Ik sport al +- 1 tot 1,5 jaar vrij regelmatig (gemiddeld 3 x per week) eigenlijk gewoon om een beetje in conditie en beweging te blijven. Ik heb een kantoor baan en zit 40uur per week achter de computer.
Omdat ik het sporten eigenlijk best wel leuk vind wil ik het graag wat serieuzer aan gaan pakken.
Mijn stats op dit moment:
95KG
190cm
+-20 vet
Onderhoudsniveau 3360kcal
Ik wil dus graag eerst in vetpercentage en gewicht wat omlaag en wil ik dus gaan cutten.
Hierbij heb ik ook een voedingsschema gemaakt.
Ik heb deze zorgvuldig samen gesteld door heel wat voedingsschemas op het forum te bekijken en de reacties en op en aanmerkingen die ik in de loop der tijd ben tegen gekomen geprobeerd deze hierin te verwerken.
Ik heb ook geprobeerd zoveel mogelijk van mijn huidige voedingspatroon erin te verwerken zodat het voor mij makkelijk vol te houden is. Het enige wat er eigenlijk verandert tegenover wat ik nu doe:
-Aantal whey shakes toegevoegd verspreid over de dag
-Dextrose toegevoegd voor na de work out
-'s avonds wat kwark en pistachenootjes toegevoegd voor de vetten en eiwitten.
Ik ben even benieuwd of jullie hierop nog op en of aanmerkingen zouden hebben ?
Ik zit er nog aan te denken om tijdens mij lunch af en toe een maaltijd met rijst, kip en groente toe te voegen. Echter doordat dit behoorlijk wat werk is iedere keer ben ik niet van plan dit elke werkdag te doen.
*Voedingsschema even in een .ZIP bestand geupload omdat hij anders groter dan 100kb wordt.
Wat een laag limiet ?
Omdat ik het sporten eigenlijk best wel leuk vind wil ik het graag wat serieuzer aan gaan pakken.
Mijn stats op dit moment:
95KG
190cm
+-20 vet
Onderhoudsniveau 3360kcal
Ik wil dus graag eerst in vetpercentage en gewicht wat omlaag en wil ik dus gaan cutten.
Hierbij heb ik ook een voedingsschema gemaakt.
Ik heb deze zorgvuldig samen gesteld door heel wat voedingsschemas op het forum te bekijken en de reacties en op en aanmerkingen die ik in de loop der tijd ben tegen gekomen geprobeerd deze hierin te verwerken.
Ik heb ook geprobeerd zoveel mogelijk van mijn huidige voedingspatroon erin te verwerken zodat het voor mij makkelijk vol te houden is. Het enige wat er eigenlijk verandert tegenover wat ik nu doe:
-Aantal whey shakes toegevoegd verspreid over de dag
-Dextrose toegevoegd voor na de work out
-'s avonds wat kwark en pistachenootjes toegevoegd voor de vetten en eiwitten.
Ik ben even benieuwd of jullie hierop nog op en of aanmerkingen zouden hebben ?
Ik zit er nog aan te denken om tijdens mij lunch af en toe een maaltijd met rijst, kip en groente toe te voegen. Echter doordat dit behoorlijk wat werk is iedere keer ben ik niet van plan dit elke werkdag te doen.
*Voedingsschema even in een .ZIP bestand geupload omdat hij anders groter dan 100kb wordt.
Wat een laag limiet ?