Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De cage die ik noemde van Bodycraft is wel een stukje duurder dan degene die jij op het oog hebt, maar word wel gratis thuis bezorgd![]()

Argh teveel keuzes
zit nu echt heel hard te twijfelen ...
Barbarian Power Cage totaal =€1112,60
of
BodyCraft Power Rack totaal =€1014,10
of
Powercage.nl Power Rack totaal =€853,60
Ik twijfel nu echt of ik het wel of niet waard vind om €150/200 euro meer uit te geven zodat ik de optie heb om er later een Lat-optie erbij te nemen ...
Oh en dat de cage bezorgd wordt![]()
Weet niet of het al gezegt is maar als je bijvoorbeeld 2x een dumbbell van 10 wil maken en je hebt maar 2x 5 schijven zal dat best latig worden, als je tenminste je dumbbells wil maken met de schijven van je oly halter...

Nog steeds aan het twijfelen, ben ook geinteresseerd in wat jullie nu zouden uitkiezen als je een budget van max €1000 zou hebben.
daar word gierig op geboden zeg, zou contact opnemen met deze verkoper TSWeet niet of deze nog te koop is.. Maar dan is er meteen al gewichten bij. http://sport.marktplaats.nl/fitness...mls0XZ7f6E/fniQ1iHEl/v9wetoFpT&fta_ind=4&fs=1

daar word gierig op geboden zeg, zou contact opnemen met deze verkoper TS![]()

Wat zoek je? Cage, bench en gewichten? Of ook nog pulley ofzo?Nog steeds aan het twijfelen, ben ook geinteresseerd in wat jullie nu zouden uitkiezen als je een budget van max €1000 zou hebben.
Sta al op de voicemail
Thanks voor de tip Boog, was deze nog niet tegengekomen. Ga met oudere advertenties er meestal al vanuit dat ze weg zijn en de aanbieder te lui om hem weg te halen![]()

Als je zo erg twijfelt kan ik je zeker aanraden de racks eens in het echt te vergelijken! Er zijn op dit forum vast wel members die de verschillende racks ook in het echt hebben vergeleken (in plaats van achter een computerscherm)Argh teveel keuzes
zit nu echt heel hard te twijfelen ...
Barbarian Power Cage totaal =€1112,60
of
BodyCraft Power Rack totaal =€1014,10
of
Powercage.nl Power Rack totaal =€853,60
Ik twijfel nu echt of ik het wel of niet waard vind om €150/200 euro meer uit te geven zodat ik de optie heb om er later een Lat-optie erbij te nemen ...
Oh en dat de cage bezorgd wordt![]()
Wat zoek je? Cage, bench en gewichten? Of ook nog pulley ofzo?