Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Correct, maar dat is net als de nano en metcon een allround schoen met minimale heel drop.Jij was erg te spreken over UA TriBase Reign 2, @Mentat?
Ieder jaar een nieuwe, bij de nano's zijn ze al bij 13 (X3).
wel blij met deze:Mijn huidige schoenen (Powerlift 3) zijn aan vervanging toe. Ik er best tevreden over en draag ze bij alle oefeningen behalve conv. DL. Ik neig er naar om gewoon de Powerlift 5 te kopen, maar misschien heeft iemand nog een aanrader is dezelfde prijsklasse.
Ik heb nog powerlift3 liggen die als nieuw zijn. Doe eigenlijk alles op platte schoenen. Maat 44 denk ik, weet niet welke maat je hebt.Mijn huidige schoenen (Powerlift 3) zijn aan vervanging toe. Ik er best tevreden over en draag ze bij alle oefeningen behalve conv. DL. Ik neig er naar om gewoon de Powerlift 5 te kopen, maar misschien heeft iemand nog een aanrader is dezelfde prijsklasse.
43 1/3Ik heb nog powerlift3 liggen die als nieuw zijn. Doe eigenlijk alles op platte schoenen. Maat 44 denk ik, weet niet welke maat je hebt.
Is wel een UK webshop volgens mij, komt daar tegenwoordig geen BTW meer bovenop en gezeik met terugsturen?
Zit nog in tenerife tot vrijdag. Zal eens checken, niet 100% zeker of het 43.5 of 44is. Mocht je nog nieks gekocht hebben bericht ik je wel ff en zie ik wel of je intresse hebt.
Enkel en alleen verzendkosten.Is wel een UK webshop volgens mij, komt daar tegenwoordig geen BTW meer bovenop en gezeik met terugsturen?
Ik denk nooit aan zoiets. Ik heb ze besteld.Retourneren is niet nodig want je kan het voor hetzelfde bedrag, of iets meer, verkopen op Vinted. Want de tags dat het een afgeprijsd artikel is hangen er altijd aan. Even wegknippen en online gooien.![]()
Het zijn dus prima allround schoenen voor beentraining? (squat, deadlift,...)
Ik denk het wel.Het zijn dus prima allround schoen voor beentraining? (squat, deadlift, presses...)