AndroidHealthClinic

Advies nodig

Shahin

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
102kg
Vetpercentage
27%
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en ben hier gekomen omdat ik info zocht over bepaalde producten of tips en middlen om af te vallen. ben nu 16 jaar oud ben net geslaagd voor me examen en heb een lange zomer. ben rond 81kg en ben vastbesloten om veel kilos af te vallen en een sexy six pack te krijgen voor de meiden.

Ik heb op advies van een kennis een metaboost shake gekocht vanille en chocola een eiwittenshake volgensmij, ik train nu elke dag ongeveer 2 uur waar ik een 30 minuten in totaal fiets en ren en dan zo een 25-30 min buikspier oefening doe en de rest zit ik op apparaten aan me borst spieren,armspieren en me beenspieren een beetje te trainen en op het eind nog 10 min relax fietsen. nou ben ik volgens mij hier 2 weken mee bezig.

Ben ondertussen ook al gestopt met all het ongezonde en vette eten wat ik normaal veel at. ik probeer nu zo min mogelijk te eten en voornamelijk water te drinken. ik heb eergisteren ook nog wat proteine repen besteld van het zelfde internet bedrijf waar ik de shakes kocht en wat creatine pillen om zo wat meer voortgang te zien in me training.

Nou is mijn vraag of iemand een tip advies of suggestie voor mij heeft wat ik kan doen, beter niet kan doen en hoe het beter moet gaan elke tip kan ik gebruiken.

ps andere info omdat ik heb gezien dat hier veel discussie over is, ik maak mijn shakes met melk en soms gooi ik er wat van mijn cornflakes erin als ontbijt ik moet eerlijk zeggen mijn shakes zijn niet erg lekker iemand tips hoe ik ze lekker kan maken ??

Bedankt voor u tijd en moeite om dit te lezen en ik hoop dat u mij kunt helpen.

Gr, Shahin :D

:sd:

Stickies lezen, en snel : )

De dingen die je goed doet :
slechte eten laten staan en begonnen met sporten.

wat je fout doet:
huisvrouwen dieet kopen en nog meer supplementen willen, al voordat je echt iets gedaan hebt.

Voordat je verder iets koopt ga je eerst wat verder verdiepen in krachttraining en fitness/bodybuilding.
Je hebt nu al iets wat je niet lekker vind, via de sponsor van DBB kan je betere krijgen die minder kost en wel lekker is.
Maar die producten heb jij helemaal niet nodig.

De sporten, draai de boel eens om! Ga serieus krachtsport doen en ga daarnaast een stuk cardio serieus doen. 1e = krachttraining en 2e = cardio in die volgorde.
Dan kan je over enkele maanden misschien gaan denken om je shakes en proteïne bars op te maken.

Maar meng de shakes niet zomaar met van alles, eerst proeven en dan iets uitproberen, met cornflakes yakkk.
Als ik er iets doorheen doe is het brinta en banaan.

Normale shake is gewoon lekker, een banaan er in maakt het soms wat zoeter en geeft meer banaan smaak nauurlijk.
Melk door de shake is altijd goed, geeft extra eiwitten en een beetje extra KH.

sexy sixpack en spieren moet je niet voor de meiden doen, doe dat voor jezelf om je lekker, gezond, sterk en fit te voelen.

grootste tip verder, ga op zoek naar een leuk beginnersschema en lees wat van de sticky's en andere topics.
succes.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, bedankt voor de snelle reacties.

Wat zijn stickies en waar kan ik ze vinden?

en martinoppert, ben het met het meeste wat je zegt wel eens alleen over het feit dat ik meteen die supplementen en dieet shakes enzo hebt gekocht, doordat ik die aanbevolen kreeg omdat het blijkbaar goed was voor afvallen begon ik ook echte serieuze plannen te maken. maar volgens jouw moet ik dus nu er nog niet mee beginnen?

Ik heb gehoord dat als je gelijk begint met krachttraining dat het slecht is omdat je spieren dan niet warm zijn?? of zit ik nou onzin te vertellen? daarom begin ik vaak altijd eerste met wat rennen en fietsen om flink warm te worden en te zweten en dan ga ik is kracht training doen.

En over het mengen van shakes XD wou kijken of ik het lekkerder kon maken, en toevallig die tip met banaan mengen hoor ik vaker, zal ik is een keertje gaan doen kijken hoe die dan smaakt. heb ook gehoord dat je magere melk met wat banaan en dan die poeder erin doet????

Tuurlijk doe ik het voor mezelf ben het zat om in de spiegel te kijken en een lelijke dikke buik zie, de sexy sixpack waarmij ik meiden krijg is gewoon bonus en het belangrijkste vindt ik dat ik er goed uitzie en gezond ben D

Nog iets voor ik andere tips krijg hoe shaken jullie je shakes? in een apparaat of in een bekertje? heb nou toen ik mijn 2e producten via die site bestelden een gratis bekertje gekregen zo een dikke waar je drank in kan en er zit een groote veer in?? in een ronde vorm??? moet ik dit gebruiken al mijn shaker of mijn apparaat???

Ben een dommie weet ik :D

Dank je voor de moeite en tijd,

Gr, shahin

Op bijna elk sub-forum

ik probeer nu zo min mogelijk te eten?
dit is een fout die vele maken. als je dit gaat doen val je inderdaat af. vet maar ook spierweefsel,vocht, en andere.
ik veronderstel dat je het vet wat wilt vermindere en spiere kweken?
dan moet je net het tegenovergestelde doen. veel eten dus!
mischien moet je wat meer info over jezelf geven + eventueel foto'tje
dat we kunnen zien wat je vet% ongeveer is :)

die creatine pillen enz. zou ik eens grondig over lezen!
stickies zoals hier al gezegt is! veel succes

ik probeer nu zo min mogelijk te eten?
dit is een fout die vele maken. als je dit gaat doen val je inderdaat af. vet maar ook spierweefsel,vocht, en andere.
ik veronderstel dat je het vet wat wilt vermindere en spiere kweken?
dan moet je net het tegenovergestelde doen. veel eten dus!
mischien moet je wat meer info over jezelf geven + eventueel foto'tje
dat we kunnen zien wat je vet% ongeveer is :)

die creatine pillen enz. zou ik eens grondig over lezen!
stickies zoals hier al gezegt is! veel succes

uhm jah kan wel wat fotos van me fat body maken lol, maar ik wil ten eerste afvallen mijn doel is niet een gewicht persee maar een beeld dat ik van mezelf wil, dus wil ik wat slanker zijn maar tegelijkertijd wil ik dus wat spieren kweken, armen benen rug schouder/nek en mijn buikje.

ik ga is kijken hoe ik me foto hierop kan zetten als het nodig is ,, moet me hele lichaam er naakt op xD?

Gr, shahin

ehehe, wil jullie geen trauma bezorgen of een forum ban op me kop krijgen vanwege het plaatsen van mijn foto's xD

maar ik kijk of ik effe wat kan maken en kijken hoe ik ze hierop dan kan plaatsen,

ehehe, wil jullie geen trauma bezorgen of een forum ban op me kop krijgen vanwege het plaatsen van mijn foto's xD

maar ik kijk of ik effe wat kan maken en kijken hoe ik ze hierop dan kan plaatsen,
neen niet naakt liefst xD
lees gewoon wat sticky's je komt er vanzelf uit!

ik heb nou niet veel kunnen doen ben op advies van martinoppert nog niet begonnen met me creatine en me proteine repen, ik was al begonnen met me shakes en daar ga ik ook mee door die probeer ik vaak voor me training wat vaak ochtend vroeg is en eentje na me training wanneer ik naar de dirk van den broek ga om te werken (iemand moet al die supplementen abbos en contributies betalen xD ) ik probeer om werk zo min mogelijk te eten, als ik eet is het vaak misschien een pakje noodles met water of een kaasbroodje met de sourcy vitamine water?

'savonds probeer ik nou wat fruit te eten zoals druiven, aardbeien kiwis en noem maar op.

Ben ik nou wat beter bezig?

En ben nou in fitness meer aan het focusen op het fitness dan op de cardio, train nou 1 uur tot 2 uur waar ik 45 cardio doe, fietsen en rennen en dan een 15 buikspieren alleen en de rest armen,nek,schouders,rug en benen enzo enzo.

Ben ik tot nu toe goed bezig of kunnen er nog waat aanpassingkjes bij?

Alle tips zijn welkom aub :d

Bedankt bvoor het lezen,
Gr, Shahin

Doe gewoon een deftig krachttraining schema, elke keer cardio erachter en eventueel een aparte cardio-sessie op je vrije dag(en). Doe dit in combinatie met veel/vaak gezond eten en je zal al héél ver komen.
Van die supps zal je alleen maar teleurgesteld zijn omdat die nauwelijks zullen bijdragen tot het bereiken van je doelen zonder training- en voedingsschema.

Hij is 16 jaar . Had jij dat niet of die leeftijd dan ?

nee, toen was die hype er nog niet en zag men er niet zo ondervoed uit als tegenwoordig.

ik heb nou niet veel kunnen doen ben op advies van martinoppert nog niet begonnen met me creatine en me proteine repen, ik was al begonnen met me shakes en daar ga ik ook mee door die probeer ik vaak voor me training wat vaak ochtend vroeg is en eentje na me training wanneer ik naar de dirk van den broek ga om te werken (iemand moet al die supplementen abbos en contributies betalen xD ) ik probeer om werk zo min mogelijk te eten, als ik eet is het vaak misschien een pakje noodles met water of een kaasbroodje met de sourcy vitamine water?

'savonds probeer ik nou wat fruit te eten zoals druiven, aardbeien kiwis en noem maar op.

Ben ik nou wat beter bezig?

En ben nou in fitness meer aan het focusen op het fitness dan op de cardio, train nou 1 uur tot 2 uur waar ik 45 cardio doe, fietsen en rennen en dan een 15 buikspieren alleen en de rest armen,nek,schouders,rug en benen enzo enzo.

Ben ik tot nu toe goed bezig of kunnen er nog waat aanpassingkjes bij?

Alle tips zijn welkom aub :d

Bedankt bvoor het lezen,
Gr, Shahin

beperk je fruit tot smorgens en begin vd middag. Je moet juist niet heel weinig gaan eten maar net genoeg om geen spiermassa te verliezen. vaak eten voor een goede stofwisseling. zie sticky's

Oke, wat versta je onder een deftig krachttraining ? cardio doe ik altijd wel op het eind vaak fietsen van 10 tot 15 min gewoon rustig tot snel fietsen. en ik eet nu ook veel gezonder dn normaal wat ik zelf al een complete vooruitgang vindt. opzicht heb ik nou een beetje me eigen training schema en eet patroon gesteld van niks ik gebruik dezelfde apparaten vaak op zelfde gewicht en zelfde pyramide methode en ik probeer gevarieerd te eten maar alsnog gezond eten en geen junk food en vettig eten natuurlijk.

bedankt voor het lezen
Gr, Shahin

bereken hoeveel kcal je nodig heb, ga er niet onderzitten. zorg dat je shema eiwit rijk is, zodat je geen spiermassa verlies, meer spier is meer vet verbranding. drink genoeg water. geen cola of iets. richt je meer op tonijn kipfile kalkoen file kwark magere melk brinta ect ect.

Gewoon keihard trainen, lkkr knallen. vervolgens 30 min cardio. hoevaak train je in de week ?

Terug
Naar boven