Fitness Seller

Advies gevraagd voor Homegym

• Topic Starter Topic Starter
@Boog: ik gebruik de 4 die ik dan heb voor alles ;)

De cage die ik noemde van Bodycraft is wel een stukje duurder dan degene die jij op het oog hebt, maar word wel gratis thuis bezorgd ;)

De cage die ik noemde van Bodycraft is wel een stukje duurder dan degene die jij op het oog hebt, maar word wel gratis thuis bezorgd ;)

Hoe bevalt die cage? als ik bij helisport kijk krijg ik het idee dat ik de dip handvatten en bar catcher er nog los bij moet kopen, waardoor de prijs weer €70 hoger komt te liggen, dan is hij bijna net zo duur als de Barbarian.

Ik heb het Bodycraft rack ook bevalt super goed!
Vooral het verstellen is super relaxed!
Catchers zitter erbij, dipstangen moet je er los bij kopen €25,-

Argh teveel keuzes :P

zit nu echt heel hard te twijfelen ...

Barbarian Power Cage totaal =€1112,60
of
BodyCraft Power Rack totaal =€1014,10
of
Powercage.nl Power Rack totaal =€853,60

Ik twijfel nu echt of ik het wel of niet waard vind om €150/200 euro meer uit te geven zodat ik de optie heb om er later een Lat-optie erbij te nemen ...
Oh en dat de cage bezorgd wordt ;)

of
of

Ik twijfel nu echt of ik het wel of niet waard vind om €150/200 euro meer uit te geven zodat ik de optie heb om er later een Lat-optie erbij te nemen ...

Ik denk dat je met allemaal wel schik zult hebben.
Ik moet zeggen dat op MP wel vaak accessoires aangeboden wordt van bodycraft.
Nu staat er bijvoorbeeld de latpull optie te koop voor 125 euro.
Paar weken terug stond de cablecross over attachment voor het rack te koop voor 200.

Weet niet of het al gezegt is maar als je bijvoorbeeld 2x een dumbbell van 10 wil maken en je hebt maar 2x 5 schijven zal dat best latig worden, als je tenminste je dumbbells wil maken met de schijven van je oly halter...

Weet niet of het al gezegt is maar als je bijvoorbeeld 2x een dumbbell van 10 wil maken en je hebt maar 2x 5 schijven zal dat best latig worden, als je tenminste je dumbbells wil maken met de schijven van je oly halter...

Hmm goed punt.
De combi heeft 4 schijven van 1.25 en van 5, maar van 2.5 en 10 dan weer maar 2.
Dat is wel een gemis inderdaad ...
Effe erbij gezocht, is toch weer €39 extra aan ijzer :(

Waarom niet 2e hands opzoek gaan?

Waarom niet 2e hands opzoek gaan?

Heb wel al wat zitten zoeken hoor, maar ik heb door omstandigheden al een tijd stil gezeten en wil gewoon weer knallen ;)
Dus heb het geduld niet en wil de tijd niet nemen om weken MP af te zoeken in de hoop dat iemand er wat neerzet, je komt ook echt mega veel tegen van handelaren die de boel alleen maar "vervuilen" als je het mij vraagt.

Maar ik sta zeker open voor mooi 2de hands materiaal :D

Nog steeds aan het twijfelen, ben ook geinteresseerd in wat jullie nu zouden uitkiezen als je een budget van max €1000 zou hebben.

Gewoon aanschaffen wat je voor ogen had, en dan merk je vanzelf wat je nog tekort komt.

Dit kan je dan toch over een paar weken als je weer geld hebt bestellen?
De grote kosten heb je dan al gehad.
Paar schijfjes zijn dan de kosten niet.

daar word gierig op geboden zeg, zou contact opnemen met deze verkoper TS ;)

Sta al op de voicemail ;)
Thanks voor de tip Boog, was deze nog niet tegengekomen. Ga met oudere advertenties er meestal al vanuit dat ze weg zijn en de aanbieder te lui om hem weg te halen :P

Sta al op de voicemail ;)
Thanks voor de tip Boog, was deze nog niet tegengekomen. Ga met oudere advertenties er meestal al vanuit dat ze weg zijn en de aanbieder te lui om hem weg te halen :P

Geen probleem. Ik hoop dat je geluk hebt. Zou meteen een goede zaak zijn aangezien dit er nog zo goed als nieuw uitziet en je dus meer budget over hebt voor andere dingen. :)

of
of

Als je zo erg twijfelt kan ik je zeker aanraden de racks eens in het echt te vergelijken! Er zijn op dit forum vast wel members die de verschillende racks ook in het echt hebben vergeleken (in plaats van achter een computerscherm)

Laatst bewerkt:
Wat zoek je? Cage, bench en gewichten? Of ook nog pulley ofzo?

Ga in eeste instantie voor een cage, bench en gewichten(50mm).
Grootste twijfel zit hem in een cage van Powercage.nl voor de nette lage prijs (€310) vs. een cage van Barbarian/Bodycraft met de mogelijkheid hier ook nog een Lat-extension voor te kopen.

2de hands zou mooi zijn als het in goede staat is tegen een nette prijs, zit zelf op het forum te zoeken en marktplaats maar kom niet zoveel tegen dat nog beschikbaar is. Daar ik zo snel mogeljik wil beginnen met trainen neig ik toch naar nieuw kopen ...

Terug
Naar boven