wel die spuit in je kont ;) Acteurs moet je zien als jojo's..

• Topic Starter Topic Starter
Nog een voorbeeld is Sylvester Stallone. In zijn laatste film Rocky Balboa, zie je een prachtig lichaam voor iemand van in de 60!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kun je het voorstellen, zo er uit te zien op je oude dag? :D

Hij beweerde naturel te zijn, althans dat las ik een tijdje geleden in een interview dat ging over de film Rocky Balboa. Gezond eten en sporten was zijn tip. Nu las ik het onderstaande bericht een tijdje geleden en toen viel me zijn woorden wel een beetje tegen. Uiteraard had ik al het vermoeden dat deze man iets gebruikte aangezien zo'n godelijk lichaam voor zijn leeftijd bijna onmogelijk is. Maar dan nog, nu maakt hij zichzelf ongeloofwaardig terwijl dat nergens voor nodig was. Wellicht kan de beste man het niet verkroppen dat hij ouder wordt, ik kan het me voorstellen!

De Amerikaanse filmster Sylvester Stallone wordt verdacht van het smokkelen van menselijke groeihormonen. Hij is dinsdag in Australië aangeklaagd.

De 60-jarige filmster uit onder meer Rocky (I tot en met VI) en Rambo was niet aanwezig toen de openbaar aanklager zijn aanklacht bekendmaakte. Stallone zou in februari 48 flacons met spierversterkende middelen in zijn bagage hebben gehad, waarna hij werd aangehouden op het vliegveld van Sydney.

Als Stallone schuldig wordt bevonden, hangt hem een boete van 110.000 Australische dollars (65.000 euro) boven het hoofd. De acteur heeft steeds gezegd dat er sprake is van een misverstand.

Nog een voorbeeld is Sylvester Stallone. In zijn laatste film Rocky Balboa, zie je een prachtig lichaam voor iemand van in de 60!

http://www.sylvesterstallone.com/frontpage/photogallery/slygym.jpg

Kun je het voorstellen, zo er uit te zien op je oude dag? :D

Hij beweerde naturel te zijn, althans dat las ik een tijdje geleden in een interview dat ging over de film Rocky Balboa. Gezond eten en sporten was zijn tip. Nu las ik het onderstaande bericht een tijdje geleden en toen viel me zijn woorden wel een beetje tegen. Uiteraard had ik al het vermoeden dat deze man iets gebruikte aangezien zo'n godelijk lichaam voor zijn leeftijd bijna onmogelijk is. Maar dan nog, nu maakt hij zichzelf ongeloofwaardig terwijl dat nergens voor nodig was. Wellicht kan de beste man het niet verkroppen dat hij ouder wordt, ik kan het me voorstellen!

Was volgens mij ook een misverstand.

Mij is altijd vertelt dat je maximaal 12 dient te doen voor spieropbouw (ongeveer). 20 of meer is juist voor uithoudingsvermogen en afvallen.

Hangt van de persoon af, sommiga gainen ook goed op 15.

Door krachttraining zul je niet afvallen, 50 reps legpress gaan doen hoort ook bij krachtraining, dus geen cardio.

NU EEN GOUDEN TIP: Instructeurs zijn een soort boemannen, bij ons geven ze iedereen 15 reps schema met dezelfde oefeningen en 70% apparaten.

damn die kerel in de beginpost :eek:

in ameican psycho staat hij goed droog

Zag de naam 300 voorbij komen. De gasten van 300 trainden bij gym jones, daar worden ze in ieder geval stevig aangepakt op een soort van crossfit manier, en hoor je hoe ze te werk gingen. En voor een enkele tienduizenden dollars, wie is er dan niet super gemotiveerd om binnen no-time een superlichaam te kweken? Beetje zinnen leren, en trainen, eten en slapen.. Het eerste stukje dus ff over wat de know-it-all's allemaal zeggen, dan bewijst gym jones het tegendeel (althans, een mooie weerlegging) in 't volledige artikel (link.)

Here are a few quotes pulled from the forum of a website, whose owner also purports to have an idea about what it took for the guys to do what they did. Not that his imagination is wrong, he just doesn’t know. Plenty of other quotes may be pulled from know-it-all fitness sites but these few offer the fodder needed for the rant that follows.

“Many of you will know from your own experiences (and common sense) that 8 weeks of training will not transform you from a normal guy into the actors in 300. Nor will 2 or 3 years without roids. Sorry, but thats just the way it is.”

“The actors in 300 are not normal guys, they all will have trained and juiced for years before this and have already been massively well developed.”

“Note, these guys didn't get this athletically trimmed in a couple months. 6 months minimum with diet.”

“Anyone who thinks that these guys went from "normal" to what they were in the film in anything less than years is very naive, probably through no real fault of there own... Furthermore the vast majority if not all of them will have taken steroids”

“No amount of training, bodybuilding or otherwise, would allow you to develop a physique anywhere near as good as these guys without gear. Go to your local gym and see how many people come close.”

Volledige artikel

Een acteur met (naar mijn idee) een geweldig fysiek: Dwayne "the Rock" Johnson

eens kijken dat wat meneer pitt gaat doen voor de film he-man..

heb begrepen dat ze pitt daarvoor willen hebben, maar dan moet ie wel even aankomen... aankomen in VVM uiteraard

• Topic Starter Topic Starter
eens kijken dat wat meneer pitt gaat doen voor de film he-man..

heb begrepen dat ze pitt daarvoor willen hebben, maar dan moet ie wel even aankomen... aankomen in VVM uiteraard

En Edward Norton in de komende nieuwe Hulk film. Zal hij ook wel wat flink voor moeten bulken (en spuiten..) ;)

Terug
Naar boven