AndroidHealthClinic

aders op mijn biceps laten zien

• Topic Starter Topic Starter
nog meer tips????:o

laatste keer dat ik het zeg bruna dikke viltstift €2,50

This thread smells gay .

13 jaar en lullen over aders train ze eerst want hetgeen dat jij armen noemt noe ik spaghetti gewoon blijven doordoen en die komen vanzelf na 10000 keer ze gepumpd te hebben zullen ze wel uitkomen grtz

lager vet + groeien, komt vanzelf wel
en als je al vanaf je 10e traint? :P lijkt me niet dat je echt serieus hebt getraind

k man, hard trainen, veel eten, veel slapen en komt wel goed
die adertjes komen vanzelf, kdeed dumbbellrows en opeens dikke ader op mn biceps en nu is die bijna altijd zichtbaar :/ nu zeg ik niet dat dumbbellrows de oefening is aders he :P

Gast, geniet van je jeugd; kijk pokémon en trek je stiekem af. Lees je even een paar jaartjes in en begin serieus met een goed voedings + trainingsschema rond je 15e. Admins, gooi gewoon een slotje op dit soort topics, stop met advertenties op superdudes.nl. We krijgen teveel 13 jarige roffe biceps topics.

gast, geniet van je jeugd; kijk pokémon en trek je stiekem af. Lees je even een paar jaartjes in en begin serieus met een goed voedings + trainingsschema rond je 15e. Admins, gooi gewoon een slotje op dit soort topics, stop met advertenties op superdudes.nl. We krijgen teveel 13 jarige roffe biceps topics.

jow bedankt voor alle reacties ik heb genoeg info.

"kijk pokémon en trek je stiekem af" :D
komt bij iedereen wel bekend voor

"kijk pokémon en trek je stiekem af" :D
komt bij iedereen wel bekend voor

Tuurlijk, kom op man op 13 jarige leeftijd denk je toch niet aan aders op je biceps. Ik keek toen nog in mijn beertjes pyama naar o.a. Samurai Pizza Cats en trok me stiekem af onder de douche.

tuurlijk, kom op man op 13 jarige leeftijd denk je toch niet aan aders op je biceps. Ik keek toen nog in mijn beertjes pyama naar o.a. Samurai pizza cats en trok me stiekem af onder de douche.

nou ik vind het wel belangrijk .
Ik droom nou 1maal van grote biceps
en als ik dat nou wil waarom zou je dat dan tegen willen houden???

Ik hou helemaal niks tegen, ik geef je alleen advies. Gewoon veel biceps curls doen, het liefst met zoveel mogelijk gewicht. Dan moet het vast wel lukken om een grote biceps te krijgen!!11

Terug
Naar boven