Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke en wil je laten weten hoe ze bevallen?dankzij deze thread nieuwe liftschoenen besteld, stelletje influencers 😌
Powerlifts, en ik zal het laten weten
Ga ik doen, ik ga nie meer squatten op Maxjes, desnoods op sokken als ik nog geen andere shoes heb.Air Max squatten onmiddellijk mee stoppen, liever op All Stars, Vans of zaalvoetbalschoenen.
Geen schoene met demping gebruiken, geen Air Max of hardloopschoenen.
Doe jezelf een plezier!
Zojuist besteld ;Air Max squatten onmiddellijk mee stoppen, liever op All Stars, Vans of zaalvoetbalschoenen.
Geen schoene met demping gebruiken, geen Air Max of hardloopschoenen.
Doe jezelf een plezier!
Ik heb die five fingers net even gecheckt, ziet er echt apart uit man zo met die tenen, nog nooit zoiets gezien.Ik zweer bij barefoot; train nu op fivefingers met vibram zool. M’n Adidas schoenen staan stof te happen.
Hoe kom je ook op het idee?

Is niet voor de looks nee 🫢 mijn voeten zijn er veel beter door gaan staan en qua teenbeweging en stabiliteit. Wel wennen in het begin.Ik heb die five fingers net even gecheckt, ziet er echt apart uit man zo met die tenen, nog nooit zoiets gezien.
Ik vind het er wel vet uitzien maar het gaat er natuurlijk om dat ze praktisch zijn, dat zijn ze volgens mij zeker wel.
Kga vrijdag weer squatten, dan dus zonder schoenen als de nieuwe nog niet bezorgd zijn. Ik doe 't nie meer op Air Max in ieder geval.
Ik hoor over 5-vingers en ook Vivo barefoot vaak wel positieve verhalen. Met name van mensen die aan circuittraining, crossfit-achtige dingen enzo doen.Is niet voor de looks nee 🫢 mijn voeten zijn er veel beter door gaan staan en qua teenbeweging en stabiliteit. Wel wennen in het begin.
Precies, ikzelf heb ingezakte platvoeten die niet echt platvoet zijn maar wel inzakken tijdens het lopen, als ik mijn voeten en voetstand vergelijk met die van mijn vriendin dan zie ik wel een verschil, die van haar zakken niet door en die van mij wel.Tussendoor gewoon een tipje;
Als je graag op blote voeten/zachte schoenen en dergelijke (wilt gaan) squat, check dan eerst of je geen 'platte voeten' hebtjust in case
![]()
Inlegzooltjes kunnen ook helpenPrecies, ikzelf heb ingezakte platvoeten die niet echt platvoet zijn maar wel inzakken tijdens het lopen, als ik mijn voeten en voetstand vergelijk met die van mijn vriendin dan zie ik wel een verschil, die van haar zakken niet door en die van mij wel.
Echter, ga ik morgen weer squatten en heb mijn bestelde Nike powerlift schoenen nog niet binnen, ik heb dus enkel Air Maxjes.....of werkschoenen met een keiharde zool.
Dus het wordt voor mij of op blote voeten/sokken of op mijn werkschoenen squatten, totdat ik mijn nieuwe schoenen binnen heb.
Precies, ikzelf heb ingezakte platvoeten die niet echt platvoet zijn maar wel inzakken tijdens het lopen, als ik mijn voeten en voetstand vergelijk met die van mijn vriendin dan zie ik wel een verschil, die van haar zakken niet door en die van mij wel.
Echter, ga ik morgen weer squatten en heb mijn bestelde Nike powerlift schoenen nog niet binnen, ik heb dus enkel Air Maxjes.....of werkschoenen met een keiharde zool.
Dus het wordt voor mij of op blote voeten/sokken of op mijn werkschoenen squatten, totdat ik mijn nieuwe schoenen binnen heb.
Ja maar dan dus niet in die Air Max lijkt me.
Die heb je ook niet nodig bij krachttraining
Ik heb eigenlijk nooit last daarvan, normaal gesproken loop ik altijd op Air Max, schijnt wel een goede schoen te zijn eigenlijk. Heb nooit ergens last van.Als het echt erg is zou ik kijken voor inlegzooltjes. Ik doe niks meer zonder.
Had zonder inlegzooltjes (podotherapeut op maat gemaakt) lage rugpijn en knie/quad problemen.
Klopt! Ik heb veel last van m’n heup gehad ivm dat ongeval. Ik moest zooltjes. Liep zelfs bij instrumenten makers. M’n been lengte verschil was 2,5cm na de klap. Revalidatiecentrum adviseerde zus. Fysio weer zo.Ik hoor over 5-vingers en ook Vivo barefoot vaak wel positieve verhalen. Met name van mensen die aan circuittraining, crossfit-achtige dingen enzo doen.
Jij doet er ook zware squats enzo mee?
Ik zweer dus bij normaal leren lopen en je voeten sterker maken. Heb m’n zooltjes ook weggegooid. En hier had ik ook ingezakte / platte voeten.Als het echt erg is zou ik kijken voor inlegzooltjes. Ik doe niks meer zonder.
Had zonder inlegzooltjes (podotherapeut op maat gemaakt) lage rugpijn en knie/quad problemen.