Ik ben zelf 17 jaar.
Ben 1.85 m lang en weeg 91 kg. Ik heb een vet percentage van 20 %.
Ik heb een aantal jaar op hoog niveau gebasketbald en fitnessde regelmatig.
Ik was echter 1 jaar lang gestopt met sport, wegens blessures en luiheid.
De laatste paar weken ben ik weer bezig met trainen, ik voel me echter heel futloos. Ik bezit nog steeds een prima conditie, maar mijn lichaam voelt futloos. En het lijkt wel alsof ik veel slaap nodig.
Ik wil graag eerst wat vet kwijt, en vervolgens doortrainen om er goed strak uit te zien: fit en toch nog een beetje pomp in mijn spieren.
Ben 1.85 m lang en weeg 91 kg. Ik heb een vet percentage van 20 %.
Ik heb een aantal jaar op hoog niveau gebasketbald en fitnessde regelmatig.
Ik was echter 1 jaar lang gestopt met sport, wegens blessures en luiheid.
De laatste paar weken ben ik weer bezig met trainen, ik voel me echter heel futloos. Ik bezit nog steeds een prima conditie, maar mijn lichaam voelt futloos. En het lijkt wel alsof ik veel slaap nodig.
Ik wil graag eerst wat vet kwijt, en vervolgens doortrainen om er goed strak uit te zien: fit en toch nog een beetje pomp in mijn spieren.

Ik gebruik zelf Protein 80 van XXL de forumsponsor hier, is goed van smaak en goedkoop.
En zoja, hoe vaak per dag? Welke tijdstippen??