MuscleMeat

Acteurs en Fitness (voor films)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze is Hugh Jackman voor zijn nieuwe film Wolverine, toen ik die zag dacht ik ook, hrm ja, daar is ook een spuitje gezet. Al was hij nooit zo'n kleine jongen.

Trouwen Sly is gepakt in Thailand meen ik met groeihormoon, dus clean... dacht het niet.

steroid gebruik bij hollywood acteurs & artiesten ligt erg hoog, heb er overlaatst nog iets over gelezen, zal het eens opzoeken als k het nog vind. gebruikers waren oa justin timberlake, timbaland van artiesten en onder andere christian bale bij de acteurs

Vreemd idee dat de acteurs zonder steroids ook elke avond achter de kwark zitten.. tenminste.. dat moet haast wel toch?

Tsjah 1 kuurtje voor een rol 1 keer per 3 jaar ofzo kan toch niet zoveel kwaad.

Als ik miljhoenen kreeg voor een filmrol had ik de spuit er ook genadeloos ingedrukt.

Ha lol. De acteurs van 300 zijn gefotoshopt. Laten we daar geen misverstand van maken.
:)

Hier een lijstje van enkele hollywoodsterren die gelinkt worden met anabolen en waarom.

Hugh Jackman is idd nog een serieus pak breder geworden, maar ligt niet aan steroids denk ik.
Als je hem ziet in gewone intervieuws is hij niet zo abnormaal breed hoor.

Laatst bewerkt:
Acteurs zijn winny freaks

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hugh Jackman ziet er goed ripped uit. Mooi fysiek en eerlijk gezegd denk ik niet dat hij voor de film Wolverine heeft hoeven te spuiten.

Dit is toch wel mijn top 3 onder die acteurs hoor.

1.Hugh Jackman
2.Mark Wahlberg
3.Christian Bale

Volgens mij hebben ze een Neanderthaler losgelaten op de set van Prince of Persia;

....oh nee.. wacht... het is Jake Gyllenhaal. :D

In de kranten werd al gesproken over een bodybuilder, maar dat vind ik persoonlijk wel meevallen. Hij ziet er sterk/flink uit, maar op de een of andere manier mis ik iets wat Hugh Jackman wel heeft.

Hugh Jackman ziet er idd wel fors uit op die foto aan het strand.
Had in de humo gelezen dat hij voor de voorbereiding op zijn film Wolverine 5 dagen per week gewichtoefeningen deed en dit telkens 2 uur per dag.
Er stond wel niet bij hoelang deze voorbereiding duurde.
Ik vermoed dat hij voor de film zijn benen niet getraind heeft.
Of hij iets "verboden" heeft gepakt weet ik niet.
Verder at hij een proteinerijk dieet wat wil zeggen, eten om de 3 uren en dit 6x per dag
Hij mocht wel geen brood eten wat ik vreemd vind ?

wat dachten jullie van dwayne johnson en terry crews die hebben toch echt een super fysiek, [Link niet meer beschikbaar] / [Link niet meer beschikbaar]

Van Terry Crews mag toch wel worden aangenomen dat hij soms de spuit er in zet. Het is althans voor mij overduidelijk in sommige films waarin hij speelt. Desalniettemin heeft hij een bruut fysiek waar die terecht mee mag lopen pronken. :D

als zij jou een paar miljoen aanbieden ga je ook 4 maanden vol trainen en aan de AAS. daarna kappen de meeste toch weer kijk maar naar die gozer uit spiderman die zag er ook effe ripped uit die film 1 maand later als een pudding

Hugh Jackman ziet er idd wel fors uit op die foto aan het strand.
Had in de humo gelezen dat hij voor de voorbereiding op zijn film Wolverine 5 dagen per week gewichtoefeningen deed en dit telkens 2 uur per dag.
Er stond wel niet bij hoelang deze voorbereiding duurde.
Ik vermoed dat hij voor de film zijn benen niet getraind heeft.
Of hij iets "verboden" heeft gepakt weet ik niet.
Verder at hij een proteinerijk dieet wat wil zeggen, eten om de 3 uren en dit 6x per dag
Hij mocht wel geen brood eten wat ik vreemd vind ?

http://www.bodybuilding.com/fun/hugh_jackman_6_day_workout.htm

als zij jou een paar miljoen aanbieden ga je ook 4 maanden vol trainen en aan de AAS. daarna kappen de meeste toch weer kijk maar naar die gozer uit spiderman die zag er ook effe ripped uit die film 1 maand later als een pudding

Ripped zeker. Had alleen nog wat meer spiermassa mogen hebben voor de rol van Spiderman. Christian Bale weet tenminste van wanten in Batman. ;)

Gisteren wat screenshots geschoten van Batman Begins met daarin Christian Bale. Met zo'n fysiek als hem zou ik al erg blij zijn. Hij is iets buffer en staat ook wat droger dan ik. Ik schat zijn vetpercentage daar zo'n 10%?

Terug
Naar boven