Hondenvot
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk ik eroverheen of staat er niks over afmetingen of belastbaarheid bij die van body solid? Ik zou voor barbarian gaan als ik jou was, heeft een behoorlijke reputatie dus ook nog eens een stuk waardevaster, en zijn behoorlijk robuust met dat 70x70 frame.
Jammer dat ze niet gratis bezorgen bij fitness-seller.nl ...
http://www.simpleproducts.de/de/Profi-Kraftstationen/Power-Racks/Power-Rack-Angebots-Set
voor 434,90€ heb je een cage+pulley. Je kan dan nog een bankje zoeken van rond de 200€ (vind je zeker van body solid. Ik heb een van 180€ belastbaar tot 400kg). Dan heb je nog iets van 300€ voor gewichten.
Body solid krijgt ook nog goede commentaar en het rack lijkt sterk op dat van powercage.nl vind ik.
weet jij of ze verschepen naar NL of moet je het ophalen ?Het staat er wel bij. Het is belastbaar tot 300kg. Ik denk niet dat TS van plan is om meer te squaten dan 300kgKijk ik eroverheen of staat er niks over afmetingen of belastbaarheid bij die van body solid? Ik zou voor barbarian gaan als ik jou was, heeft een behoorlijke reputatie dus ook nog eens een stuk waardevaster, en zijn behoorlijk robuust met dat 70x70 frame.
Anders moet hij inderdaad een ander kopen.Ze verschepen naar NL ja. Als je de verzendkosten wil weten moet je even mailen. Heb ik ook eens gedaan en ze antwoorden nog vrij snel.Mijn duits is echt heel zwak, laatste les duits is van vorige eeuwweet jij of ze verschepen naar NL of moet je het ophalen ?
ik zet mijn bench declined door er een plate onder te steken
Arm en been deel is wel nice todat je zwaar begint te gaan. Mijn vorige bench trok helemaal
krom door de zware leg extensions.
Nog een vraagje van mijn kant, heeft het zin om een bench met been optie te nemen voor leg extensions bijvoorbeeld ? of is dat te beperkt om daar geld in te steken ?
Zit met mijn homegym zeker te denken aan zowel iets voor benen als een lat-pully om gewoon wat meer te kunnen met mijn beperkte ruimte.
Tja, als je een goede bench hebt, is dat been gedeelte wel leuk. Op mijn bench
is het ruk. Trok heel de voorsteun krom

Damn Robke78, jij bent snel met reageren
Over wat voor gewicht hebben we het dan ? ik ben nog vrij n00b en sta ook al weer een paar maanden stil dus heel zwaar zal het in het begin nog niet gaan.
Ik heb het Bodycraft rack ook bevalt super goed!
Vooral het verstellen is super relaxed!
Catchers zitter erbij, dipstangen moet je er los bij kopen €25,-
Dit is het grote voordeel van de bodycraft powerrack!
Dat heeft geen enkel ander rack, als je er veel oefeningen op doet, wat je natuurlijk gaat doen is het (voor mij althans) dat je de hoogtse met een handomdraai kan verstellen, evenals de catchers.
Het komt erg vaak voor dat ik met een oefening wel een aantal keer van hoogte moet verwisselen omdat het nog net niet goed zit, je wordt dan niet vrolijk als je weer de pinnen van voor naar achter eruit moet halen.
Dit is het grote voordeel van de bodycraft powerrack!
Dat heeft geen enkel ander rack, als je er veel oefeningen op doet, wat je natuurlijk gaat doen is het (voor mij althans) dat je de hoogtse met een handomdraai kan verstellen, evenals de catchers.
Het komt erg vaak voor dat ik met een oefening wel een aantal keer van hoogte moet verwisselen omdat het nog net niet goed zit, je wordt dan niet vrolijk als je weer de pinnen van voor naar achter eruit moet halen.

Denk eraan als je wilt overhead pressen én squatten met het bodycraft rek, je 2 extra hooks moet bijkopen
Denk eraan als je wilt overhead pressen én squatten met het bodycraft rek, je 2 extra hooks moet bijkopen
tip, indien niet aanwezig;
nummering aanbrengen op de staanders.
heb je de juiste positie voor een oefening gevonden?schrijf het nummer bij je oefening voor juiste positie.
Bij het nieuwe model zitten er 2 hooks aan de catchers dus dat is niet meer nodig!
@Proteus: Goede keus man!
Heb je die lat optie van MP voor 125,- gehaald zoals ik gezegd had?
hing van de andere aanbieder af, maar dat lijkt goed te komen dus meteen achter die Lat-optie aangebeld, thanks voor die tip