XXL Nutrition

Advies gevraagd voor Amerikaanse partner! Kennismaking

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
24 mrt 2015
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m76
Hallo allemaal,

ik heb me hier maar aangemeld omdat ik voor mijn Amerikaanse partner wat informatie wil inwinnen.
Ja, hij is de man van de foto, hij voelt zich bijna beschaamd om hier aan te melden, als je alle andere foto's ziet van de mannen:eek:,. maar hey... je moet ergens beginnen zeg ik dan maar. :p

Hij wilt zich binnenkort gaan inschrijven bij een Gym hier bij ons om de hoek, maar dit is een goedkope Gym dus echt professionele informatie krijg je er niet.

Hij wil heel graag gaan trainen tot hij het afgetrainde niveau bereikt als deze man op dit plaatje:

eTddTW7.jpg


Dus, aan alle experts hier;

- Is dit te bereiken met zijn lichaamsbouw etc?
Zo ja, in welke tijdsduur?
Zo nee, waarom niet..? :p

- Heeft iemand hier een voedingsschema voor of enige informatie dat hem kan helpen met zijn dieet om dit te bereiken.?

P.s. Hij praat hier al heel lang over, dat hij het wil, dus hij heeft er dan ook veel voor over.

Alle hulp is meegenomen!
Onwijs bedankt alvast!
:wave:
 
Man op dat plaatje heeft niet heel veel spiermassa, vrijwel iedereen kan dat waarschijnlijk wel halen. Hoe die spiermassa er uitziet op een lichaam hangt ook af van individuele genetische factoren zoals de lengte van je spieren, structuur van je skelet etc.

Is prima haalbaar. Als je die gast zonder die goede belichting voor de foto op straat in kleding zou zien lopen is hij echt niet groot.
 
doel is zeker haalbaar! als je het goed doet is het misschien nog wel te doen in 2 jaar of minder.

wat voor trainingsschema gaat hij gebruiken?
 
Thanks voor jullie reacties;

@ Pleurklaat: Mooi dat dat haalbaar is! Ja hij vind dat goed genoeg zei die, dus ben benieuwd.
@ basmca: Oke top! 2 jaar of minder klinkt super! Hij heeft nog helemaal geen trainingsschema, hij is pas sinds nov 2013 hier in NL, en wil nu binnenkort gaan beginnen hier om de hoek bij een MaxiGym, maar daar hebben ze niet echt professionele schema's dus we hebben geen idee wat hij moet volgen om dit doel te bereiken.
 
Veel lezen hier op het forum, eigenlijk kan je alles wel vinden hier.
 
Veel lezen hier op het forum, eigenlijk kan je alles wel vinden hier.

dit inderdaad.


voor het schema zou ik beginnen met een half jaar of langer een kracht/massa schema te doen voor beginners, voorbeelden hiervan zijn ICF5x5, stronglifts, starting strenght. je kan deze op internet vinden en het zijn over het algemeen full body schema's waar je om de dag traint die gemaakt zijn rondom de grote compound lifts als squats,deadlifts,bankdrukken.
 
Veel lezen hier op het forum, eigenlijk kan je alles wel vinden hier.
Oke virusje, bedankt voor je reactie, en ik ga mijn best doen voor hem haha.

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

dit inderdaad.


voor het schema zou ik beginnen met een half jaar of langer een kracht/massa schema te doen voor beginners, voorbeelden hiervan zijn ICF5x5, stronglifts, starting strenght. je kan deze op internet vinden en het zijn over het algemeen full body schema's waar je om de dag traint die gemaakt zijn rondom de grote compound lifts als squats,deadlifts,bankdrukken.
Bedankt Basmca voor die info!
Dan heb ik tenminste wat om mee aan te komen als we hem gaan inschrijven bij de MaxiGym ik moet dus vragen of het daar mogelijk is om die schema's te doen.
Dat kan gewoon met de standaard fitness apparaten neem ik aan?

Het is gewoon een standaard Gym namelijk, niks luxe of iets, dus hopelijk kan hij daar gewoon bereiken wat hij wil.
Ik ga me is verdiepen in die schema's die je opnoemde.
''ICF5x5, stronglifts, starting strenght'.

Onwijs bedankt!
Hier kan ik goed mee starten.
 
Oke virusje, bedankt voor je reactie, en ik ga mijn best doen voor hem haha.

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------


Bedankt Basmca voor die info!
Dan heb ik tenminste wat om mee aan te komen als we hem gaan inschrijven bij de MaxiGym ik moet dus vragen of het daar mogelijk is om die schema's te doen.
Dat kan gewoon met de standaard fitness apparaten neem ik aan?

Het is gewoon een standaard Gym namelijk, niks luxe of iets, dus hopelijk kan hij daar gewoon bereiken wat hij wil.
Ik ga me is verdiepen in die schema's die je opnoemde.
''ICF5x5, stronglifts, starting strenght'.

Onwijs bedankt!
Hier kan ik goed mee starten.

het grooste deel van die schema's kan je doen in alle gyms doen, de oefening die je misschien niet kan doen kan(bijna altijd) vervangen worden door een vergelijkbare.

instelling is belangerijker dan of je een luxe gym hebt of niet.

iemand die als een beest traint, goed eet en weet wat hij doet zal in een garage met een stang en wat gewichten meer vooruitgang hebben dan iemand die in een gym met alles wat je maar kan wensen traint maar nooit goed zijn best doet, de helft van zijn trainingen skipt, slecht eet en geen idee wat ie doet.
 
het grooste deel van die schema's kan je doen in alle gyms doen, de oefening die je misschien niet kan doen kan(bijna altijd) vervangen worden door een vergelijkbare.
Oke, ja ik ben helemaal nieuw met alle apparaten ook etc, maar ik ga wel naar een topic over die schema's die je net zei, om uit te vinden met welke apparaten dat gedaan moet worden. Want ik denk als ik met hem naar die Gym ga en zeg: '' Hij wil de ''ICF5x5, stronglifts, starting strenght-schema's gaan doen'' dat ze me aankijken of ik wel goed ben, aangezien ze dus geen pro's zijn (denk ik), misschien wel hoor, maar voordat we hem daar inschrijven wil ik wel weten of hij kan behalen wat hij wil met hun apparatuur.
 
Oke, ja ik ben helemaal nieuw met alle apparaten ook etc, maar ik ga wel naar een topic over die schema's die je net zei, om uit te vinden met welke apparaten dat gedaan moet worden. Want ik denk als ik met hem naar die Gym ga en zeg: '' Hij wil de ''ICF5x5, stronglifts, starting strenght-schema's gaan doen'' dat ze me aankijken of ik wel goed ben, aangezien ze dus geen pro's zijn (denk ik), misschien wel hoor, maar voordat we hem daar inschrijven wil ik wel weten of hij kan behalen wat hij wil met hun apparatuur.


ik denk indd wel dat als je dat zegt dat de personal trainers je daar zullen vertellen dat dat niet goed is.

ik zou zelf de een van de schema's kiezen en die goed te bestuderen, zoek alle oefeningen op op youtube en zorg dat je weet wat je moet doen voor dat je begint. je kan daar wel vragen om hulp met de oefeningen maar ik zou niet vragen over het schema zelf.

veel trainers zullen het afraden omdat het niet makkelijk is en je zeker dingen fout kan doen waar je veel last van kan krijgen, daarom is het belangerijk dat je goed bestudeerd hoe je de oefeningen uit moet voeren en ook gewoon daar om hulp vraagt.
 
Back
Naar boven