AndroidHealthClinic

Acteurs en Fitness (voor films)

Goed te zien dat topic terug is

Die foto's van Christian Bale zijn idd extreem!

Zelf vind ik altijd dat Edward Norton een goede bouw heeft in History X. Zeker als je 'm vergelijkt me andere films (Rounders, Painted Veil)

Zijn antwoord op een vraag over hoe hij dit bereikt heeft:
"Arnold Schwarzenegger called to ask if I'd done a cycle of the juice (steroids) to accomplish the transformation," admits Norton. "All I did was eat and work out non-stop for three months. I gained 30 pounds of muscle."

Toch wel mijn streven dit :cool:

En "300"... prachtige film natuurlijk om te zien. Zitten heel wat uurtjes training in al die Spartans.
Leuke is wel dat het mensen aan zet tot fitnessen van wat ik zo hoor.

Zag de naam 300 voorbij komen. De gasten van 300 trainden bij gym jones, daar worden ze in ieder geval stevig aangepakt op een soort van crossfit manier, en hoor je hoe ze te werk gingen. En voor een enkele tienduizenden dollars, wie is er dan niet super gemotiveerd om binnen no-time een superlichaam te kweken? Beetje zinnen leren, en trainen, eten en slapen.. Het eerste stukje dus ff over wat de know-it-all's allemaal zeggen, dan bewijst gym jones het tegendeel (althans, een mooie weerlegging) in 't volledige artikel (link.)

Here are a few quotes pulled from the forum of a website, whose owner also purports to have an idea about what it took for the guys to do what they did. Not that his imagination is wrong, he just doesn’t know. Plenty of other quotes may be pulled from know-it-all fitness sites but these few offer the fodder needed for the rant that follows.

“Many of you will know from your own experiences (and common sense) that 8 weeks of training will not transform you from a normal guy into the actors in 300. Nor will 2 or 3 years without roids. Sorry, but thats just the way it is.”

“The actors in 300 are not normal guys, they all will have trained and juiced for years before this and have already been massively well developed.”

“Note, these guys didn't get this athletically trimmed in a couple months. 6 months minimum with diet.”

“Anyone who thinks that these guys went from "normal" to what they were in the film in anything less than years is very naive, probably through no real fault of there own... Furthermore the vast majority if not all of them will have taken steroids”

“No amount of training, bodybuilding or otherwise, would allow you to develop a physique anywhere near as good as these guys without gear. Go to your local gym and see how many people come close.”

Volledige artikel

Idd vette training van die manne
YouTube - '300' Training Video

• Topic Starter Topic Starter
Mark Wahlberg is een van mijn favoriete filmhelden. Een prachtig lichaam en vooral zijn armen zijn bruut. Kijk naar de film Shooter die net uit is en je zult versteld staan.. :D Geen Calvin Kleinn koppie meer, maar een echte blanke pit. :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik neem aan dat zijn armen naturel (na veel trainen) te bereiken zijn? Zo zou ik ze graag willen hebben, niet te overdreven maar zeer goed aanwezig. Overigens heeft hij ook een goede borst en buikspieren getraind in de film, kon er helaas geen huidige foto van vinden.

Binnekort komt een nieuwe film van hem uit, 'The Fighter' waarin hij gaat boksen, ben zeer benieuwd!

als je dit niet natural kunt bereiken is het triest met je gesteld...

btw lijkt linkerarm nou zoveel kleiner?

idd hele vette training :D

Zag de naam 300 voorbij komen. De gasten van 300 trainden bij gym jones, daar worden ze in ieder geval stevig aangepakt op een soort van crossfit manier, en hoor je hoe ze te werk gingen. En voor een enkele tienduizenden dollars, wie is er dan niet super gemotiveerd om binnen no-time een superlichaam te kweken? Beetje zinnen leren, en trainen, eten en slapen.. Het eerste stukje dus ff over wat de know-it-all's allemaal zeggen, dan bewijst gym jones het tegendeel (althans, een mooie weerlegging) in 't volledige artikel (link.)

Het enige verschil op die foto's in het artikel is dat ze een stuk droger zijn geworden. In massa nauwelijks verschil.

Mark Wahlberg is een van mijn favoriete filmhelden. Een prachtig lichaam en vooral zijn armen zijn bruut. Kijk naar de film Shooter die net uit is en je zult versteld staan.. :D Geen Calvin Kleinn koppie meer, maar een echte blanke pit. :cool:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik neem aan dat zijn armen naturel (na veel trainen) te bereiken zijn? Zo zou ik ze graag willen hebben, niet te overdreven maar zeer goed aanwezig. Overigens heeft hij ook een goede borst en buikspieren getraind in de film, kon er helaas geen huidige foto van vinden.

Binnekort komt een nieuwe film van hem uit, 'The Fighter' waarin hij gaat boksen, ben zeer benieuwd!

ik vind dat hij een goeie biceps en borst heeft,maar traint hij eigenlijk rug en schouders,want die vind ik nogal zwak ogen eigenlijk...

Door die dunne onderarmen lijkt het net een synthol biceps

13.jpg

Inderdaad, die armen van die Braziliaanse gozer zien er gewoon niet uit, totaal niet in verhouding met de rest van het lichaam. Ranzige troep in je lichaam, en maar patsen met je maten. Priceless..! :rolleyes:

Hahahahaha dat hoofd van die nerd ook...ahahahah wat een trieste gozert.:roflol:

Dolph Lundgren:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

It was in the military when Dolph first came in contact with the martial arts. Five years later, Dolph had become a World-Class competitor in Japanese Karate and was deeply involved with a discipline that was to become an important part of his life.

He was European Heavyweight Karate Champion in 1980-81.

Australian Heavyweight Karate Champion in 1982.

Born in 1957, but claims birthdate of 1959. Lol! :D

Height: 1.94 +-

Mooi fysiek had die man!

Dit topic is in navolging van die uit 2005 waar niet meer op gereageerd kon worden.

Mijn grote held als acteur is nog steeds Christian Bale. Niet alleen vanwege zijn acteertalent maar ook vanwege zijn inzet tot extreme fysieke prestaties voor een rol.

Eerst 30 kilo afvallen voor de film The Machinist en vervolgens weer als een gek spieren kweken voor de nieuwe Batman film die daarna geproduceerd werd.

http://aycu40.webshots.com/image/14319/2005777794693811523_rs.jpg

Vergelijk dit maar eens, heb ik echt respect voor. :eek: :cool:

Overigens had hij ook een mooi lichaam gekweekt in de film American Psycho (2000).

http://www.filmkrant.nl/av/org/filmkran/archief/fk268/americanpsycho.jpg

(Screenshot American Psycho)

Dit schreef hij over zijn training.

I tend to enjoy going down to the pub far more than going to the gym, so it was very unnatural for me. I just had to convince myself that I loved it, which was the most difficult thing about playing this part. Working out is incredibly boring. I swear its true that the bigger your muscles get, the fewer brain cells you have. I found I had to stop thinking when I was in the gym because if I thought about it, I'd realize how ridiculous it was that I was pumping iron when I could've been out having a drink and a cigarette and enjoying some lunch. I did three hours a day for six weeks with a personal trainer and some time before that. I ate an awful lot during training and then almost nothing during filming."

Waarom ik dit post? Omdat ik het wel interessant vind hoe die mensen hun lichaam trainen, uiteraard met begeleiding maar het is gewoon mooi (soms tegen het ziekelijke aan) om te zien.

Wat ik me wel afvraag is of dit nog puur natuur is. Ze spelen immers maar een rol voor een film, op de natuurlijke manier zo'n massa kweken neemt behoorlijk veel tijd in beslag, en tijd is iets waar ze niet veel van hebben.

Vraag me af wat zn status is geweest tijdens die film american psycho, weinig massa volgens mij maar wel retedroog

Chris Evans speelt onder andere in Street Kings en Fantastic Four

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er goed afgetrained uit. Vraag me alleen of hij naturel is.. ;)

Als je dat natural niet kan halen heb je toch echt een probleem.

Jason Statham

Enige tijd geleden Death Race gezien en die Jason Statham heeft me daar toch een prachtig fysiek! En nog droog ook! :eek::cool:

statham2.jpg

Helaas is het op deze foto niet echt goed te zien, maar hij heeft flinke rugspieren en biceps.

In transporter 3 heeft ie een gruwelijk droog lichaam.

Terug
Naar boven